Neh, ik ga over een half jaartje weer studeren dus dan is t dagdag met de tijdquote:Op zondag 9 maart 2008 14:00 schreef freecell het volgende:
Ga je weg uit Groningen Sj44k?
Ik heb het hier trouwens verrekte koud
De verwarming op kantoor gaat steeds uit en ik blijf dat kreng maar resetten![]()
* freecell bibbert.
Dat ligt er maar net aan hoe je gaat studerenquote:Op zondag 9 maart 2008 16:24 schreef sj44k het volgende:
[..]
Neh, ik ga over een half jaartje weer studeren dus dan is t dagdag met de tijd
Dan is het inderdaad wel dag dag met je vrijetijdquote:
We gaan even kijken in hoeverre we je verzoek kunnen doorvoeren.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:36 schreef nietzman het volgende:
Hee hai, alles en iedereen mag dood. Einde dienstmededeling.
quote:Op zondag 9 maart 2008 17:40 schreef nietzman het volgende:
Vrijdag kwam m'n ex met d'r nieuwe vriendje waar ze alweer mee samenwoont langs op de rest van de spullen mee te nemen, ripte ze meteen ook maar eventjes de ADSLmodem mee en gister besloot m'n toen-huidige vriendinnetje me maar even te dumpen. Donderslag en heldere Hemel. Nooit een kans gehad. Wat een Godvergeten kutzooi..
quote:Op zondag 9 maart 2008 17:40 schreef nietzman het volgende:
Vrijdag kwam m'n ex met d'r nieuwe vriendje waar ze alweer mee samenwoont langs op de rest van de spullen mee te nemen, ripte ze meteen ook maar eventjes de ADSLmodem mee en gister besloot m'n toen-huidige vriendinnetje me maar even te dumpen. Donderslag en heldere Hemel. Nooit een kans gehad. Wat een Godvergeten kutzooi..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |