Moet je de volgende keer vroeger mee zijn, kan je een topic over Groningen openen ofzoquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:53 schreef JH87 het volgende:
Tvp.Ik zit in de trein naar Arnhem en ik verveel me.
Ik ben aan het werkquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:41 schreef MaxMark het volgende:
Ik had 'em van freecell verwacht, maar niettemin dikke vette fipo.
Waffer stats ?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:07 schreef maok het volgende:
Waar zijn de stats![]()
Ik moet vandaag veel te veel doen van me zelfmaar ik heb geen zin
Zoiets: Groningen stad #102 Harry Potter 5 FTW!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waffer stats ?
En ik moet vanalles doen van mijn moeder maar ik heb even geen zin. Als ze het op een wat nettere manier brengt misschien wel, mar dat doet ze niet.
Oohja dat!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:27 schreef maok het volgende:
[..]
Zoiets: Groningen stad #102 Harry Potter 5 FTW!
Pas je wel op dat je niet overwerkt raakt? Ik ben trouwens heel vroeg thuis waarschijnlijk. Maak nog even mijn rapport af en dan kom ik de kant op. Geen bal te doen hier vandaag en mn collega zei het makkelijk alleen af te kunnen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik moet van alles doen van mijn vrouw
Anyway, statistiekjes over 200 topics Groningen
Zijn volgens mij al aangevraagd hoor (toch?)quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:36 schreef 2cv het volgende:
Allemachtig, ik ga dat echt niet allemaal uitpluizen hoor !
Aangevraagd ? Waar ?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:53 schreef maok het volgende:
[..]
Zijn volgens mij al aangevraagd hoor (toch?)
Waarom doe je 'em weg en waar is 'ie af te halen?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:26 schreef maok het volgende:
Iemand hier nog een koelkast (gratis) nodig?
http://link.marktplaats.nl/153842393
Neup.quote:
RIP aan de nabestaandenquote:
Omdat ik een grotere heb (gekregen van Teiganquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Waarom doe je 'em weg en waar is 'ie af te halen?
Nee joh, die is prima, maar ik had die andere nog steeds staan...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:27 schreef teigan het volgende:
maok, ik dacht even dat je die van ons alweer weg deed...
Huu, dat is net iets te ver om zonder auto op te halenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:26 schreef maok het volgende:
[..]
Omdat ik een grotere heb (gekregen van Teigan) deze staat in de weg. Af te halen in Beijum
Ik ben ooit nog eens tot voorbij de Corpus den Hoorn gelopen om een koelkast te halen. Met een winkelwagen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Huu, dat is net iets te ver om zonder auto op te halen
Ik woon bij 't begin van de Paterswoldseweg, dus voor mij was 't nog best een eind lopen met zo'n lompe koelkast.quote:
Ik ken niemand met een auto in grunn. Ben een importer hequote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb je een rijbewijs? Dan leen je toch een auto?
Ik woon in de zeeheldenbuurt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Oeh! Begin Paterswoldseweg? Waar bedoel j dat ong?![]()
Paterswoldseweg is groot.
Mss woon j wel heul niet zo ver bij mij vandaan.
Woon j vlakbij Overwinningsplein? Vast niet he?
voor een tientje wil ik hem ook wel komen brengen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ken niemand met een auto in grunn. Ben een importer he
Misschien dat ik volgende week wel een auto kan meenemen, maar dat is niet zeker.
Dank je. Heb vandaag idd 3 keer in de sneeuw staan piesen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Alex. Zodattie er toch even bij is.
Ik bied 20 !quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:11 schreef maok het volgende:
[..]
voor een tientje wil ik hem ook wel komen brengen.
Nee, om dat ding te vervoeren binnen Groningenquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, om dat ding te vervoeren binnen Groningen
quote:
Michael de Ruyterlaan? Daar undso?quote:
Geloof me, hij doet hetquote:
Hoi Johanquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:13 schreef Dangel het volgende:
En Johan.
Hoi Marinka. Nog geen 2 uur meer!
\quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:15 schreef Bob. het volgende:
Vanavond de Capitals zien basketballen, en we hebben gewonnen. Go Groningen.
En hoi!
Ik heb geen idee, ik ga voor de lange mannen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
\
ik heb nog zo een t shirt. de playoffs halen ze toch wel, toch?
Hee, je kan gedachten lezen !quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:01 schreef Dangel het volgende:
[..]
Geloof me, hij doet hetHet liefst op 16 april btw
aha hoe langquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ga voor de lange mannen.
Wie hoeft er nou puntentellingen te snappen als je kunt kijken naar mannen in korte broeken, cheerleaders die dansjes doen en rond rennende stieren.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:29 schreef Dangel het volgende:
Snap je de puntentelling ondertussen of wilde geeneen basketballer die uitleggen?
1,93. Minimaal.quote:
Yeah.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:36 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wie hoeft er nou puntentellingen te snappen als je kunt kijken naar mannen in korte broeken, cheerleaders die dansjes doen en rond rennende stieren.![]()
[..]
1,93. Minimaal.
Je wattequote:
Kroon met een stukje er uitquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee, niet kroon.
Kroon is rondom.
Tiara niet.
Waar ga je heen als je gaat?quote:Op zondag 9 maart 2008 00:32 schreef Bob. het volgende:
Ik zit nog even te twijfelen of ik niet toch naar mijn vriendinnen ga in de stad, maar waarschijnlijk ga ik maar eens vroeg slapen.
Jij nog wilde plannen?
Mijn vriendinnen die nu in de stad zitten zullen ook wel in de Enzo zitten, en ik háát de Enzo.quote:
Dan stel ik een meet in de kar voorquote:Op zondag 9 maart 2008 01:12 schreef Bob. het volgende:
Ik ben gek op de kar.Maar meestal zitten we hele nachten in de 9e.
Vera ben ik eigenlijk nog haast nooit geweest, kun je daar ook gewoon uitgaan? Ik had het idee dat dat meestal alleen maar bandjes waren?
Op zondag was ik altijd huiswerkvrijquote:Op zondag 9 maart 2008 10:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat is idd wel lekker.
Hier komt om 1 uur iemand, om verder te werken aan ons PO.
Das balenquote:Op zondag 9 maart 2008 10:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Mja, ze zou gisteren komen, maar er kwam iets tussen,
Dat ben ik niet.quote:Op zondag 9 maart 2008 12:25 schreef JH87 het volgende:
Ben je nu tegen je eigen kloon aan het praten, of ben je gewoon schizofreen?
Niet alleen op msn, ook in je hartquote:Op zondag 9 maart 2008 12:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat ben ik niet.
Dat is een groninger die ik op msn heb.
Neh, ik ga over een half jaartje weer studeren dus dan is t dagdag met de tijdquote:Op zondag 9 maart 2008 14:00 schreef freecell het volgende:
Ga je weg uit Groningen Sj44k?
Ik heb het hier trouwens verrekte koud
De verwarming op kantoor gaat steeds uit en ik blijf dat kreng maar resetten![]()
* freecell bibbert.
Dat ligt er maar net aan hoe je gaat studerenquote:Op zondag 9 maart 2008 16:24 schreef sj44k het volgende:
[..]
Neh, ik ga over een half jaartje weer studeren dus dan is t dagdag met de tijd
Dan is het inderdaad wel dag dag met je vrijetijdquote:
We gaan even kijken in hoeverre we je verzoek kunnen doorvoeren.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:36 schreef nietzman het volgende:
Hee hai, alles en iedereen mag dood. Einde dienstmededeling.
quote:Op zondag 9 maart 2008 17:40 schreef nietzman het volgende:
Vrijdag kwam m'n ex met d'r nieuwe vriendje waar ze alweer mee samenwoont langs op de rest van de spullen mee te nemen, ripte ze meteen ook maar eventjes de ADSLmodem mee en gister besloot m'n toen-huidige vriendinnetje me maar even te dumpen. Donderslag en heldere Hemel. Nooit een kans gehad. Wat een Godvergeten kutzooi..
Vrijdag kwam m'n ex met d'r nieuwe vriendje waar ze alweer mee samenwoont langs op de rest van de spullen mee te nemen, ripte ze meteen ook maar eventjes de ADSLmodem mee en gister besloot m'n toen-huidige vriendinnetje me maar even te dumpen. Donderslag en heldere Hemel. Nooit een kans gehad. Wat een Godvergeten kutzooi..
Wat een pauperbak zegquote:Op zondag 9 maart 2008 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Met deze meegereden vanochtendVoor de kenners: BMW M5.
Dat hast goed dienquote:Op zondag 9 maart 2008 20:19 schreef 2cv het volgende:
http://lelijkeeend.multip(...)he_Vlag_Frisian_Flag
Voor diegenen die Fryslân ook (een beetje) liefhebben.
Danke ! Sille wij al dy Groningers in bytsje pleagje troch Frysk te Praten ?quote:
Neequote:Op zondag 9 maart 2008 20:30 schreef 2cv het volgende:
[..]
Danke ! Sille wij al dy Groningers in bytsje pleagje troch Frysk te Praten ?
dat was 180 delen geleen nog leuk, nu is het uitgekauwd, sorryquote:Op zondag 9 maart 2008 20:30 schreef 2cv het volgende:
[..]
Danke ! Sille wij al dy Groningers in bytsje pleagje troch Frysk te Praten ?
Mijn Frysk is beter dan het Frysk van die Groningersquote:Op zondag 9 maart 2008 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat was 180 delen geleen nog leuk, nu is het uitgekauwd, sorryBovendien kun je geen Frysk
jou Frysk is aanmerkelijk beroerder dan het gemiddelde van de top 10 posters van dit topic.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mijn Frysk is beter dan het Frysk van die Groningers [ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 maart 2008 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jou Frysk is aanmerkelijk beroerder dan het gemiddelde van de top 10 posters van dit topic.
Jij ook al ?quote:
DaD, wat doe je me aan!quote:Beste Jop,
Op 07-03-2008 heb je gereageerd op de volgende kamer:
Damsterdiep, EUR 330, 17 m2 te Groningen.
Helaas heeft de verhuurder besloten om jou niet uit te nodigen voor een bezichtiging.
Net een paar taarten in vervoerd, taarten zijn heel aan gekomen, prima dusquote:
Zijn nou eenmaal veer (geëmigreerde) Friezen hier in het topic. (Ik ben qua familie ook meer Fries dan Gronings, maar ik spreek het niet, kan mijn colleaga's wel redelijk verstaan, tenzei ze expres allemaal moeilijke woorden gaan gebruiken)quote:
Nu alleen nog een radio er inquote:Op zondag 9 maart 2008 22:27 schreef maok het volgende:
[..]
Net een paar taarten in vervoerd, taarten zijn heel aan gekomen, prima dus
Sneon. Eh ... Zaterdag. Morgen even shoppen. Wil in Criezel ook een andere radio hebben dus kan ik alles in 1 keer halen (I love boeren die een radio in hun trekker willen).quote:
ik studeer er maar daar houd het ook wel mee opquote:Op zondag 9 maart 2008 20:19 schreef 2cv het volgende:
http://lelijkeeend.multip(...)he_Vlag_Frisian_Flag
Voor diegenen die Fryslân ook (een beetje) liefhebben.
Dan doe je er lekker niets meequote:Op zondag 9 maart 2008 23:04 schreef PokerFlock het volgende:
[..]
ik studeer er maar daar houd het ook wel mee op
Hier heb ik alleen maar kut straaltjes uit de kraanquote:Op maandag 10 maart 2008 00:44 schreef engessa het volgende:
Mijn water is stukEn het waterbedrijf is niet bereikbaar op zijn storingsnummer..
Meer mensen hier last in de Indische buurt?
hier ook geen water, kutzooiquote:Op maandag 10 maart 2008 00:44 schreef engessa het volgende:
Mijn water is stukEn het waterbedrijf is niet bereikbaar op zijn storingsnummer..
Meer mensen hier last in de Indische buurt?
Het is idd een klein kutstraaltje.. Heul dag druk bezig geweest en ff douchen voor het slapen gaat douchen gaat niet. Lijkt een beste storing, heul korreweg lijkt er ook last van te hebben.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hier heb ik alleen maar kut straaltjes uit de kraan
Oosterpark btw
Geintje zeker?quote:Op maandag 10 maart 2008 01:26 schreef Plasterk het volgende:
Helft van de stad heeft dubbel druk, leidingen zijn al gesprongen en huizen staan onder water. Brandweer doet niks meer op dit moment.
O ja, moi indische buurt
nee serieus, heb even rondgebeld. Er zijn huizen in sommige delen van de stad die blank staat omdat leidingen gesprongen zijn van de druk.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Geintje zeker?
In Hoogkerk wel water trouwens.
Wat een klote zooi.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:24 schreef engessa het volgende:
Verlenge hereweg zit ook zonder water. Hier is het nu helemaal leeg, wou nog ff een emmer vullen voor de plee maar die stop er na een paar liter helemaal mee.
Ja, maar daar staat niets van de storingen. Misschien is het nog niet bekend bij het waterbedrijf?quote:Op maandag 10 maart 2008 01:43 schreef MaxMark het volgende:
Is er ergens een site waar je op de hoogte gehouden wordt?
Daar woon ik niet maar wat vrienden van mij.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:35 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Wat een klote zooi.
Waar woon je op de VHW?
Haha, ik kom er net ook achter dat het water er mee is opgehouden !
Heel Groningen dus problemen? ( dacht al, rekening weer niet betaald>.)
Haha, ik ben blij dat er geen leidingen gesprongen zijnquote:Op maandag 10 maart 2008 02:02 schreef engessa het volgende:
[..]
Daar woon ik niet maar wat vrienden van mij.
Kon hij iets zeggen over de duur van de 'storing'?quote:Op maandag 10 maart 2008 02:08 schreef Mark_Boelen het volgende:
Aqaumarijnstraat Vinkhuizen ook geen druk meer.
Waterbedrijf groningen al aan de lijn gehad, ongeveer half groningen ligt eruit.
En als dat wat ik hier lees van de binnenstad zo is......daar zit je echt niet op te wachten...
De meneer aan de lijn kon mij melden dat ze ergens een grote hoofdleiding hadden getikt....
Misschien damsterdiep??
Daar zijn ze wel goed bezig, zou kunnen, tot nu toe geen gesprongen leidingen iig, sneu voor de mensen die dat wel hebben, ik kan me voorstellen dat water dat via het toilet omhoog borrelt niet erg fris is.......quote:Op maandag 10 maart 2008 02:08 schreef Mark_Boelen het volgende:
Aqaumarijnstraat Vinkhuizen ook geen druk meer.
Waterbedrijf groningen al aan de lijn gehad, ongeveer half groningen ligt eruit.
En als dat wat ik hier lees van de binnenstad zo is......daar zit je echt niet op te wachten...
De meneer aan de lijn kon mij melden dat ze ergens een grote hoofdleiding hadden getikt....
Misschien damsterdiep??
Oh, oh!quote:Op maandag 10 maart 2008 02:17 schreef Dikkepeer het volgende:
Aah, hier geen water meer ook.. In Beijum ()
De mensen wier hun huis blank staat, zouden deze zo vriendelijk willen zijnquote:Op maandag 10 maart 2008 02:23 schreef Dikkepeer het volgende:
Aah, er is bij mensen water omhoog gekomen?Hier niet geloof ik
Nu kan ik mijn tanden niet poetsen
Mijn leiding springt ook bijnaquote:Op maandag 10 maart 2008 02:26 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ik ben wel benieuwd waar er precies leidingen zijn gesprongen....
Melk in de Senseo?quote:Op maandag 10 maart 2008 02:30 schreef Byzantynixschii het volgende:
Fuck! Ik realiseer me zojuist dat als dit morgenochtend nog niet is opgelost, ik dus geen koffie kan zetten.
Bron: http://www.waterbedrijfgr(...)007B18C?OpenDocumentquote:Op maandag 10 maart 2008 02:32 schreef Mark_Boelen het volgende:
Storingscategorie Drukklachten
Waar is de storing? (plaats / wijk / straat)
Groningen stad e.o.
Omschrijving storingprobleem
Er zijn sinds 00.30 uur veel drukklachten in de stad Groningen, Groningen Zuid, Lewenborg, Bedum, Haren e.o. De oorzaak van de drukklachten wordt momenteel onderzocht.
Welk gebied / straten zitten zonder water
Drukklachten komen voor in de stad Groningen, Groningen Zuid, Lewenborg, Bedum, Haren e.o.
Aantal aansluitingen zonder water
Op welke plek water(tank)wagen geplaatst?
VERWACHTE DUUR VAN STORING:
Van: 10-03-2008 00:30
Tot: 10-03-2008 08:00
Duur: 7 uren 30 min
Nope, niet in Stad en Streek hoor, alle info is:quote:Op maandag 10 maart 2008 02:41 schreef Mark_Boelen het volgende:
Bronvermelding verplicht? ( Sorry dan daarvoor!! )
Ik heb de suggestie damsterdiep gezien, lijkt me een goeie plek om zoiets te veroorzaken, met je rug naar het Damsterdammetje (kroeg) heb je rechtsaf Hoornsemeer, linksaf OPW, rechtdoor LWB en achter je centrum, mooi kruispunt van leidingen.quote:Op maandag 10 maart 2008 02:53 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ik wil wel is weten waar dit lek dan moet zitten, noordermeer ipv noorderplantsoen?
Precies, en het Damsterdammertje is het oude wachthuisje van de gado-busdiensten, een best wel oud gebied dus, het zou me niet verbazen dat de combi oude leidingen, veel graafwerk en verzakken het 1 en ander heeft kunnen veroorzaken.quote:Op maandag 10 maart 2008 02:57 schreef Mark_Boelen het volgende:
En ze zijn er toch goed aan het rotzooien daar
Neuh, dat is het niet, de stand van zaken is:quote:Op maandag 10 maart 2008 03:04 schreef mSt. het volgende:
Boehoe, het water is op, we gaan allemaal dood.
Hier in beijum ook geen water meer.. Dacht al.. stomme anti's hebben weer een lawinepijl in een put getieft ofzo. :p
Zit je dan op het toilet, wil je doorspoelen... niksquote:06:31 10 Maart 2008
Problemen waterleiding in Groningen
In Groningen-stad en omliggende plaatsen komt sinds gisteravond weinig of geen water uit de kraan. De oorzaak is een breuk in een leiding. Naar de plaats van het lek wordt nog gezocht door het Waterbedrijf.
Als er water uit de kraan komt moeten mensen het koken, is het advies van het waterbedrijf. Naast de stad Groningen zitten Haren, Eelde, Eelderwolde, en Paterswolde met een lage waterdruk.
De twee ziekenhuizen in het gebied hebben een eigen watervoorziening.
ah, dus ik kan bij jou wel evenkomen douchen dan?quote:
Ik heb al een aantal aanmeldingen mogen ontvangen.quote:Op maandag 10 maart 2008 07:15 schreef teigan het volgende:
[..]
ah, dus ik kan bij jou wel evenkomen douchen dan?
Het Waterbedrijf Groningen verwacht dat het probleem nog zeker enkele uren gaat duren.quote:Op maandag 10 maart 2008 07:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal aanmeldingen mogen ontvangen.
HOOOOGSTE BIEDER![]()
![]()
Ik ga met mijn mond open douchenquote:Op maandag 10 maart 2008 07:35 schreef Dikkepeer het volgende:
[..]
Het Waterbedrijf Groningen verwacht dat het probleem nog zeker enkele uren gaat duren.
Als er toch water uit de kraan komt in het getroffen gebied, kan dit alleen veilig worden gedronken als het eerst is gekookt, aldus een woordvoerder van het Waterbedrijf.
Op het nieuws van 3FM wisten ze nog niet eens waar de breuk isquote:Op maandag 10 maart 2008 07:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Tschijnt trouwens ovah te zijn om 8 uur.
quote:Op maandag 10 maart 2008 08:41 schreef MaxMark het volgende:
Bovenstaande post wordt genegeerd.
True truequote:Op maandag 10 maart 2008 08:48 schreef JH87 het volgende:
Water zou overal al zo'n beetje op zijn geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |