ha ha weet ik die van jou ook!quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik bak er niets van ahha
maar de code kopt dus niet
het moet een 12 cijferige code zijn niet 16
de mijne is 0216-0923-5657
For real? Dat is namelijk toch echt mijn Wii Friends Code... of heb je met Mario Kart weer een andere?quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik bak er niets van ahha
maar de code kopt dus niet
het moet een 12 cijferige code zijn niet 16
de mijne is 0216-0923-5657
ha ha dat weet ik dan niet want ik heb het spel (nog) niet tralalaquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
For real? Dat is namelijk toch echt mijn Wii Friends Code... of heb je met Mario Kart weer een andere?
Juiste verwoordingquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dat weet ik dan niet want ik heb het spel (nog) niet tralala
quote:Het blijkt kinderlijk eenvoudig om onmogelijk snelle tijden neer te zetten in het nieuwe Mario Kart voor de Wii. Nintendo zint op maatregelen, maar een patch is vrijwel uitgesloten.
Mario Kart Wii Wie in de Time Trial van het nieuwe Mario Kart Wii maar één van de drie rondjes rijdt, vervolgens keert en tegen het verkeer in rijdt, zal merken dat de race eindigt als hij de finishlijn weer passeert. De tot dan toe verstreken tijd wordt aangemerkt als eindtijd, die ook te zien is op de online leaderboards van het spel. Het trucje leidt tot onmogelijk snelle eindtijden en tot frustratie bij spelers die volgens de regels proberen te spelen.
De glitch is in de testperiode van het spel niet waargenomen en Nintendo toonde zich dan ook onaangenaam verrast. Het bedrijf wil wel maatregelen tegen het misbruik nemen, maar weet nog niet hoe. Een patch vrijgeven voor het spel is problematisch, aangezien de Wii geen harde schijf heeft waar de patch op geïnstalleerd kan worden. Wel zou Nintendo de servers kunnen aanpassen waarop het spel en de leaderboards gehost worden. Voorlopig laat Nintendo alle onmogelijk snelle eindtijden handmatig van de leaderboards verwijderen.
Jaaah echt welquote:
Ehr ja het zit er bijna opquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben zo nu en dan nog wel eens ergens goed in....
moet je nou ook tot 15.00 uur werken?
Sterkte, en ja ik ga er zo vandoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tis al 15.00 uur
ik ga trouwens zo toch mn bedje op zoeken
pootje / been staan in brand
Doe jij eens je telefoon naast je neerleggen, met als beltoon DJ Noisekick..quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:01 schreef Sm0keZ het volgende:
Buiten iemand jemoederen of iemand hitleren hebben we wéér een nieuw werkwoord gevonden!
Iemand 'noisekicken'
Het gaat als volgt;
- Zoek iemand die vredig ligt te slapen
- Zet een paar zware speakers + cdspeler/laptop met een cd van DJ Noisekick klaar om aan te zetten
- Zet bij voorkeur een infrarood camera neer in die kamer, gericht op het slachtoffer
- Druk op play
Succes gegarandeerd, vooral om 6 uur 's ochtends op Center Parcs
Oja, voor diegene die noisekick niet kennen, zoek even op youtube...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:27 schreef tripack het volgende:
[..]Ik vond het al lang durenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
ik zag het wat laterquote:
Je keek met rechts? ohnee...da's mijn excuusquote:
fijne avond Sgele hopen dat die meeting snel voorbijquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je keek met rechts? ohnee...da's mijn excuus
Maar goed, ik ga nog even een meeting in, en dan naar huis.
Fijne avond Tripack!
En de rest ook
Haaaiquote:
Maakt niet uit hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:43 schreef draculettetje het volgende:
jij ook nog wakker!
kon je ons nu al niet meer missen
sorry ben in een flauwe bui
Ja daaromquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:53 schreef draculettetje het volgende:
tis dat je me langer kent als vandaag zeker
Heuh!quote:
hangjongeren ftwquote:Op woensdag 16 april 2008 07:34 schreef Bellerophon het volgende:
Weet je wat? Ik probeer vandaag hier weer een beetje rond te hangen enzeuw... hang jongeren, jeweetsch
Geud meuning WL
Aaaaightquote:
Heb nu al wel King Boo en een nieuwe kart vrijgespeeld op de 50ccquote:Op woensdag 16 april 2008 07:43 schreef WhiteLightning het volgende:
ah geeft niet hoor, heb niet achter de wii gezeten hehe
hele avond achter mn pc gezeten.
ik moet zelf ook nog veel races halen. heb slechts een paar goud op de 50 cc
ja ik vanavond ook ff races halen heb ik zojuist beslotenquote:Op woensdag 16 april 2008 07:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb nu al wel King Boo en een nieuwe kart vrijgespeeld op de 50cc
Spot mijn oog daar Ice-Cube?quote:
my niggazquote:
Ik wil even de hele 50cc compleet hebben, dan kan ik weer met Diddy Kong racenquote:Op woensdag 16 april 2008 07:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik vanavond ook ff races halen heb ik zojuist besloten
Als ik zo'n foto zie dan moet ik altijd denken aan die knakker van de gamma reclame. Hij heeft ook zo'n cabaret scene waarin zijn openingszin is; "Is ut een negert?"quote:
* Dr. Dre (Andre Young) - dj, producent, rapper (1986-1991)quote:
My god, jij ook 1?quote:Op woensdag 16 april 2008 07:49 schreef Sgele het volgende:
Zal straks eens bellen waar mijn wii blijft
oh die heb ik al geunlocked, en die kart met die vleugelsquote:Op woensdag 16 april 2008 07:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik wil even de hele 50cc compleet hebben, dan kan ik weer met Diddy Kong racen
plaatje is wat klein op mijn telefoon, maar volgens mijn welquote:
De wonderen zijn de wereld neit uitquote:Op woensdag 16 april 2008 07:49 schreef Sgele het volgende:
Zal straks eens bellen waar mijn wii blijft
Ik nog nietquote:Op woensdag 16 april 2008 07:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh die heb ik al geunlocked, en die kart met die vleugels
Ja dat dacht ik alquote:Op woensdag 16 april 2008 07:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
plaatje is wat klein op mijn telefoon, maar volgens mijn wel
van het weekend heb ik het een paar uur gespeeld, maar moet zeggen meer online dan die coursen halen.quote:Op woensdag 16 april 2008 07:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik nog nietBen het gistermiddag pas voor het eerst gaan spelen, heb gelukkig al wel een paar Star rankings
Meuning Draakjequote:Op woensdag 16 april 2008 07:52 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
Hoe gaat het nu met je pols?quote:
mogge!quote:
Rainbow road uit de 50cc Star cup is gewoon ronduit kutquote:Op woensdag 16 april 2008 07:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
van het weekend heb ik het een paar uur gespeeld, maar moet zeggen meer online dan die coursen halen.
Heerlijk al die klassieke parcoursen uit de vorige delen.
helaas is rainbow road niet psycheledisch genoeg
Speel jij het met die of gewoon je Wiimote?quote:Op woensdag 16 april 2008 07:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogge!
kan je een joypad vasthouden ?
[ afbeelding ]
zo eentje
ik vind die automatsiche piloot geweldig, dat je zeg maar in zon kogel veranderd.quote:Op woensdag 16 april 2008 07:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Rainbow road uit de 50cc Star cup is gewoon ronduit kut
racen doe ik met het stuurtjequote:Op woensdag 16 april 2008 07:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Speel jij het met die of gewoon je Wiimote?
nee, je moet de gordijnen open doenquote:Op woensdag 16 april 2008 07:59 schreef draculettetje het volgende:
is het alweer avond?
Ja die is wel leuk, echter dat vliegende blauwe schild... nep dingquote:Op woensdag 16 april 2008 07:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind die automatsiche piloot geweldig, dat je zeg maar in zon kogel veranderd.![]()
wel gejat van wipeout, maar toch leuk
Ik heb die dan weer nietquote:Op woensdag 16 april 2008 07:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
racen doe ik met het stuurtje
da's dus niet de beste optie dan?quote:Op woensdag 16 april 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb die dan weer nietDus moet het helaas bij de Wiimote houden
Mogguh draakje!quote:
Zwaar, zwaar, zwaar kut…. Ik kon gisteren avond niet eens meer typen…quote:
Dan moet ik hem even vast hebben denk ik, maar ziet er wel goed uit!quote:Op woensdag 16 april 2008 07:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogge!
kan je een joypad vasthouden ?
[ afbeelding ]
zo eentje
Ik heb al zo'n stuurtje hahaha, maar denk dat een joypad (of hoe je dat ook noemen moet) beter werkt bij mijquote:Op woensdag 16 april 2008 07:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
racen doe ik met het stuurtje
waarom is die arm ondersteboven ?? lijkt me moeilijk lopenquote:Op woensdag 16 april 2008 08:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh draakje!
[..]
Zwaar, zwaar, zwaar kut…. Ik kon gisteren avond niet eens meer typen…
[..]
Dan moet ik hem even vast hebben denk ik, maar ziet er wel goed uit!
Zo loop ik er ongeveer bij:
[ afbeelding ]
Jawel hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's dus niet de beste optie dan?
Hmm dat is echt klote man, echt ontzettend klotequote:Op woensdag 16 april 2008 08:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ow vandaar!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jawel hoorAlleen het stuurtje krijg je erbij als je hem koopt, en daar zit dus de crux
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan moet ik hem even vast hebben denk ik, maar ziet er wel goed uit!
Zo loop ik er ongeveer bij:
[ afbeelding ]
Ik zat ook al te kijken, maar je snapt wat voor brace ik om heb zeg maarquote:Op woensdag 16 april 2008 08:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom is die arm ondersteboven ?? lijkt me moeilijk lopen
ja en het is nog onverwachts leuk met het stuurtje ook.quote:Op woensdag 16 april 2008 08:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jawel hoorAlleen het stuurtje krijg je erbij als je hem koopt, en daar zit dus de crux
jaquote:Op woensdag 16 april 2008 08:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken, maar je snapt wat voor brace ik om heb zeg maar
Jazeker!quote:
Heftuuuugquote:Op woensdag 16 april 2008 08:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jazeker!
Mogguh Draakje, Droxz!
kijken hoelang het internet hier zich nu staande houdt
Dat had ik ook met de Wiimote, voelde wel even heel apart aan hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 08:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en het is nog onverwachts leuk met het stuurtje ook.
wel fucking moeilijk, maja das wennen dus
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jazeker!
Mogguh Draakje, Droxz!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
hai sgele!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jazeker!
Mogguh Draakje, Droxz!
kan er verdorie nog spierpijn van krijgenquote:Op woensdag 16 april 2008 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat had ik ook met de Wiimote, voelde wel even heel apart aan hoor
heb ik nog niet mee gespeeldquote:Op woensdag 16 april 2008 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
dan moet je die controller halen.quote:Op woensdag 16 april 2008 08:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan er verdorie nog spierpijn van krijgen
Als het maar leuk is hequote:Op woensdag 16 april 2008 08:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan er verdorie nog spierpijn van krijgen
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Jij kan het wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ransbak!
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |