Ga je mond spoe....eerh je toetsenbord schoonmaken!!quote:
ik moest lachen ook nogquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ga je mond spoe....eerh je toetsenbord schoonmaken!!
Eensch!quote:
ik bak er niets van ahhaquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vanavond weer, ja de code klopt gewoon. Beetje bekwaam in het spel of ehr
ha ha weet ik die van jou ook!quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik bak er niets van ahha
maar de code kopt dus niet
het moet een 12 cijferige code zijn niet 16
de mijne is 0216-0923-5657
For real? Dat is namelijk toch echt mijn Wii Friends Code... of heb je met Mario Kart weer een andere?quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik bak er niets van ahha
maar de code kopt dus niet
het moet een 12 cijferige code zijn niet 16
de mijne is 0216-0923-5657
ha ha dat weet ik dan niet want ik heb het spel (nog) niet tralalaquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
For real? Dat is namelijk toch echt mijn Wii Friends Code... of heb je met Mario Kart weer een andere?
Juiste verwoordingquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dat weet ik dan niet want ik heb het spel (nog) niet tralala
quote:Het blijkt kinderlijk eenvoudig om onmogelijk snelle tijden neer te zetten in het nieuwe Mario Kart voor de Wii. Nintendo zint op maatregelen, maar een patch is vrijwel uitgesloten.
Mario Kart Wii Wie in de Time Trial van het nieuwe Mario Kart Wii maar één van de drie rondjes rijdt, vervolgens keert en tegen het verkeer in rijdt, zal merken dat de race eindigt als hij de finishlijn weer passeert. De tot dan toe verstreken tijd wordt aangemerkt als eindtijd, die ook te zien is op de online leaderboards van het spel. Het trucje leidt tot onmogelijk snelle eindtijden en tot frustratie bij spelers die volgens de regels proberen te spelen.
De glitch is in de testperiode van het spel niet waargenomen en Nintendo toonde zich dan ook onaangenaam verrast. Het bedrijf wil wel maatregelen tegen het misbruik nemen, maar weet nog niet hoe. Een patch vrijgeven voor het spel is problematisch, aangezien de Wii geen harde schijf heeft waar de patch op geïnstalleerd kan worden. Wel zou Nintendo de servers kunnen aanpassen waarop het spel en de leaderboards gehost worden. Voorlopig laat Nintendo alle onmogelijk snelle eindtijden handmatig van de leaderboards verwijderen.
Jaaah echt welquote:
Ehr ja het zit er bijna opquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben zo nu en dan nog wel eens ergens goed in....
moet je nou ook tot 15.00 uur werken?
Sterkte, en ja ik ga er zo vandoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tis al 15.00 uur
ik ga trouwens zo toch mn bedje op zoeken
pootje / been staan in brand
Doe jij eens je telefoon naast je neerleggen, met als beltoon DJ Noisekick..quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:01 schreef Sm0keZ het volgende:
Buiten iemand jemoederen of iemand hitleren hebben we wéér een nieuw werkwoord gevonden!
Iemand 'noisekicken'
Het gaat als volgt;
- Zoek iemand die vredig ligt te slapen
- Zet een paar zware speakers + cdspeler/laptop met een cd van DJ Noisekick klaar om aan te zetten
- Zet bij voorkeur een infrarood camera neer in die kamer, gericht op het slachtoffer
- Druk op play
Succes gegarandeerd, vooral om 6 uur 's ochtends op Center Parcs
Oja, voor diegene die noisekick niet kennen, zoek even op youtube...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |