Nou volgens mij gaat mijn collega niet meer verschijnen vandaagquote:
das niet fijnquote:Op donderdag 17 april 2008 09:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou volgens mij gaat mijn collega niet meer verschijnen vandaag
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
bij deze nogmaals.
Het is rustig hier, en ook nog een goede morgen Butters.!
Ik heb lang moeten slapen, en lag gisteren al rond 21:00 te slapen...quote:
Nee zeker nietquote:
Ow relaxed jaquote:Op donderdag 17 april 2008 10:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb lang moeten slapen, en lag gisteren al rond 21:00 te slapen...
Vandaag hoef ik niet aan de telefoon enzo, dus relaxt dagje
Alleen veel pijn... morgen maar 4 uurtjes werken en weekend!!!!!
alles goed met beller?
quote:
Das klinkt idd niet best, toch maar even langs de huisarts?quote:Op donderdag 17 april 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ow relaxed jaBijna weekend is altijd goed
Mwah ik slaap slecht de afgelopen paar dagen, hoest me een ongeluk en dat houdt mij behoorlijk wakkerEn zie op tegen morgenmiddag, heb dan een bepaald gesprek bij mijn werkgever
Loop er nu ongeveer al een week mee rond, dus ik zie het nog even aan. Mijn keel is gewoon geirriteerd door al dat hoestenquote:Op donderdag 17 april 2008 10:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das klinkt idd niet best, toch maar even langs de huisarts?
(zeg ik het ook eens tegen een ander)
Wat voor gesprek heb je dan, toch niet over die kut bank he?
Drop of olijven dat wil nog wel eens helpen.. altans bij mij..en geen gekruid voedsel eten.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Loop er nu ongeveer al een week mee rond, dus ik zie het nog even aan. Mijn keel is gewoon geirriteerd door al dat hoesten
Nah meer een 1 op 1 gesprek wat maar 1 uitkomst zal gaan hebben, snap je een beetje wat ik bedoel?
wie niet hequote:Op donderdag 17 april 2008 10:14 schreef speciwacy het volgende:
Bored.... at work...
mogguh Sgele, nummer twee?quote:Op donderdag 17 april 2008 10:28 schreef Sgele het volgende:
Zo... dat was nr 2.
ik heb geen zin meer
Meetingquote:
aha... dacht al.quote:
en dat was de 2e moeder van vandaagquote:Op donderdag 17 april 2008 10:34 schreef tripack het volgende:
[..]
aha... dacht al.
anders was het wel een hele rare mededeling![]()
Aaaaight!quote:
nja dat kan ook ik dacht aan een andere nummer 2 (number 2, big delivery en andere benamingen voor een bruine trui breien etc)quote:
Bow Chicka Wow Wowquote:
Jeweetschquote:
Zijn toch kleuren? ik zie de grap niet...quote:Op donderdag 17 april 2008 10:55 schreef speciwacy het volgende:
Gaaaaap.... leuke klant hier zeg..
"Maar jullie drukken ook in kleur toch?"
"Nee meneer alleen in het pimpel paars en rood"...
De dag is voorbij Beller!quote:Op donderdag 17 april 2008 11:03 schreef Bellerophon het volgende:
Maak me maar wakker als de dag voorbij is
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zijn toch kleuren? ik zie de grap niet...
Neequote:Op donderdag 17 april 2008 11:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
De dag is voorbij Beller!
ohnee... nog lang niet
Inside joke zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 17 april 2008 11:06 schreef speciwacy het volgende:
[..]
het zijn echter niet alle kleuren....
Binnenpretje... dildo met jeukpoeder?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inside joke zullen we maar zeggen
denk niet dat menig man daarom kan lachen... vrouwen misschien, maar mannenquote:Op donderdag 17 april 2008 11:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Binnenpretje... dildo met jeukpoeder?
elke keer als iemand dat zegt heeft de rest nog minder zinquote:Op donderdag 17 april 2008 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
NeePfff en ik heb nu al heeeeeulemaal geen zin meer
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:22 schreef tripack het volgende:
[..]
elke keer als iemand dat zegt heeft de rest nog minder zinneerwaardse spiraal
ik zag het wel wat je zei.quote:
Mja...het ontbeert me aan inspiratie vandaag geloof ikquote:
das wel lolquote:Op donderdag 17 april 2008 11:29 schreef Sgele het volgende:
Zelfs Microsoft is aan het jemoederen geslagen...ik ontvang spam van ze met dit als onderwerp
Share photo memories of your Mom and win
genoeg... moest eens weten hoe druk het hier soms isquote:Op donderdag 17 april 2008 11:38 schreef kassie het volgende:
Is er wel is iemand die niets te doen heeft op het werk dan dat daar een topic voor is
Het feit dat we aan #205 zitten mag genoeg zeggen denk ik?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:38 schreef kassie het volgende:
Is er wel is iemand die niets te doen heeft op het werk dan dat daar een topic voor is
goeiemorgenquote:
Hey hoe is het met jou? Al weer normale slaap ritmes?quote:
En je punt isquote:Op donderdag 17 april 2008 11:22 schreef tripack het volgende:
[..]
elke keer als iemand dat zegt heeft de rest nog minder zinneerwaardse spiraal
Het ging beter.. Tot er weer wat in de familie gebeurde..quote:Op donderdag 17 april 2008 11:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hey hoe is het met jou? Al weer normale slaap ritmes?
Klote zegquote:Op donderdag 17 april 2008 11:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Het ging beter.. Tot er weer wat in de familie gebeurde..
Het vele slapen heeft bij mij dus ook te maken met het feit dat er momenteel heel veel gebeurd in de hele familie..
Dus we hebben de up's en down's hier momenteel.
Hmmquote:Op donderdag 17 april 2008 11:56 schreef lynda het volgende:
[..]
Het ging beter.. Tot er weer wat in de familie gebeurde..
Het vele slapen heeft bij mij dus ook te maken met het feit dat er momenteel heel veel gebeurd in de hele familie..
Dus we hebben de up's en down's hier momenteel.
There's a whole lotta...quote:Op donderdag 17 april 2008 12:03 schreef Sgele het volgende:
* Sgele mompelt iets met topique en liefde
echt zo'n gesprek met "bedankt voor je inzet" ?quote:Op donderdag 17 april 2008 10:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Loop er nu ongeveer al een week mee rond, dus ik zie het nog even aan. Mijn keel is gewoon geirriteerd door al dat hoesten
Nah meer een 1 op 1 gesprek wat maar 1 uitkomst zal gaan hebben, snap je een beetje wat ik bedoel?
Als het moet dan kunnen zelfs wij serieus zijnquote:
quote:
Ja maar dan vanuit mijn kant naar de organisatie, dus dan krijg je meer iets in de richting van "bedankt voor de periode, maar..."quote:Op donderdag 17 april 2008 12:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
echt zo'n gesprek met "bedankt voor je inzet" ?
Alleen als het moet hequote:Op donderdag 17 april 2008 12:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als het moet dan kunnen zelfs wij serieus zijn
nieuwe baan op het oog?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja maar dan vanuit mijn kant naar de organisatie, dus dan krijg je meer iets in de richting van "bedankt voor de periode, maar..."
Lijkt me logisch... bedoel een hele dag lang serieus, no wayquote:
Niet alleen datquote:
Half 11 oid.. Je heb pmquote:Op donderdag 17 april 2008 12:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p.s
Nog lang gebleven gisteren?
Ik ging echt dik KO
okee dat klinkt bijna alsof je een nog groter plan hebt dan datquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:26 schreef tripack het volgende:
[..]
okee dat klinkt bijna alsof je een nog groter plan hebt dan dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]Maar bij een bedrijf wat je niet echt ziet zitten toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]das nog beter... dan hoef je niet te zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Daar zit ik nu bij ja, maar dat bedrijf lijkt mij wel heel erg leukquote:Op donderdag 17 april 2008 12:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maar bij een bedrijf wat je niet echt ziet zitten toch?
Dan heb ik het verkeerd begrepen! Voutjequote:Op donderdag 17 april 2008 12:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daar zit ik nu bij ja, maar dat bedrijf lijkt mij wel heel erg leuk
Ja dank jequote:Op donderdag 17 april 2008 12:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerd begrepen! Voutje
Gefeli dan maar he
tijd voor een feestje wanneer onderteken je het contract?quote:
Mja nu wachten we op bier en taart natuurlijkquote:
zo zoquote:Op donderdag 17 april 2008 12:38 schreef Sgele het volgende:
Hmm..ik hoor net dat als ik in juni terugkom van vakantie...ik weer richting Roemenie magJeej...en vanaf dan elke 3 maanden
Ssshtquote:Op donderdag 17 april 2008 12:38 schreef tripack het volgende:
[..]
tijd voor een feestje wanneer onderteken je het contract?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
En bedankt he! Ben je maar mooi klaar meequote:Op donderdag 17 april 2008 12:38 schreef Sgele het volgende:
Hmm..ik hoor net dat als ik in juni terugkom van vakantie...ik weer richting Roemenie magJeej...en vanaf dan elke 3 maanden
Ja heuh... zo blijven we bezigquote:Op donderdag 17 april 2008 12:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja nu wachten we op bier en taart natuurlijk
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
SsshtGast da's helemaal goed hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Moet je maar niet zo positief doen allemaalquote:Op donderdag 17 april 2008 12:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja heuh... zo blijven we bezigAls ik een contract teken, als ik mijn eigen huis heb.... dat hadden we niet afgesproken
eens isquote:Op donderdag 17 april 2008 12:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo positief doen allemaal![]()
Bohquote:Op donderdag 17 april 2008 12:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo positief doen allemaal![]()
Ja zekers te wetenquote:Op donderdag 17 april 2008 12:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast da's helemaal goed haha![]()
[ afbeelding ]
ist een groot bedrijf of zijn de werkzaamheden heel ander dan wat je nu doet?quote:
baby's zijn altijd liefquote:Op donderdag 17 april 2008 13:03 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er ook weer hoor!
uiteraard teveel gedaan bij de hydro dus mn eerste kramp alweer te pakken gehad
zoontje van mn nichtje is wel kei lief en met mn nichtje gaat het ook goed, was even gezellig bij haar te zijn!
ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:07 schreef tripack het volgende:
[..]
baby's zijn altijd lief
we gaan binnekort naar de nicht van m'n vriendin die is vorige week bevallen
heeft alleen een hele aparte naam
kweet ook niet precies hoe je het schrijft hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 13:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig!
idd wel een wat apartere naamquote:Op donderdag 17 april 2008 13:09 schreef tripack het volgende:
[..]
kweet ook niet precies hoe je het schrijft hoormaar het lijkt hierop
Faye Anahi
en de 2e wordt ook haar roepnaam, ik denk dat je dit zegt: Aanahhiequote:Op donderdag 17 april 2008 13:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
idd wel een wat apartere naam
kan me bij de eerste wel wat voorstellen de tweede niet eerlijk gezegd
jah iddquote:Op donderdag 17 april 2008 13:13 schreef draculettetje het volgende:
ja zoiets hihi maar goed navragen als je daar bent
jah denk het welquote:Op donderdag 17 april 2008 13:18 schreef draculettetje het volgende:
is iedereen met pauze of vergadering verder trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |