je kan wel een 9800gx2 gebruikenquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Lees net dat mijn aankoop ook vergoed wordt![]()
Twee schermen heb ik al, en na vrijdag is er niks mis met m'n pc
You'll play Call of Duty 4 at 1920x1200 with an average framerate of roughly 50 FPSquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan wel een 9800gx2 gebruiken
Heb nu die MX-Resolution muis van logitech... niet verkeerdquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oftwel je hebt een Game/entertainment systeem nu ? haha
de mazzel Droxzquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
Maar ik hoor een fles whiskey roepen... dus ik ben weekend vieren !!!!!!!!!!!!!!!!
Iedereen alvast een prettig weekend!
oja...
En bedankt voor jullie inzet!
ik ga ook naar die meetingquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
Geweldig dit...een request voor een meeting over een kwartier met als slot zin
"en daarna doen we godver helemaal niks meer vandaag"
nou dan valt dat 15:30 nog mee van mijquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:37 schreef Sgele het volgende:
Zo...en nu m'n tijd uitzitten tot 18.00 uur
Mja...we gaan wel met de meute wat drinken straks, dus dat is dan wel weer gezelligquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dan valt dat 15:30 nog mee van mij
mja wij drinken hier nooit, vind het wel jammer, deden we vroeger altijd. werd zo een uur of 11 savonds danquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja...we gaan wel met de meute wat drinken straks, dus dat is dan wel weer gezellig
quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
mja sommige mensen worden nooit gezellig, hoeveel je zelf ook drinkt
als het goed is gaan er van dat soort figuren met ons mee karten. dus waar we dus vaak mee in de clynch liggne (of hoe je dat ook speltquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:59 schreef Sgele het volgende:
[..]Dat is dan gewoon zonde van je tijd ja
ik ook ik kan alleen geen plek vinden om ff lekker te maffenquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
ik val zowat in slaap
quote:
Was WL z'n moeder te veel voor je ?quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:41 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ook ik kan alleen geen plek vinden om ff lekker te maffen
weet niet wat ik gedaan heb maar heb last van mijn schouderbladmoest ik ff kwijt
Ik vond het al lang durenquote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
blijvende herrineringen die op je netvlies gebrand blijven.quote:
mn moeder vond het nogal kortquote:
que?quote:
je pijnlijke schouderquote:
naja dat komt en dat gaat weer es.... hmmm ff wat rustiger aan doenquote:
het zal niet zo zijnquote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
het gaat hier al een paar uur zoquote:
Heel verstandigquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:19 schreef tripack het volgende:
[..]
naja dat komt en dat gaat weer es.... hmmm ff wat rustiger aan doen
het blijft vrijdag natuurlijkquote:
godver de godverquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:49 schreef Sgele het volgende:
http://www.addictinggames.com/bloxors.html
Best een geinig spelletje
quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
godver de godver
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Games"
For assistance, contact your network support team.
dankquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:57 schreef tripack het volgende:
rust lekker draakje
middag Smokez![]()
heeft iemand nog zin? nee dit keer bedoel ik NIET het weekend
en speciaal voor sgele: Waarin?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:57 schreef tripack het volgende:
rust lekker draakje
middag Smokez![]()
heeft iemand nog zin? nee dit keer bedoel ik NIET het weekend
drank drinken... iets anders dan werken... dat is wat ik wilquote:
prettig weekendquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:17 schreef WhiteLightning het volgende:
luitjes , prettig weekend, en tot maandag
Ik werk niet eens, er is hier geen hol meer te doenquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:14 schreef tripack het volgende:
[..]
drank drinken... iets anders dan werken... dat is wat ik wil
hmmmm wat voor werk deed je ook alweerquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik werk niet eens, er is hier geen hol meer te doenZie bij iedereen wel een of ander spelletje op de monitor
Technical Team Leader op een callcenter.:) Projecten opzetten, mensen aansturen, mensen trainen etc etc..quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:19 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmmm wat voor werk deed je ook alweerik zit nog in mijn proeftijd dus kan nog overstappen
lol
kan ik daar terecht met mijn I&I VIA papiertje?quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Technical Team Leader op een callcenter.:) Projecten opzetten, mensen aansturen, mensen trainen etc etc..
weinig op te zetten, trainen ed.
Nee jij bent te goedquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:41 schreef tripack het volgende:
[..]
kan ik daar terecht met mijn I&I VIA papiertje?
doh!quote:
Zuiplap! En wij krijgen niets, zekers?quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
Maar ik hoor een fles whiskey roepen... dus ik ben weekend vieren !!!!!!!!!!!!!!!!
Iedereen alvast een prettig weekend!
oja...
En bedankt voor jullie inzet!
* Sgele pakt voet vast en trekt aan je teenquote:
Zit al als een gek die teen tegendruk te geven. Hahahaquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele pakt voet vast en trekt aan je teen
Al weer wat opgeknapt?
Goed nieuws dus alleen maar!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:16 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zit al als een gek die teen tegendruk te geven. HahahaLijkt te helpen!
Beetje. Wel aan het werk gegaan vandaag. Collega's erg blij (snap het ook niet)
Meer uren gekregen. Mag vanaf komende week 3 uur extra werken, waar ik blij mee ben
Hoest het daar?
Saai, he, al dat goede nieuwsquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed nieuws dus alleen maar!Heel goed
Je ruikt het weekendquote:Hier alles goed hoorHet is heel rustig qua werk, het is hier net zo'n dierentuin
Vrijdaggevoel gaat goed rond hier!
Juistquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
Saai, he, al dat goede nieuws
[..]
Je ruikt het weekend
Vrijdag is de lekkerste dag van de week. Alleen al omdat je twee vrije dagen in het verschiet hebt
Beterschap voor je vriendin!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:25 schreef tripack het volgende:
tot half vijf want dan hebben we borrel
niet dat ik daar veel zin in heb... liever glijk door naar huis. naar me zieke vriendinnetje
jaah dank je wel ik zal het aan haar doorgevenquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:26 schreef Sgele het volgende:
Aaah beterschap voor d'r!
en alvast een prettig weekend he
jah iddquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:27 schreef Seventees het volgende:
[..]
Beterschap voor je vriendin!
Borrel kort houden en snel naar huis
Pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:27 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah dank je wel ik zal het aan haar doorgeven
* tripack stapt bij schoonfamilie binnen en zegtheey lieverd, nog beterschap gewenst van Sgele
* Dr.Droxz zet een dienblad vol met alcoholische dranken neer, tast toe!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zuiplap! En wij krijgen niets, zekers?
Fijn weekend!
Relaxed!quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet een dienblad vol met alcoholische dranken neer, tast toe!
hahhahahaquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Relaxed!![]()
* Sgele pakt een fles sambuca weg en tikt 'm achterover
oh boy..higanniemeerzjogoettiepvu
Ah mooi zo!quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahhahaha
Ik zit hier ook al aardig aan de borrel zeg maar.
Heb bezoek, samen lekker muziek luisteren ouwehoeren... borreltje erbij.... vanmiddag nieuwe schoenen gekocht... lekkere dag vandaag
Jij ookquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:08 schreef draculettetje het volgende:
allemaal goed weekend!
Als je het maar op de juiste manier zegtquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet een dienblad vol met alcoholische dranken neer, tast toe!
Ik ben me van geen kwaat bewust?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:16 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als je het maar op de juiste manier zegt
je weekend dus goed begonnen droxz?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben me van geen kwaat bewust?
Damn, nu al dik aangeschoten... gaat niet echt een lange avond worden denk
Redelijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:07 schreef draculettetje het volgende:
hey seventees!
al wat opgeknapt....
owkee en anders schop ik je terug!quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:13 schreef Seventees het volgende:
[..]
Redelijk
Ik heb weer gewerkt en ga morgen uitslapen tot ver in de middag. Don't expect me any sooner
Lekker. Extra hard of van die zachte schopjes?quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
owkee en anders schop ik je terug!
blij dat het wat beter gaat!
ha ha wat jij wiltquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:22 schreef Seventees het volgende:
[..]
Lekker. Extra hard of van die zachte schopjes?
op zich wel redelijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:25 schreef Seventees het volgende:
Hahahaha
Hoe is het met jou vandaag de dag?
Dat is knap lastig, inderdaadquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich wel redelijk
veel krampen wat wel pijnlijk en vermoeiend is
Hier ook maar een rustige zondag... ga zo nog maar even slapen denk ikquote:Op zondag 20 april 2008 10:51 schreef draculettetje het volgende:
verjaardag was gezellig! wel wat koud buiten niks mexicaans aan het weer!
en lelystad is helemaal niet zo ver vanaf hier alleen vervelend te bereiken!
nu een rustige zondag, heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |