quote:PLANTSOENMEET!
Waar: Noorderplantsoen
Wanneer: Woensdag vanaf 15:00
Wie:
Komers:
- Nietzman
- Peterselieman
- Chipszak (wrs iets later)
- Freecell TARA
Misschieners:
- Maok (na 17:30)
Mensen die in gedachten ook lekker met een biertje in de zon in 't Noorderplantsoen liggen en zodoende mentaal aanwezig zijn:
- JH87
Bij Scooter. Ik dacht iets van 10 of 15 euro, in iedergeval niet zo duur. Ze hadden er verschillende soorten.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey maok, jij had toch laatst een zwarte bolero gekocht? Waar ook alweer? En wat kostte 'ie?.
Oh tof, ga ik daar eens kijken. Dank je!quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:39 schreef maok het volgende:
[..]
Bij Scooter. Ik dacht iets van 10 of 15 euro, in iedergeval niet zo duur. Ze hadden er verschillende soorten.
Ohja, jij gaat naar een musical, ofnie?quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mensen die eerst hard moeten studeren en daarna niet vergeten om de trein van kwart voor 5 naar Utrecht te nemen:
- DevilsAndDust
Ja, maar ik vergeet stééds dat dat morgen al is.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ohja, jij gaat naar een musical, ofnie?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:34 schreef Matje-1989 het volgende:
Kansloos..
Gister mijn oude fiets weergevonden op het station, meegenomen naar
huis. Nu is ie weer gejat..
Ze doen het erom
Het is minder weer dan gisterenquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:38 schreef maok het volgende:
Lekker weer buiten zeg, net heel even naar buiten geweest. Helaas heeft de airco hier op kantoor het ook door en die heeft besloten om nu maar heel hard te gaan koelen.
wat doe je met je fietsen...? of doe je ze consequent niet op slotquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:34 schreef Matje-1989 het volgende:
Kansloos..
Gister mijn oude fiets weergevonden op het station, meegenomen naar
huis. Nu is ie weer gejat..
Ze doen het erom
Voel je je nu niet stoer?quote:
ik wil ook naar huisquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Voel je je nu niet stoer?
OT () alsof dat hier bestaat
, maar kay;
Ik ben thuis weer.
Ja, dinsdag is een lekkar dagje altijd bij mij.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:01 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ik wil ook naar huismaar ik moet nog 3 uurtjes voordat ik naar huis mag
Och,quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je kunt je afvragen hoe ontopic zeggen dat je thuis bent is, maar goed....
Nee, maar ik vind de zonnebril PI gewoon tofquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Voel je je nu niet stoer?
OT () alsof dat hier bestaat
, maar kay;
Ik ben thuis weer.
Jawel, maar die fiets was het slot van afgehaalt ( hoe? Geen idee )quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
wat doe je met je fietsen...? of doe je ze consequent niet op slot
Dat issie ook.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind de zonnebril PI gewoon tof
Whaha, hele week vrijquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, dinsdag is een lekkar dagje altijd bij mij.
Maar donderdag is dan weer een lange dag.
Muwuahaha. Ik over 2 week in Berlijn, en daarna 2 week vakantie.quote:
En toch kijk je er van op dat ie nu gestolen is?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:08 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Jawel, maar die fiets was het slot van afgehaalt ( hoe? Geen idee )
en dus kon ik hem niet meer op slot zetten thuis
Heb nu deze week vrij..quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Muwuahaha. Ik over 2 week in Berlijn, en daarna 2 week vakantie.
[bet-weet]alle dagen zijn even lang hoor[/bet-weet]quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, dinsdag is een lekkar dagje altijd bij mij.
Maar donderdag is dan weer een lange dag.
Ja, want hij stond achter de fiets van mijn huisgenote en mijn 'nieuwe' fietsquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En toch kijk je er van op dat ie nu gestolen is?.
Maar ik hoef niet hard te studeren,quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:12 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Heb nu deze week vrij..
Dan 1 tentamen op maandag en 1 op donderdag
En dan vrij tot 6 mei
Nog maar 2 weekjes? Wat vliegt de tijd tochquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:12 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
[bet-weet]alle dagen zijn even lang hoor[/bet-weet]
Bij mij zijn maandag, dinsdag, woensdag en donderdag van 9:00 - 17:00en de vrijdag van 9:00 - 13:00 (waarbij ik meestal wel tussen 12:00 en 12:30 weg ben)
Maar goed nog 2 weekjes en ik ben klaar met mn afstudeerstage..
Hard te studeren??quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet hard te studeren,Én ik zit in Berlijn!
Al vraag ik me af of ik daar wel zin in heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |