Dat geeft de term vruchtensap wel een nieuwe betekenis he?quote:
Nee nog niet, ga vanmiddag even kijken of ik wat sterkers kan regelen... want die paracetamol werkt ook niet echt tegen deze pijnquote:Op woensdag 16 april 2008 08:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
schiet niet op zo.....
en nachtrust is ook belangrijk (zegt ze) heb je nog een arts gebeld voor een receptje
Bwehehequote:Op woensdag 16 april 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
Koetje rijden? als je niet weet waar dit over gaat he....
Inderdaad, zeker met een borrel op!quote:
Dan moet ik dat spel zeker spelen!quote:
ik zoek niet zelf, wordt alleen maar gevonden ha haquote:Op woensdag 16 april 2008 08:18 schreef RickTheGreatest het volgende:
Kben op Hyves oude klasgenootjes aan het opzoeken
Er zijn wel wat rare wendingen te zien
Bellerophon je avatar is
Zekerz te wetenquote:Op woensdag 16 april 2008 08:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, zeker met een borrel op!![]()
[..]
Dan moet ik dat spel zeker spelen!
BOEMquote:Op woensdag 16 april 2008 08:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zoek niet zelf, wordt alleen maar gevonden ha ha
gewoon over je moederquote:Op woensdag 16 april 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
Koetje rijden? als je niet weet waar dit over gaat he....
Zoekt gelijk in de nieuwsgroepen winkelquote:
Moet je ook doenquote:Op woensdag 16 april 2008 08:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zoekt gelijk in de nieuwsgroepen winkel
hmm dat spel ontbreekt nog op de wiiquote:
Daarom heb ik geen Hyvesquote:Op woensdag 16 april 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BOEMHahaha, en ik wil geeneens gevonden worden
Op zich is het wel grappigquote:
Heb me 1x gewaagd aan zo'n account, maar als je heel lang in een bekende nachtzaak in Breda gewerkt hebt... is het niet grappigquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet je ook doenHeb hem daar ook gevonden gekocht
sielug!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, ook maar 4,5 uur kunnen slapen door die kut pijn...
Ik zit hier nu echt als een zombie![]()
(oja, kut collega wil zijn rijbewijs halen vandaag dus is vrij, andere collega wegens priveomstandigheden thuis.... ben dus alleen vandaag... )
Nee ok, maar daarom heb ik het dus ook uitstaan dat mensen op mijn naam kunnen zoekenquote:Op woensdag 16 april 2008 08:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb me 1x gewaagd aan zo'n account, maar als je heel lang in een bekende nachtzaak in Breda gewerkt hebt... is het niet grappig
Goeiemorgenquote:Op woensdag 16 april 2008 08:26 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
sielug!![]()
Goedesmorgens allemaalGelukkig is meneer Zagemans er vandaag
Dus je bent simpelweg niet te vinden..handig zo'n 'social' accountquote:Op woensdag 16 april 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee ok, maar daarom heb ik het dus ook uitstaan dat mensen op mijn naam kunnen zoeken
Megaupload Dude... gewoon nieuwsgroepen doen!quote:
Goeiesmorgens Butterscotchquote:Op woensdag 16 april 2008 08:26 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
sielug!![]()
Goedesmorgens allemaalGelukkig is meneer Zagemans er vandaag
Ik kies zelf graag de mensen die ik wil toevoegenquote:Op woensdag 16 april 2008 08:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dus je bent simpelweg niet te vinden..handig zo'n 'social' account
Ewekaquote:Op woensdag 16 april 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Megaupload Dude... gewoon nieuwsgroepen doen!
Correctquote:Op woensdag 16 april 2008 08:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik kies zelf graag de mensen die ik wil toevoegenAnders krijg je toch van die personen in je lijst die je nog nooit gezien hebt of kent
nee ik doe meer aan torrentsquote:Op woensdag 16 april 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Megaupload Dude... gewoon nieuwsgroepen doen!
En je punt is?quote:Op woensdag 16 april 2008 08:27 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik ben heel veel namen vergeten![]()
Gelukkig maar, dan is het goedquote:Op woensdag 16 april 2008 08:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik doe meer aan torrentsje denkt toch niet dat ik megaupload gebruik ?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |