Ik was druk bezig!quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:11 schreef BossFight het volgende:
Wat is iedereen aan het doen joh?!
Ik naai een gezellig nieuw topic open.
Blijven ze gewoon weg!
Het zonnetje schijnt en vanavond weer alcohol nuttigenquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:49 schreef Asics het volgende:
Het zonnetje schijnt en vanavond weer hardlopen.
terug naar de Heuvel!!quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:08 schreef Kuukske het volgende:
Volgens mij hebben de bovenburen een drumstel gekocht.
Ter informatie voor de liefhebbers, zoals Kuukske:quote:
graag gedaan!quote:
ja ik dacht nog, dat moet ik vooral niet vergeten te vermelden!quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:50 schreef Kuukske het volgende:
Vooral dat foliumzuur gedeelte wist ik niet! Dan kan nog wel eens handig zijn.
you're welcomequote:
Nee, maar ik stond gisteren wel gezellig in Bruxelles!quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
you're welcome.
Iemand naar terras vanaaf?
Precies! Bier! En geen pils!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:07 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Nee, maar ik stond gisteren wel gezellig in Bruxelles!
Te genieten van m'n bier van hoge gisting
k ben allergischquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ter informatie voor de liefhebbers, zoals Kuukske:
Ik bevat meer vitamine C (1 kiwi = 166% van de dagelijkse behoefte) dan veel andere fruitsoorten en ben een goede kaliumbron. Ik bevat ook het cholesterolverlagende pectine, verder aminozuren, bètacaroteen, foliumzuur, kalium, magnesium, koper, zink, fosfor, mangaan, vitamine A en vitamine E. Verder bevatten kiwi's koolhydraten, eiwitten en zeer weinig vet.
Let op! Je kunt mij niet met melkproducten eten, omdat het enzym actinidine de eiwitten afbreekt en het geheel een bittere smaak geeft. Ditzelfde enzym breekt ook gelatine af, waardoor je geen mousse van kiwi's kunt maken. Kiwi's kunnen wel gebruikt worden in marinades, omdat het het vlees al enigszins verteert en malser maakt. Het enzym verdwijnt als de kiwi geblancheerd wordt.
Ga dan bij een meet ook maar niet bij mij in de buurt staanquote:
Zó enorm opwindend is een meet met Kiwi nou ook weer niet hoor.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:52 schreef Swiffer het volgende:
K krijg een dikke tong van Kiwi's en ademnood
Je wordt er wel dronken van!quote:Op woensdag 16 april 2008 17:22 schreef Kuukske het volgende:
Zó enorm opwindend is een meet met Kiwi nou ook weer niet hoor.
Zo nou, da was een bezopen wandeling naar huis toen ja!quote:Op woensdag 16 april 2008 18:55 schreef JDude het volgende:
Je wordt er wel dronken van!
Geachte heer,quote:Op woensdag 16 april 2008 19:32 schreef Asics het volgende:
Zeg, beste mede Bredanaars. Kan iemand mij vertellen of ze huizen gaan bouwen daar waar de Oranjeboom bierfabriek wordt geloopt en zoja wanneer en waar je meer info kan vergaren aangaande deze aangelegendheid.
Bedankt he,
As.
Jij wilt er gaan wonen in de hoop dat de grond vervuild is met bier?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:32 schreef Asics het volgende:
Zeg, beste mede Bredanaars. Kan iemand mij vertellen of ze huizen gaan bouwen daar waar de Oranjeboom bierfabriek wordt geloopt en zoja wanneer en waar je meer info kan vergaren aangaande deze aangelegendheid.
Bedankt he,
quote:Op woensdag 16 april 2008 19:39 schreef bassieVL het volgende:
De Drie hoefijzers heet het project.
Wat komt er?
Achter het hoofdkantoor van Inbev verrijst een ‘kantorencluster’ met een oppervlakte van 8500 m². Ter vergelijking: de Eurotoren is 11.000 m².Er worden 125 sociale woningen gebouwd, koop- en huurhuizen..
Op de hoek van de Oranjesingel en de Terheijdenseweg komen óf appartementen óf 6000 m² kantoren.
Aan de singel zelf komen 45 herenhuizen.
De St.Josephschool wordt uitgebreid met zeven lokalen en een speellokaal.
Er komt een nieuwe straat tussen Oranjesingel en Ceresstraat.
bedanktquote:Op woensdag 16 april 2008 19:58 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Geachte heer,
Wellicht heeft u wat aan de volgende website:
http://www.breda-bouwontwikkelingen.nl/
Met vriendelijke groet,
Ritchie Brouwers
Zwijndrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |