quote:PLANTSOENMEET!
Waar: Noorderplantsoen
Wanneer: Woensdag vanaf 15:00
Wie:
Komers:
- Nietzman
- Peterselieman
- Chipszak (wrs iets later)
- Freecell TARA
Misschieners:
- Maok (na 17:30)
Mensen die in gedachten ook lekker met een biertje in de zon in 't Noorderplantsoen liggen en zodoende mentaal aanwezig zijn:
- JH87
Bij Scooter. Ik dacht iets van 10 of 15 euro, in iedergeval niet zo duur. Ze hadden er verschillende soorten.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey maok, jij had toch laatst een zwarte bolero gekocht? Waar ook alweer? En wat kostte 'ie?.
Oh tof, ga ik daar eens kijken. Dank je!quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:39 schreef maok het volgende:
[..]
Bij Scooter. Ik dacht iets van 10 of 15 euro, in iedergeval niet zo duur. Ze hadden er verschillende soorten.
Ohja, jij gaat naar een musical, ofnie?quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mensen die eerst hard moeten studeren en daarna niet vergeten om de trein van kwart voor 5 naar Utrecht te nemen:
- DevilsAndDust
Ja, maar ik vergeet stééds dat dat morgen al is.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ohja, jij gaat naar een musical, ofnie?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:34 schreef Matje-1989 het volgende:
Kansloos..
Gister mijn oude fiets weergevonden op het station, meegenomen naar
huis. Nu is ie weer gejat..
Ze doen het erom
Het is minder weer dan gisterenquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:38 schreef maok het volgende:
Lekker weer buiten zeg, net heel even naar buiten geweest. Helaas heeft de airco hier op kantoor het ook door en die heeft besloten om nu maar heel hard te gaan koelen.
wat doe je met je fietsen...? of doe je ze consequent niet op slotquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:34 schreef Matje-1989 het volgende:
Kansloos..
Gister mijn oude fiets weergevonden op het station, meegenomen naar
huis. Nu is ie weer gejat..
Ze doen het erom
Voel je je nu niet stoer?quote:
ik wil ook naar huisquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Voel je je nu niet stoer?
OT () alsof dat hier bestaat
, maar kay;
Ik ben thuis weer.
Ja, dinsdag is een lekkar dagje altijd bij mij.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:01 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ik wil ook naar huismaar ik moet nog 3 uurtjes voordat ik naar huis mag
Och,quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je kunt je afvragen hoe ontopic zeggen dat je thuis bent is, maar goed....
Nee, maar ik vind de zonnebril PI gewoon tofquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Voel je je nu niet stoer?
OT () alsof dat hier bestaat
, maar kay;
Ik ben thuis weer.
Jawel, maar die fiets was het slot van afgehaalt ( hoe? Geen idee )quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
wat doe je met je fietsen...? of doe je ze consequent niet op slot
Dat issie ook.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind de zonnebril PI gewoon tof
Whaha, hele week vrijquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, dinsdag is een lekkar dagje altijd bij mij.
Maar donderdag is dan weer een lange dag.
Muwuahaha. Ik over 2 week in Berlijn, en daarna 2 week vakantie.quote:
En toch kijk je er van op dat ie nu gestolen is?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:08 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Jawel, maar die fiets was het slot van afgehaalt ( hoe? Geen idee )
en dus kon ik hem niet meer op slot zetten thuis
Heb nu deze week vrij..quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Muwuahaha. Ik over 2 week in Berlijn, en daarna 2 week vakantie.
[bet-weet]alle dagen zijn even lang hoor[/bet-weet]quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, dinsdag is een lekkar dagje altijd bij mij.
Maar donderdag is dan weer een lange dag.
Ja, want hij stond achter de fiets van mijn huisgenote en mijn 'nieuwe' fietsquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En toch kijk je er van op dat ie nu gestolen is?.
Maar ik hoef niet hard te studeren,quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:12 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Heb nu deze week vrij..
Dan 1 tentamen op maandag en 1 op donderdag
En dan vrij tot 6 mei
Nog maar 2 weekjes? Wat vliegt de tijd tochquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:12 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
[bet-weet]alle dagen zijn even lang hoor[/bet-weet]
Bij mij zijn maandag, dinsdag, woensdag en donderdag van 9:00 - 17:00en de vrijdag van 9:00 - 13:00 (waarbij ik meestal wel tussen 12:00 en 12:30 weg ben)
Maar goed nog 2 weekjes en ik ben klaar met mn afstudeerstage..
Hard te studeren??quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet hard te studeren,Én ik zit in Berlijn!
Al vraag ik me af of ik daar wel zin in heb.
Weh, toen lag ik nog te slapen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat issie ook.
Maar ik doelde op mijn Jesse_ dialoog in het vorige topic.
Nou zeg.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Weh, toen lag ik nog te slapen.
Maar: Ik heb nog nooit een foto geplaatst op Fok!. Én ik ga nog steeds niet naar meets.
(Ik heb een fijn tentamen tijdens jullie plantsoenmeet)
Hmm misschien ook wel, kan me wel enigszins vinden in de omschrijvingquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou zeg.Ik meen me toch echt een foto te herinneren.
!
Vreemdheid,
En waarom ga je niet naar meetz?
Daar schrok ik vanquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:14 schreef Bob. het volgende:
Boe
Wat had je voor cijfer?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:19 schreef Bob. het volgende:
En mijn presentatie van vanochtend ging beter dan verwacht .
Straal eens wat positieve presenteerenergie naar me toe dan? Ik moet volgende week een half uur volkletsen en ben al het hele semester zenuwachtig.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:19 schreef Bob. het volgende:
Aw gelukkig van de poes.
En mijn presentatie van vanochtend ging beter dan verwacht .
Niet lang, niet kort, blond en ja, krullenquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:21 schreef ChipsZak. het volgende:
@ Jesse_ ;; Krullen dus?Dan kan jij mij goed de inside information verschaffen.
Lang, kort, bruin, blond, blauw?
![]()
Toe maar weer lekker tennissenquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:25 schreef Matje-1989 het volgende:
Jippie! Heb mijn informatie-pakket van de tennisvereniging binnen!
Dat laatste klinkt als een onderdeel van het inmiddels niet meer bestaande vak effectieve gespreksvoering.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:27 schreef Bob. het volgende:
En oei, arme DaD.Ik liep vandaag serieus met buikpijn van de zenuwen rond voor maar 5 minuten presenteren.. Maar het komt vast goed! Veel oefenen zodat je alles kent en dan kan er weinig mis gaan joh.
Oh en ik weet mijn cijfer nog niet, en ik moet mezelf nog wel gaan evalueren met een film opname. Oh bah.
Wat voor? Mini? of van die groteren?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:27 schreef Jesse_ het volgende:
Overigens heb ik nog nooit in US gepost volgens mij.
Juist, ik had het gezien inderdaadquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:28 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Toe maar weer lekker tennissen![]()
Ik heb trouwens nog even gekeken voor een Seizoenskaart voor de FC.. de prijs ligt tussen de ¤165 en de ¤330 afhankelijk van waar je wilt zitten..
Als je bij Dizkartes zit weet ik wie je bent.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:26 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Niet lang, niet kort, blond en ja, krullen
Ik heb er nu al slapeloze nachten van.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:27 schreef Bob. het volgende:
En oei, arme DaD.Ik liep vandaag serieus met buikpijn van de zenuwen rond voor maar 5 minuten presenteren.. Maar het komt vast goed! Veel oefenen zodat je alles kent en dan kan er weinig mis gaan joh.
Oh en ik weet mijn cijfer nog niet, en ik moet mezelf nog wel gaan evalueren met een film opname. Oh bah.
Grotere.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat voor? Mini? of van die groteren?
Ooh btw, ja, mocht iemand het nog niet weten, hallo, ik ben een (hoofd)haar fanaat.
Ben je dan nog van plan om er een te nemen? Ik vind de plek van ¤208 wel geschikt op zich..quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:29 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Juist, ik had het gezien inderdaad
Daarbij hoezo![]()
![]()
Ja het is ook zo debiel eigenlijk he, De volgende dag is iedereen je hele presentatie al vergeten, dus zelfs als je halverwege dicht klapt en je in een hoekje verstopt ofzo maakt het bar weinig uit. (Al zullen ze het in dat geval misschien wel ietsiepietsie langer onthouden.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb er nu al slapeloze nachten van.. Het probleem is juist dat het zo'n vak is waarbij ik me al vanaf het eerste college de domste van de groep voel, dus dat helpt niet echt. Maar goed, ik heb vaker presentaties gehouden, ik leef nog, ik durf de straat nog op, dan komt dit vast ook goed.
Bah ja, met filmopnames hadden wij ook eens. Maar op de dag dat ik moest was de camera stuk.. Werd na die presentatie wel gevraagd om het nog eens te doen op een congres.
.
Kek!quote:
Ik denk er nog serieus over na, het is gewoon wel veel geld.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:32 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ben je dan nog van plan om er een te nemen? Ik vind de plek van ¤208 wel geschikt op zich..
Mja tis idd wel wat geld ja..quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:38 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik denk er nog serieus over na, het is gewoon wel veel geld.
Maar mijn vraag was, waar sloeg die smiley van jou nu weer op ->
Die vergelijking krijg ik regelmatig te horenquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:41 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Die vergelijking krijg ik regelmatig te horen
hmmz heb je een beetje kapsel zoals Gordon in zn jongere jaren?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:41 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Die vergelijking krijg ik regelmatig te horen
Ga je me nu serieus uitleggen wat de smiley betekend?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:40 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Mja tis idd wel wat geld ja..
En om nog even terug te komen op je vraag..geeft een reactie altijd een mooie sarcastische ondertoon
Wij zijn jaloersquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:41 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
hmmz heb je een beetje kapsel zoals Gordon in zn jongere jaren?
Als je het al weet, weet je ook wat ik er mee bedoelquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:42 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ga je me nu serieus uitleggen wat de smiley betekend?
Ik bedoelde wat je er mee bedoelde, saffie leer Nederlands...
En ja, het is inderdaad veeel geld..
Ahaha. Indeed.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:42 schreef Bob. het volgende:
Krullen zijn tof, zelfs schapenkrullen. Wees er trots op.
spreek voor jezelf.. kheb een mooie volle bosquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:43 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Wij zijn jaloers
Wij worden straks kaal![]()
![]()
wie?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Al vind ik dit toch de mooiste soort,
Al is het hier iets meer slag.
Maar hij's Gordo jeweetwel, van Lizzy McGuire.
Wauw, zo leer ik nog eens dingenquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Al vind ik dit toch de mooiste soort,
Al is het hier iets meer slag.
Maar hij's Gordo jeweetwel, van Lizzy McGuire.
ja dat bedoel ik.. wie is Lizzy McGuire?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Wie?!Nou! Lizzy McGuire
In zijn jonge Lizzy jaartjes;
[ afbeelding ]
En hoezo leer je nog wat, Jesse?Lizzy kijker?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:46 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
spreek voor jezelf.. kheb een mooie volle bos
Serie nu nog volgens mij te zien op NL 3quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:52 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik.. wie is Lizzy McGuire?of moet ik vragen Wat is Lizzy McGuire?
quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:53 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ook als ik het niet 'kam' aangezien ik het altijd borstel
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:52 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik.. wie is Lizzy McGuire?of moet ik vragen Wat is Lizzy McGuire?
nou even de tv dan maar aan.. ohw ik zit niet thuisquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:53 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Serie nu nog volgens mij te zien op NL 3
quote:
Nou, nu weet ik waar hillary duff bekend mee geworden isquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Wie?!Nou! Lizzie McGuire
In zijn jonge Lizzie jaartjes;
[ afbeelding ]
En hoezo leer je nog wat, Jesse?Lizzie kijker?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:55 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nou, nu weet ik waar hillary duff bekend mee geworden is
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De blonde!
Klikker. Inclusief Gordo
maare hoe kan je een volle bos kammen? Ik zou dat heel knap vinden namelijk als dat zou kunnen..quote:
Haha, meneer zit op zijn 'werk' alleen de hele dag te Fokkenquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:55 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
nou even de tv dan maar aan.. ohw ik zit niet thuis
Zelfs de naam Hillary Duff zegt me eerlijk gezegd helemaal niks..quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:55 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nou, nu weet ik waar hillary duff bekend mee geworden is
Ambtenaar he?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:58 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Haha, meneer zit op zijn 'werk' alleen de hele dag te Fokken
Topbaantje!![]()
Haha, kale plekken verbergen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:58 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
maare hoe kan je een volle bos kammen? Ik zou dat heel knap vinden namelijk als dat zou kunnen..
zo:quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:58 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
maare hoe kan je een volle bos kammen? Ik zou dat heel knap vinden namelijk als dat zou kunnen..
ik heb (nog) niks te verbergen altijd een slag om de arm houden natuurlijkquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:59 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Haha, kale plekken verbergen?![]()
Maargoed, er is altijd nog een oplossing hè
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:59 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Zelfs de naam Hillary Duff zegt me eerlijk gezegd helemaal niks..
ik kan helaas op mn 'werk' geen youtube filmpjes bekijkenquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hilary_Duffquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:04 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ik kan helaas op mn 'werk' geen youtube filmpjes bekijken
gezien haar films en de tv series waar ze in gespeeld heeft snap ik wel dat ik haar niet ken.. De meeste van die films of series had ik nog nooit van gehoord..quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:07 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hilary_Duff
Bienvenue.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tsja die voeren soms ook niets uit
Eerlijk gezegd is dat een baggernummerquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat nieuwe nr van Madonna is best leuk.
Alleen al om het feit dat het nummer '4 minutes' heet en dan geen vier minuten duurtquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is dat een baggernummer
En ik vind van niet.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is dat een baggernummer
mja dat maakt de verwachtingen ook niet echt waar dan..quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:50 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Alleen al om het feit dat het nummer '4 minutes' heet en dan geen vier minuten duurt
Het gaat over hoe lang Justin sex kan hebben.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:50 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Alleen al om het feit dat het nummer '4 minutes' heet en dan geen vier minuten duurt
haar vorige cd en dito clips waren anders bestquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:18 schreef Bob. het volgende:
Madonna vind ik nu vooral een beetje..sneu.
50 jarigen die in inimini pakjes rond rennen doen het gewoon niet helemaal voor me.
Volgens mij staat er wat familie van je op de voorkant van de groninger stads krantquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:39 schreef maok het volgende:
[..]
Volgens mij staat er wat familie van je op de voorkant van de groninger stads krant
Luxe probleemquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:44 schreef LoudGirl het volgende:
Jij hebt ook zoveel familie!
Nichtjes, die van vandaag. (eenwieler recoord op de ossenmarkt)quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:42 schreef freecell het volgende:
[..]Welke familie en welke stadskrant?
Ik heb niets gezien nog
Die laatste 10 minuten moet je ook werkenquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:51 schreef JH87 het volgende:
Zo, wat een gespam hier zeg. Kostbare werktijd verloren aan 't bijlezen hier. Nog 10 min, dan ga ik nach hause en eens een flink stuk hardlopen in 't Stadspark. Daarna eten en dan een vergadering van morgen voorbereiden.
Ik ben ook nog druk aan 't zwoegen man.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die laatste 10 minuten moet je ook werken
Dat is erg waarschijnlijk inderdaad, de gave om fatsoenlijk te kunnen eenwieleren wordt van generatie op generatie doorgegevenquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:53 schreef maok het volgende:
[..]
Nichtjes, die van vandaag. (eenwieler recoord op de ossenmarkt)
Da's toch 2 sec werk?quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op wat je hierboven neer moest zetten zeker
Je staat er bijquote:
Geen 06 van jou ritselen dus. Ik moet nl. tot 18.00u werken en kan daarna wel ff langsfietsen om me voor te stellen. Daarna ga ik dan eten want ik heb altijd honger als twee paarden rond die tijd.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar onze Jopj eigs.
Anders moet j even t 06 van iemand ritselen (nee geen hint.) dan kan je het vragen tegen die tijd.
Maar dát heeft men toch wel voor me over?quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je van 3 tot 7 in 't plantsoen hebt gezeten ben je volgens mij echt vernikkeld tot op het bot zeg..
Welnee, t was lekker warm buiten vandaag, en morgen word t nog warmerquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je van 3 tot 7 in 't plantsoen hebt gezeten ben je volgens mij echt vernikkeld tot op het bot zeg..
Nee, mijn dagplanning voor morgen is al vol.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
prima he.
Kom je morgen ook nog even langs?
Je mag mijn 06 best, daar niet van.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:23 schreef JH87 het volgende:
[..]
Geen 06 van jou ritselen dus. Ik moet nl. tot 18.00u werken en kan daarna wel ff langsfietsen om me voor te stellen. Daarna ga ik dan eten want ik heb altijd honger als twee paarden rond die tijd.
Daarom ga ik nu maar eens koken.
Met 12 graden 4 uur lang op de grond zitten? Jij liever dan ik.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Welnee, t was lekker warm buiten vandaag, en morgen word t nog warmer
Okeu, ik ga je zo even een PM sturen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je mag mijn 06 best, daar niet van.Maar ik bedoelde het niet als hint iig.
Mja, ik ben er dus pas aan het eind van de middag, maar ik kan wat beter tegen kou dan jij dnek ik jaquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Met 12 graden 4 uur lang op de grond zitten? Jij liever dan ik.
Ik kom heel misschien toch nog even langs, rond 4 uur of zo dan. Tenzij ik enorm ga stressen en alles mis gaat morgen.
íetsjes te vroeg voor ben ik bang,quote:
Jop geeft niks vrij.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:49 schreef Jesse_ het volgende:
Details over het nulzes nummer!
06-12345678quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:49 schreef Jesse_ het volgende:
Details over het nulzes nummer!
Je doet er ook niet echt moeite voor, dan krijg je nooit echt goede info. Daarna moet je altijd zoeken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:55 schreef Jesse_ het volgende:
Matige info allemaal
Hang in there!quote:
Dat vroeg ik mij ook altijd af.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:26 schreef Jesse_ het volgende:
En wat moet die smilie eigenlijk voorstellen
Dat je extreme behoefte hebt om te poepenquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:26 schreef Jesse_ het volgende:
En wat moet die smilie eigenlijk voorstellen
Kevin Smith heeft leukere films.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:26 schreef ChipsZak. het volgende:.
Ik heb nu extreme behoefte om Jay & Silent Bob; Strike Back te kijken.
heb ik!quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:26 schreef ChipsZak. het volgende:.
Ik heb nu extreme behoefte om Jay & Silent Bob; Strike Back te kijken.
Ik heb hem ook.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb ik!netals Dogma, Chasing Amy en Clerks 2
![]()
En ik kijk Happy Gilmore
teert psm, morgen tracteer je dus?
Is zwaar okquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Nog nooit gezien!
Moet eigs wel es.
Maar geen zin gehad om te huren.
Dan ga je slapen rare ventquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:53 schreef JH87 het volgende:
Ik zat film te kijken, maar ik ben veel te moe om 'm nog te volgen.
Clerks 2quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
![]()
En ik kijk Happy Gilmore
Is Clerks X niet op dvd gebracht in 04?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is zwaar okNiet op DVD te krigen dacht ik
Ik wilde de DVD met Clerks 1 en 2 samen hebben, maar die was niet meer leverbaarquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Is Clerks X niet op dvd gebracht in 04?
http://www.freerecordshop.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/FreeRecordShop-FRS_B2C_NL-Site/nl_NL/-/EUR/ViewFas-Detail;pgid=zhNeIYZ_9YdSR0QE.xJRh0Mb0000EJfZRNtc?fh_Params=fh_secondid%3D7362971%26fh_location%3D%252f%252ffrs%252fnl_NL%252f%2524s%253dclerks%252f_shop%253e%257bfreerecordshop%257d%252fcategories%253c%257bfrs_02%257d%26fh_view%3Ddetail%26fh_reftheme%3Dpromo_nl_NL_98262116%252cdetail%252c%252f%252ffrs%252fnl_NL%252f%2524s%253dclerks%252f_shop%253e%257bfreerecordshop%257d%26fh_refview%3Dsearch%26&SubCat=02quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wilde de DVD met Clerks 1 en 2 samen hebben, maar die was niet meer leverbaar
Ik heb Clerks (gewoon op DVD te krijgen hoor), Mallrats, Chasing Amy, Dogma en J&SSBquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
![]()
En ik kijk Happy Gilmore
10 ex-rental video's voor 25 euroquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik heb Clerks (gewoon op DVD te krijgen hoor), Mallrats, Chasing Amy, Dogma en J&SSB
Alleen Clerks 2 niet
Die zoek ik nog
Waar heb je die voor 2,50 gehaald Alexxxx?
Overigens heeft de webshop van filmtotaal Clerks 1 en 2 nu voor 7,50
http://dvd.filmtotaalshop.nl/home.tpl?cart=12076889852416408&sku=17085&genre=Komedie&show=detail
Dat had ik ook verwacht, maar financieel en qua gezelligheid is Groningen toch een stuk beter dan Den Haagquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:10 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
iddhoewel ik had verwacht dat ze eruit zouden liggen..
Mijn Tent Is Topquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Fnale FC Groningen-LIverpool of zo?Waar gáát het over?
ik fiets er wel ff langs vanuit mn 'werk'... (nou ja andere kant van et water dan)quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
@Matje; Bij die rode speelklimdingen? Die ken je? Die grote touwpiramides? Nou daar tegenover bij het water.![]()
![]()
Je ziet het wel.
@JH87; Is goed,En in Arnhem stond ergens op de muur: H87!
Excusus niet geaccepteerdquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil btw alvast mijn excuses aanbieden voor mijn baard morgen. Ik scheer me namelijk vrijdag pas weer.
Van jou kan ik dat hebben.quote:
doei hoiquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:36 schreef maok het volgende:
hoi doei
Vind het niet kunnenquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil btw alvast mijn excuses aanbieden voor mijn baard morgen. Ik scheer me namelijk vrijdag pas weer.
je hebt niet eens haargroei in je gezicht.. wat in de vrede heb je dan geschoren?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:39 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Vind het niet kunnen
Ik heb me net nog geschoren
Super handig, had ik dat nog maarquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:41 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
je hebt niet eens haargroei in je gezicht.. wat in de vrede heb je dan geschoren?
precies.. gedoe altijd..quote:Op woensdag 9 april 2008 00:13 schreef Jesse_ het volgende:
Zolang ik niet van plan ben een baard of snor (snorren) te laten staan is het missen van die dagelijkse handeling waardoor een baard danwel snor uitblijft zeker beter.
Dat gaat niet meer werken op dit tijdstipquote:Op woensdag 9 april 2008 00:16 schreef Jesse_ het volgende:
Proberen je tentamen als nog even te leren
Koffie tijd in ieder geval.
Ik hoop van welquote:Op woensdag 9 april 2008 00:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer werken op dit tijdstip
Ga slapen, joh.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:28 schreef Matje-1989 het volgende:
Nou nou, ik ga er vandoor. Of zullen we dit topic nog even vollullen?
We zijn er nu toch zo dicht bijquote:Op woensdag 9 april 2008 00:28 schreef Matje-1989 het volgende:
Nou nou, ik ga er vandoor. Of zullen we dit topic nog even vollullen?
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
We zijn er nu toch zo dicht bij
Juist, beidequote:
Juist en dan ook als een gek bij het raam luisteren of je ze ook hoortquote:Op woensdag 9 april 2008 00:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toetertijd is altijd wel lachen
Dat meen je nietquote:Op woensdag 9 april 2008 00:40 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Juist en dan ook als een gek bij het raam luisteren of je ze ook hoort![]()
Haha nee, dát meende ik weer niet..quote:
Ik PM je morgen wel evenquote:Op woensdag 9 april 2008 00:48 schreef Peterselieman het volgende:
Moet morgen niet vergeten even een mailtje te sturen naar de coördinator van mijn masteropleiding om maximaal 2 weken uitstel te vragen om te kunnen beginnen met mn afstudeerscriptie, omdat dat nog niet helemaal rond is
Beetje nutteloosquote:Op woensdag 9 april 2008 00:50 schreef Jesse_ het volgende:
stuur jezelf een PM en lees hem vandaag niet [ afbeelding ]
Daarom is hier plaatsen al genoegquote:Op woensdag 9 april 2008 01:06 schreef Jesse_ het volgende:
Geheugensteuntjes zijn nooit weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |