je kan wel een 9800gx2 gebruikenquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Lees net dat mijn aankoop ook vergoed wordt![]()
Twee schermen heb ik al, en na vrijdag is er niks mis met m'n pc
You'll play Call of Duty 4 at 1920x1200 with an average framerate of roughly 50 FPSquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan wel een 9800gx2 gebruiken
Heb nu die MX-Resolution muis van logitech... niet verkeerdquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oftwel je hebt een Game/entertainment systeem nu ? haha
de mazzel Droxzquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
Maar ik hoor een fles whiskey roepen... dus ik ben weekend vieren !!!!!!!!!!!!!!!!
Iedereen alvast een prettig weekend!
oja...
En bedankt voor jullie inzet!
ik ga ook naar die meetingquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
Geweldig dit...een request voor een meeting over een kwartier met als slot zin
"en daarna doen we godver helemaal niks meer vandaag"
nou dan valt dat 15:30 nog mee van mijquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:37 schreef Sgele het volgende:
Zo...en nu m'n tijd uitzitten tot 18.00 uur
Mja...we gaan wel met de meute wat drinken straks, dus dat is dan wel weer gezelligquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dan valt dat 15:30 nog mee van mij
mja wij drinken hier nooit, vind het wel jammer, deden we vroeger altijd. werd zo een uur of 11 savonds danquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja...we gaan wel met de meute wat drinken straks, dus dat is dan wel weer gezellig
quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
mja sommige mensen worden nooit gezellig, hoeveel je zelf ook drinkt
als het goed is gaan er van dat soort figuren met ons mee karten. dus waar we dus vaak mee in de clynch liggne (of hoe je dat ook speltquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:59 schreef Sgele het volgende:
[..]Dat is dan gewoon zonde van je tijd ja
ik ook ik kan alleen geen plek vinden om ff lekker te maffenquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
ik val zowat in slaap
quote:
Was WL z'n moeder te veel voor je ?quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:41 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ook ik kan alleen geen plek vinden om ff lekker te maffen
weet niet wat ik gedaan heb maar heb last van mijn schouderbladmoest ik ff kwijt
Ik vond het al lang durenquote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
blijvende herrineringen die op je netvlies gebrand blijven.quote:
mn moeder vond het nogal kortquote:
que?quote:
je pijnlijke schouderquote:
naja dat komt en dat gaat weer es.... hmmm ff wat rustiger aan doenquote:
het zal niet zo zijnquote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
het gaat hier al een paar uur zoquote:
Heel verstandigquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:19 schreef tripack het volgende:
[..]
naja dat komt en dat gaat weer es.... hmmm ff wat rustiger aan doen
het blijft vrijdag natuurlijkquote:
godver de godverquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:49 schreef Sgele het volgende:
http://www.addictinggames.com/bloxors.html
Best een geinig spelletje
quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
godver de godver
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Games"
For assistance, contact your network support team.
dankquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:57 schreef tripack het volgende:
rust lekker draakje
middag Smokez![]()
heeft iemand nog zin? nee dit keer bedoel ik NIET het weekend
en speciaal voor sgele: Waarin?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:57 schreef tripack het volgende:
rust lekker draakje
middag Smokez![]()
heeft iemand nog zin? nee dit keer bedoel ik NIET het weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |