Nou volgens mij gaat mijn collega niet meer verschijnen vandaagquote:
das niet fijnquote:Op donderdag 17 april 2008 09:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou volgens mij gaat mijn collega niet meer verschijnen vandaag
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
bij deze nogmaals.
Het is rustig hier, en ook nog een goede morgen Butters.!
Ik heb lang moeten slapen, en lag gisteren al rond 21:00 te slapen...quote:
Nee zeker nietquote:
Ow relaxed jaquote:Op donderdag 17 april 2008 10:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb lang moeten slapen, en lag gisteren al rond 21:00 te slapen...
Vandaag hoef ik niet aan de telefoon enzo, dus relaxt dagje
Alleen veel pijn... morgen maar 4 uurtjes werken en weekend!!!!!
alles goed met beller?
quote:
Das klinkt idd niet best, toch maar even langs de huisarts?quote:Op donderdag 17 april 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ow relaxed jaBijna weekend is altijd goed
Mwah ik slaap slecht de afgelopen paar dagen, hoest me een ongeluk en dat houdt mij behoorlijk wakkerEn zie op tegen morgenmiddag, heb dan een bepaald gesprek bij mijn werkgever
Loop er nu ongeveer al een week mee rond, dus ik zie het nog even aan. Mijn keel is gewoon geirriteerd door al dat hoestenquote:Op donderdag 17 april 2008 10:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das klinkt idd niet best, toch maar even langs de huisarts?
(zeg ik het ook eens tegen een ander)
Wat voor gesprek heb je dan, toch niet over die kut bank he?
Drop of olijven dat wil nog wel eens helpen.. altans bij mij..en geen gekruid voedsel eten.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Loop er nu ongeveer al een week mee rond, dus ik zie het nog even aan. Mijn keel is gewoon geirriteerd door al dat hoesten
Nah meer een 1 op 1 gesprek wat maar 1 uitkomst zal gaan hebben, snap je een beetje wat ik bedoel?
wie niet hequote:Op donderdag 17 april 2008 10:14 schreef speciwacy het volgende:
Bored.... at work...
mogguh Sgele, nummer twee?quote:Op donderdag 17 april 2008 10:28 schreef Sgele het volgende:
Zo... dat was nr 2.
ik heb geen zin meer
Meetingquote:
aha... dacht al.quote:
en dat was de 2e moeder van vandaagquote:Op donderdag 17 april 2008 10:34 schreef tripack het volgende:
[..]
aha... dacht al.
anders was het wel een hele rare mededeling![]()
Aaaaight!quote:
nja dat kan ook ik dacht aan een andere nummer 2 (number 2, big delivery en andere benamingen voor een bruine trui breien etc)quote:
Bow Chicka Wow Wowquote:
Jeweetschquote:
Zijn toch kleuren? ik zie de grap niet...quote:Op donderdag 17 april 2008 10:55 schreef speciwacy het volgende:
Gaaaaap.... leuke klant hier zeg..
"Maar jullie drukken ook in kleur toch?"
"Nee meneer alleen in het pimpel paars en rood"...
De dag is voorbij Beller!quote:Op donderdag 17 april 2008 11:03 schreef Bellerophon het volgende:
Maak me maar wakker als de dag voorbij is
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zijn toch kleuren? ik zie de grap niet...
Neequote:Op donderdag 17 april 2008 11:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
De dag is voorbij Beller!
ohnee... nog lang niet
Inside joke zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 17 april 2008 11:06 schreef speciwacy het volgende:
[..]
het zijn echter niet alle kleuren....
Binnenpretje... dildo met jeukpoeder?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inside joke zullen we maar zeggen
denk niet dat menig man daarom kan lachen... vrouwen misschien, maar mannenquote:Op donderdag 17 april 2008 11:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Binnenpretje... dildo met jeukpoeder?
elke keer als iemand dat zegt heeft de rest nog minder zinquote:Op donderdag 17 april 2008 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
NeePfff en ik heb nu al heeeeeulemaal geen zin meer
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:22 schreef tripack het volgende:
[..]
elke keer als iemand dat zegt heeft de rest nog minder zinneerwaardse spiraal
ik zag het wel wat je zei.quote:
Mja...het ontbeert me aan inspiratie vandaag geloof ikquote:
das wel lolquote:Op donderdag 17 april 2008 11:29 schreef Sgele het volgende:
Zelfs Microsoft is aan het jemoederen geslagen...ik ontvang spam van ze met dit als onderwerp
Share photo memories of your Mom and win
genoeg... moest eens weten hoe druk het hier soms isquote:Op donderdag 17 april 2008 11:38 schreef kassie het volgende:
Is er wel is iemand die niets te doen heeft op het werk dan dat daar een topic voor is
Het feit dat we aan #205 zitten mag genoeg zeggen denk ik?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:38 schreef kassie het volgende:
Is er wel is iemand die niets te doen heeft op het werk dan dat daar een topic voor is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |