Als ik zo'n foto zie dan moet ik altijd denken aan die knakker van de gamma reclame. Hij heeft ook zo'n cabaret scene waarin zijn openingszin is; "Is ut een negert?"quote:
* Dr. Dre (Andre Young) - dj, producent, rapper (1986-1991)quote:
My god, jij ook 1?quote:Op woensdag 16 april 2008 07:49 schreef Sgele het volgende:
Zal straks eens bellen waar mijn wii blijft
oh die heb ik al geunlocked, en die kart met die vleugelsquote:Op woensdag 16 april 2008 07:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik wil even de hele 50cc compleet hebben, dan kan ik weer met Diddy Kong racen
plaatje is wat klein op mijn telefoon, maar volgens mijn welquote:
De wonderen zijn de wereld neit uitquote:Op woensdag 16 april 2008 07:49 schreef Sgele het volgende:
Zal straks eens bellen waar mijn wii blijft
Ik nog nietquote:Op woensdag 16 april 2008 07:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh die heb ik al geunlocked, en die kart met die vleugels
Ja dat dacht ik alquote:Op woensdag 16 april 2008 07:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
plaatje is wat klein op mijn telefoon, maar volgens mijn wel
van het weekend heb ik het een paar uur gespeeld, maar moet zeggen meer online dan die coursen halen.quote:Op woensdag 16 april 2008 07:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik nog nietBen het gistermiddag pas voor het eerst gaan spelen, heb gelukkig al wel een paar Star rankings
Meuning Draakjequote:Op woensdag 16 april 2008 07:52 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
Hoe gaat het nu met je pols?quote:
mogge!quote:
Rainbow road uit de 50cc Star cup is gewoon ronduit kutquote:Op woensdag 16 april 2008 07:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
van het weekend heb ik het een paar uur gespeeld, maar moet zeggen meer online dan die coursen halen.
Heerlijk al die klassieke parcoursen uit de vorige delen.
helaas is rainbow road niet psycheledisch genoeg
Speel jij het met die of gewoon je Wiimote?quote:Op woensdag 16 april 2008 07:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogge!
kan je een joypad vasthouden ?
[ afbeelding ]
zo eentje
ik vind die automatsiche piloot geweldig, dat je zeg maar in zon kogel veranderd.quote:Op woensdag 16 april 2008 07:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Rainbow road uit de 50cc Star cup is gewoon ronduit kut
racen doe ik met het stuurtjequote:Op woensdag 16 april 2008 07:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Speel jij het met die of gewoon je Wiimote?
nee, je moet de gordijnen open doenquote:Op woensdag 16 april 2008 07:59 schreef draculettetje het volgende:
is het alweer avond?
Ja die is wel leuk, echter dat vliegende blauwe schild... nep dingquote:Op woensdag 16 april 2008 07:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind die automatsiche piloot geweldig, dat je zeg maar in zon kogel veranderd.![]()
wel gejat van wipeout, maar toch leuk
Ik heb die dan weer nietquote:Op woensdag 16 april 2008 07:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
racen doe ik met het stuurtje
da's dus niet de beste optie dan?quote:Op woensdag 16 april 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb die dan weer nietDus moet het helaas bij de Wiimote houden
Mogguh draakje!quote:
Zwaar, zwaar, zwaar kut…. Ik kon gisteren avond niet eens meer typen…quote:
Dan moet ik hem even vast hebben denk ik, maar ziet er wel goed uit!quote:Op woensdag 16 april 2008 07:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogge!
kan je een joypad vasthouden ?
[ afbeelding ]
zo eentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |