Nope, niet in Stad en Streek hoor, alle info is:quote:Op maandag 10 maart 2008 02:41 schreef Mark_Boelen het volgende:
Bronvermelding verplicht? ( Sorry dan daarvoor!! )
Ik heb de suggestie damsterdiep gezien, lijkt me een goeie plek om zoiets te veroorzaken, met je rug naar het Damsterdammetje (kroeg) heb je rechtsaf Hoornsemeer, linksaf OPW, rechtdoor LWB en achter je centrum, mooi kruispunt van leidingen.quote:Op maandag 10 maart 2008 02:53 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ik wil wel is weten waar dit lek dan moet zitten, noordermeer ipv noorderplantsoen?
Precies, en het Damsterdammertje is het oude wachthuisje van de gado-busdiensten, een best wel oud gebied dus, het zou me niet verbazen dat de combi oude leidingen, veel graafwerk en verzakken het 1 en ander heeft kunnen veroorzaken.quote:Op maandag 10 maart 2008 02:57 schreef Mark_Boelen het volgende:
En ze zijn er toch goed aan het rotzooien daar
Neuh, dat is het niet, de stand van zaken is:quote:Op maandag 10 maart 2008 03:04 schreef mSt. het volgende:
Boehoe, het water is op, we gaan allemaal dood.
Hier in beijum ook geen water meer.. Dacht al.. stomme anti's hebben weer een lawinepijl in een put getieft ofzo. :p
Zit je dan op het toilet, wil je doorspoelen... niksquote:06:31 10 Maart 2008
Problemen waterleiding in Groningen
In Groningen-stad en omliggende plaatsen komt sinds gisteravond weinig of geen water uit de kraan. De oorzaak is een breuk in een leiding. Naar de plaats van het lek wordt nog gezocht door het Waterbedrijf.
Als er water uit de kraan komt moeten mensen het koken, is het advies van het waterbedrijf. Naast de stad Groningen zitten Haren, Eelde, Eelderwolde, en Paterswolde met een lage waterdruk.
De twee ziekenhuizen in het gebied hebben een eigen watervoorziening.
ah, dus ik kan bij jou wel evenkomen douchen dan?quote:
Ik heb al een aantal aanmeldingen mogen ontvangen.quote:Op maandag 10 maart 2008 07:15 schreef teigan het volgende:
[..]
ah, dus ik kan bij jou wel evenkomen douchen dan?
Het Waterbedrijf Groningen verwacht dat het probleem nog zeker enkele uren gaat duren.quote:Op maandag 10 maart 2008 07:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal aanmeldingen mogen ontvangen.
HOOOOGSTE BIEDER![]()
![]()
Ik ga met mijn mond open douchenquote:Op maandag 10 maart 2008 07:35 schreef Dikkepeer het volgende:
[..]
Het Waterbedrijf Groningen verwacht dat het probleem nog zeker enkele uren gaat duren.
Als er toch water uit de kraan komt in het getroffen gebied, kan dit alleen veilig worden gedronken als het eerst is gekookt, aldus een woordvoerder van het Waterbedrijf.
Op het nieuws van 3FM wisten ze nog niet eens waar de breuk isquote:Op maandag 10 maart 2008 07:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Tschijnt trouwens ovah te zijn om 8 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |