Wat een klote zooi.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:24 schreef engessa het volgende:
Verlenge hereweg zit ook zonder water. Hier is het nu helemaal leeg, wou nog ff een emmer vullen voor de plee maar die stop er na een paar liter helemaal mee.
Ja, maar daar staat niets van de storingen. Misschien is het nog niet bekend bij het waterbedrijf?quote:Op maandag 10 maart 2008 01:43 schreef MaxMark het volgende:
Is er ergens een site waar je op de hoogte gehouden wordt?
Daar woon ik niet maar wat vrienden van mij.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:35 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Wat een klote zooi.
Waar woon je op de VHW?
Haha, ik kom er net ook achter dat het water er mee is opgehouden !
Heel Groningen dus problemen? ( dacht al, rekening weer niet betaald>.)
Haha, ik ben blij dat er geen leidingen gesprongen zijnquote:Op maandag 10 maart 2008 02:02 schreef engessa het volgende:
[..]
Daar woon ik niet maar wat vrienden van mij.
Kon hij iets zeggen over de duur van de 'storing'?quote:Op maandag 10 maart 2008 02:08 schreef Mark_Boelen het volgende:
Aqaumarijnstraat Vinkhuizen ook geen druk meer.
Waterbedrijf groningen al aan de lijn gehad, ongeveer half groningen ligt eruit.
En als dat wat ik hier lees van de binnenstad zo is......daar zit je echt niet op te wachten...
De meneer aan de lijn kon mij melden dat ze ergens een grote hoofdleiding hadden getikt....
Misschien damsterdiep??
Daar zijn ze wel goed bezig, zou kunnen, tot nu toe geen gesprongen leidingen iig, sneu voor de mensen die dat wel hebben, ik kan me voorstellen dat water dat via het toilet omhoog borrelt niet erg fris is.......quote:Op maandag 10 maart 2008 02:08 schreef Mark_Boelen het volgende:
Aqaumarijnstraat Vinkhuizen ook geen druk meer.
Waterbedrijf groningen al aan de lijn gehad, ongeveer half groningen ligt eruit.
En als dat wat ik hier lees van de binnenstad zo is......daar zit je echt niet op te wachten...
De meneer aan de lijn kon mij melden dat ze ergens een grote hoofdleiding hadden getikt....
Misschien damsterdiep??
Oh, oh!quote:Op maandag 10 maart 2008 02:17 schreef Dikkepeer het volgende:
Aah, hier geen water meer ook.. In Beijum ()
De mensen wier hun huis blank staat, zouden deze zo vriendelijk willen zijnquote:Op maandag 10 maart 2008 02:23 schreef Dikkepeer het volgende:
Aah, er is bij mensen water omhoog gekomen?Hier niet geloof ik
Nu kan ik mijn tanden niet poetsen
Mijn leiding springt ook bijnaquote:Op maandag 10 maart 2008 02:26 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ik ben wel benieuwd waar er precies leidingen zijn gesprongen....
Melk in de Senseo?quote:Op maandag 10 maart 2008 02:30 schreef Byzantynixschii het volgende:
Fuck! Ik realiseer me zojuist dat als dit morgenochtend nog niet is opgelost, ik dus geen koffie kan zetten.
Bron: http://www.waterbedrijfgr(...)007B18C?OpenDocumentquote:Op maandag 10 maart 2008 02:32 schreef Mark_Boelen het volgende:
Storingscategorie Drukklachten
Waar is de storing? (plaats / wijk / straat)
Groningen stad e.o.
Omschrijving storingprobleem
Er zijn sinds 00.30 uur veel drukklachten in de stad Groningen, Groningen Zuid, Lewenborg, Bedum, Haren e.o. De oorzaak van de drukklachten wordt momenteel onderzocht.
Welk gebied / straten zitten zonder water
Drukklachten komen voor in de stad Groningen, Groningen Zuid, Lewenborg, Bedum, Haren e.o.
Aantal aansluitingen zonder water
Op welke plek water(tank)wagen geplaatst?
VERWACHTE DUUR VAN STORING:
Van: 10-03-2008 00:30
Tot: 10-03-2008 08:00
Duur: 7 uren 30 min
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |