Weh, toen lag ik nog te slapen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat issie ook.
Maar ik doelde op mijn Jesse_ dialoog in het vorige topic.
Nou zeg.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Weh, toen lag ik nog te slapen.
Maar: Ik heb nog nooit een foto geplaatst op Fok!. Én ik ga nog steeds niet naar meets.
(Ik heb een fijn tentamen tijdens jullie plantsoenmeet)
Hmm misschien ook wel, kan me wel enigszins vinden in de omschrijvingquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou zeg.Ik meen me toch echt een foto te herinneren.
!
Vreemdheid,
En waarom ga je niet naar meetz?
Daar schrok ik vanquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:14 schreef Bob. het volgende:
Boe
Wat had je voor cijfer?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:19 schreef Bob. het volgende:
En mijn presentatie van vanochtend ging beter dan verwacht .
Straal eens wat positieve presenteerenergie naar me toe dan? Ik moet volgende week een half uur volkletsen en ben al het hele semester zenuwachtig.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:19 schreef Bob. het volgende:
Aw gelukkig van de poes.
En mijn presentatie van vanochtend ging beter dan verwacht .
Niet lang, niet kort, blond en ja, krullenquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:21 schreef ChipsZak. het volgende:
@ Jesse_ ;; Krullen dus?Dan kan jij mij goed de inside information verschaffen.
Lang, kort, bruin, blond, blauw?
![]()
Toe maar weer lekker tennissenquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:25 schreef Matje-1989 het volgende:
Jippie! Heb mijn informatie-pakket van de tennisvereniging binnen!
Dat laatste klinkt als een onderdeel van het inmiddels niet meer bestaande vak effectieve gespreksvoering.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:27 schreef Bob. het volgende:
En oei, arme DaD.Ik liep vandaag serieus met buikpijn van de zenuwen rond voor maar 5 minuten presenteren.. Maar het komt vast goed! Veel oefenen zodat je alles kent en dan kan er weinig mis gaan joh.
Oh en ik weet mijn cijfer nog niet, en ik moet mezelf nog wel gaan evalueren met een film opname. Oh bah.
Wat voor? Mini? of van die groteren?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:27 schreef Jesse_ het volgende:
Overigens heb ik nog nooit in US gepost volgens mij.
Juist, ik had het gezien inderdaadquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:28 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Toe maar weer lekker tennissen![]()
Ik heb trouwens nog even gekeken voor een Seizoenskaart voor de FC.. de prijs ligt tussen de ¤165 en de ¤330 afhankelijk van waar je wilt zitten..
Als je bij Dizkartes zit weet ik wie je bent.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:26 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Niet lang, niet kort, blond en ja, krullen
Ik heb er nu al slapeloze nachten van.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:27 schreef Bob. het volgende:
En oei, arme DaD.Ik liep vandaag serieus met buikpijn van de zenuwen rond voor maar 5 minuten presenteren.. Maar het komt vast goed! Veel oefenen zodat je alles kent en dan kan er weinig mis gaan joh.
Oh en ik weet mijn cijfer nog niet, en ik moet mezelf nog wel gaan evalueren met een film opname. Oh bah.
Grotere.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat voor? Mini? of van die groteren?
Ooh btw, ja, mocht iemand het nog niet weten, hallo, ik ben een (hoofd)haar fanaat.
Ben je dan nog van plan om er een te nemen? Ik vind de plek van ¤208 wel geschikt op zich..quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:29 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Juist, ik had het gezien inderdaad
Daarbij hoezo![]()
![]()
Ja het is ook zo debiel eigenlijk he, De volgende dag is iedereen je hele presentatie al vergeten, dus zelfs als je halverwege dicht klapt en je in een hoekje verstopt ofzo maakt het bar weinig uit. (Al zullen ze het in dat geval misschien wel ietsiepietsie langer onthouden.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb er nu al slapeloze nachten van.. Het probleem is juist dat het zo'n vak is waarbij ik me al vanaf het eerste college de domste van de groep voel, dus dat helpt niet echt. Maar goed, ik heb vaker presentaties gehouden, ik leef nog, ik durf de straat nog op, dan komt dit vast ook goed.
Bah ja, met filmopnames hadden wij ook eens. Maar op de dag dat ik moest was de camera stuk.. Werd na die presentatie wel gevraagd om het nog eens te doen op een congres.
.
Kek!quote:
Ik denk er nog serieus over na, het is gewoon wel veel geld.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:32 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ben je dan nog van plan om er een te nemen? Ik vind de plek van ¤208 wel geschikt op zich..
Mja tis idd wel wat geld ja..quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:38 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik denk er nog serieus over na, het is gewoon wel veel geld.
Maar mijn vraag was, waar sloeg die smiley van jou nu weer op ->
Die vergelijking krijg ik regelmatig te horenquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:41 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Die vergelijking krijg ik regelmatig te horen
hmmz heb je een beetje kapsel zoals Gordon in zn jongere jaren?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:41 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Die vergelijking krijg ik regelmatig te horen
Ga je me nu serieus uitleggen wat de smiley betekend?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:40 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Mja tis idd wel wat geld ja..
En om nog even terug te komen op je vraag..geeft een reactie altijd een mooie sarcastische ondertoon
Wij zijn jaloersquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:41 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
hmmz heb je een beetje kapsel zoals Gordon in zn jongere jaren?
Als je het al weet, weet je ook wat ik er mee bedoelquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:42 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ga je me nu serieus uitleggen wat de smiley betekend?
Ik bedoelde wat je er mee bedoelde, saffie leer Nederlands...
En ja, het is inderdaad veeel geld..
Ahaha. Indeed.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:42 schreef Bob. het volgende:
Krullen zijn tof, zelfs schapenkrullen. Wees er trots op.
spreek voor jezelf.. kheb een mooie volle bosquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:43 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Wij zijn jaloers
Wij worden straks kaal![]()
![]()
wie?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Al vind ik dit toch de mooiste soort,
Al is het hier iets meer slag.
Maar hij's Gordo jeweetwel, van Lizzy McGuire.
Wauw, zo leer ik nog eens dingenquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Al vind ik dit toch de mooiste soort,
Al is het hier iets meer slag.
Maar hij's Gordo jeweetwel, van Lizzy McGuire.
ja dat bedoel ik.. wie is Lizzy McGuire?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Wie?!Nou! Lizzy McGuire
In zijn jonge Lizzy jaartjes;
[ afbeelding ]
En hoezo leer je nog wat, Jesse?Lizzy kijker?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:46 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
spreek voor jezelf.. kheb een mooie volle bos
Serie nu nog volgens mij te zien op NL 3quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:52 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik.. wie is Lizzy McGuire?of moet ik vragen Wat is Lizzy McGuire?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |