Weh, toen lag ik nog te slapen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat issie ook.
Maar ik doelde op mijn Jesse_ dialoog in het vorige topic.
Nou zeg.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Weh, toen lag ik nog te slapen.
Maar: Ik heb nog nooit een foto geplaatst op Fok!. Én ik ga nog steeds niet naar meets.
(Ik heb een fijn tentamen tijdens jullie plantsoenmeet)
Hmm misschien ook wel, kan me wel enigszins vinden in de omschrijvingquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou zeg.Ik meen me toch echt een foto te herinneren.
!
Vreemdheid,
En waarom ga je niet naar meetz?
Daar schrok ik vanquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:14 schreef Bob. het volgende:
Boe
Wat had je voor cijfer?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:19 schreef Bob. het volgende:
En mijn presentatie van vanochtend ging beter dan verwacht .
Straal eens wat positieve presenteerenergie naar me toe dan? Ik moet volgende week een half uur volkletsen en ben al het hele semester zenuwachtig.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:19 schreef Bob. het volgende:
Aw gelukkig van de poes.
En mijn presentatie van vanochtend ging beter dan verwacht .
Niet lang, niet kort, blond en ja, krullenquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:21 schreef ChipsZak. het volgende:
@ Jesse_ ;; Krullen dus?Dan kan jij mij goed de inside information verschaffen.
Lang, kort, bruin, blond, blauw?
![]()
Toe maar weer lekker tennissenquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:25 schreef Matje-1989 het volgende:
Jippie! Heb mijn informatie-pakket van de tennisvereniging binnen!
Dat laatste klinkt als een onderdeel van het inmiddels niet meer bestaande vak effectieve gespreksvoering.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:27 schreef Bob. het volgende:
En oei, arme DaD.Ik liep vandaag serieus met buikpijn van de zenuwen rond voor maar 5 minuten presenteren.. Maar het komt vast goed! Veel oefenen zodat je alles kent en dan kan er weinig mis gaan joh.
Oh en ik weet mijn cijfer nog niet, en ik moet mezelf nog wel gaan evalueren met een film opname. Oh bah.
Wat voor? Mini? of van die groteren?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:27 schreef Jesse_ het volgende:
Overigens heb ik nog nooit in US gepost volgens mij.
Juist, ik had het gezien inderdaadquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:28 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Toe maar weer lekker tennissen![]()
Ik heb trouwens nog even gekeken voor een Seizoenskaart voor de FC.. de prijs ligt tussen de ¤165 en de ¤330 afhankelijk van waar je wilt zitten..
Als je bij Dizkartes zit weet ik wie je bent.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:26 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Niet lang, niet kort, blond en ja, krullen
Ik heb er nu al slapeloze nachten van.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:27 schreef Bob. het volgende:
En oei, arme DaD.Ik liep vandaag serieus met buikpijn van de zenuwen rond voor maar 5 minuten presenteren.. Maar het komt vast goed! Veel oefenen zodat je alles kent en dan kan er weinig mis gaan joh.
Oh en ik weet mijn cijfer nog niet, en ik moet mezelf nog wel gaan evalueren met een film opname. Oh bah.
Grotere.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat voor? Mini? of van die groteren?
Ooh btw, ja, mocht iemand het nog niet weten, hallo, ik ben een (hoofd)haar fanaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |