Nou volgens mij gaat mijn collega niet meer verschijnen vandaagquote:
das niet fijnquote:Op donderdag 17 april 2008 09:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou volgens mij gaat mijn collega niet meer verschijnen vandaag
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
bij deze nogmaals.
Het is rustig hier, en ook nog een goede morgen Butters.!
Ik heb lang moeten slapen, en lag gisteren al rond 21:00 te slapen...quote:
Nee zeker nietquote:
Ow relaxed jaquote:Op donderdag 17 april 2008 10:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb lang moeten slapen, en lag gisteren al rond 21:00 te slapen...
Vandaag hoef ik niet aan de telefoon enzo, dus relaxt dagje
Alleen veel pijn... morgen maar 4 uurtjes werken en weekend!!!!!
alles goed met beller?
quote:
Das klinkt idd niet best, toch maar even langs de huisarts?quote:Op donderdag 17 april 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ow relaxed jaBijna weekend is altijd goed
Mwah ik slaap slecht de afgelopen paar dagen, hoest me een ongeluk en dat houdt mij behoorlijk wakkerEn zie op tegen morgenmiddag, heb dan een bepaald gesprek bij mijn werkgever
Loop er nu ongeveer al een week mee rond, dus ik zie het nog even aan. Mijn keel is gewoon geirriteerd door al dat hoestenquote:Op donderdag 17 april 2008 10:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das klinkt idd niet best, toch maar even langs de huisarts?
(zeg ik het ook eens tegen een ander)
Wat voor gesprek heb je dan, toch niet over die kut bank he?
Drop of olijven dat wil nog wel eens helpen.. altans bij mij..en geen gekruid voedsel eten.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Loop er nu ongeveer al een week mee rond, dus ik zie het nog even aan. Mijn keel is gewoon geirriteerd door al dat hoesten
Nah meer een 1 op 1 gesprek wat maar 1 uitkomst zal gaan hebben, snap je een beetje wat ik bedoel?
wie niet hequote:Op donderdag 17 april 2008 10:14 schreef speciwacy het volgende:
Bored.... at work...
mogguh Sgele, nummer twee?quote:Op donderdag 17 april 2008 10:28 schreef Sgele het volgende:
Zo... dat was nr 2.
ik heb geen zin meer
Meetingquote:
aha... dacht al.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |