Inderdaad, zeer afgezaagdquote:Op woensdag 16 april 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh... ik dacht ook wat te posten..is het een ouwe zaag
gelukkig weet ik wat geil in het duits betekent, echter verandert dit niets aan de manier waarop jij het bedoelt hahaquote:Op woensdag 16 april 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Deine Mutti...ist immer geil
Lollercoptereinz!!!!111!!!11!
Bwehehequote:Op woensdag 16 april 2008 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gelukkig weet ik wat geil in het duits betekent, echter verandert dit niets aan de manier waarop jij het bedoelt haha
Of zit zijn hoofd nu helemaal vol zaagselquote:Op woensdag 16 april 2008 08:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Misschien heeft ie z'n internet kapot gezaagd
Ik voel een lading woordgrapjes aankomenquote:
Ik weet het gelukkig ookquote:Op woensdag 16 april 2008 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gelukkig weet ik wat geil in het duits betekent, echter verandert dit niets aan de manier waarop jij het bedoelt haha
Helaas, ben te moe voor leuke woordgrapjesquote:Op woensdag 16 april 2008 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik voel een lading woordgrapjes aankomen
een belg zou zeggen 'zit niet zo te zagen'quote:Op woensdag 16 april 2008 08:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of zit zijn hoofd nu helemaal vol zaagsel
Ben ik hier nou de enige die echt geen woord duits kan typen/spreken?!quote:Op woensdag 16 april 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik weet het gelukkig ookAnders zou ik me een bult lachen als ik die Duitsers die hier werken constant hoor praten
En wat is daar dan precies de betekenis van?quote:Op woensdag 16 april 2008 09:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
een belg zou zeggen 'zit niet zo te zagen'
kan het ook niet zo best hoor, toen ik het vak kon laten vallen ook meteen gedaanquote:Op woensdag 16 april 2008 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben ik hier nou de enige die echt geen woord duits kan typen/spreken?!
* saban schaamt zichquote:Op woensdag 16 april 2008 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komenquote:Op woensdag 16 april 2008 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Helaas, ben te moe voor leuke woordgrapjes
Werken doen we niet, maar op Fok! posten gaat prima!quote:
Niks om trots op te zijn hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eensch!quote:
In de hoek jijquote:
Kloptquote:Op woensdag 16 april 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
hey saban, da's een tijdje geleden of niet?
Hear Hearquote:
Gelukkig!quote:Op woensdag 16 april 2008 09:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan het ook niet zo best hoor, toen ik het vak kon laten vallen ook meteen gedaan
Heb zelfs een mavo examen gedaan in Fransquote:Op woensdag 16 april 2008 09:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gelukkig!
Duits en frans, VRESELIJK!!!!!!! gelijk laten vallen die rotvakken![]()
Geef mij dan maar wis-natuurkunde.
Ik ga nog eens melig worden vandaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op woensdag 16 april 2008 09:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga nog eens melig worden vandaag
Nu moet Smokez nog even komen en dan heb je gewoon geen zin meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Frans ingeruild voor Biologie en Wiskunde voor Scheikundequote:Op woensdag 16 april 2008 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb zelfs een mavo examen gedaan in Frans
Nou moet jij toch echt in het hoekje gaan staan, SCHAVUIT!quote:Op woensdag 16 april 2008 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ik merk het ... gaat wel ff snel vanachtond..quote:Op woensdag 16 april 2008 09:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Werken doen we niet, maar op Fok! posten gaat prima!
frans ook laten vallen!quote:Op woensdag 16 april 2008 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja het was of dat of Duits, heb toen maar voor Frans gekozenquote:Op woensdag 16 april 2008 09:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou moet jij toch echt in het hoekje gaan staan, SCHAVUIT!
Frans, Nederlands, Engels, Economie, Wiskunde, Geschiedenisquote:Op woensdag 16 april 2008 09:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Frans ingeruild voor Biologie en Wiskunde voor Scheikunde
No shit...quote:Op woensdag 16 april 2008 09:12 schreef tripack het volgende:
ich spreche better deutch dan ich schreiben kann
ich habe es nicht gewusstquote:Op woensdag 16 april 2008 09:12 schreef tripack het volgende:
ich spreche better deutch dan ich schreiben kann
en weet Frans dat zelf ook ?quote:Op woensdag 16 april 2008 09:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja het was of dat of Duits, heb toen maar voor Frans gekozen
en dan nog spreek ik alleen vakjargon (overgehouden aan 4 jaar werken op scheveningen)quote:
Goeiendag da's flauwquote:Op woensdag 16 april 2008 09:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en weet Frans dat zelf ook ?
am das meer, immer gerade aus!quote:
Ja, heb het wel aan hem gevraagd hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 09:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en weet Frans dat zelf ook ?
Met vakjargon kom je ook ver!quote:Op woensdag 16 april 2008 09:16 schreef tripack het volgende:
[..]
en dan nog spreek ik alleen vakjargon (overgehouden aan 4 jaar werken op scheveningen)
ein matjesbrodchen met swiebeln?
pommes mit mayo und sause![]()
who ist der sealive centre? gerade aus bei den angebild
Neemt niet weg dat ik er wel om kon lachen hoor knulquote:
doorzagen, doorzeiken, zeuren... (O.o)quote:Op woensdag 16 april 2008 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En wat is daar dan precies de betekenis van?
"zit niet zo te zeuren" ofzo?
Net zoals camping Engels!quote:Op woensdag 16 april 2008 09:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met vakjargon kom je ook ver!
Steenkolen Frans en Duits FTW
Of jij post te weinigquote:Op woensdag 16 april 2008 09:20 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
doorzagen, doorzeiken, zeuren... (O.o)
Pfoei, jullie posten te snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |