Was al lang bezig hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:13 schreef Gert het volgende:
Open dan tenminste wél even een nieuw FB-topic!
Huillie #1!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:19 schreef mootie het volgende:
Maar je mag nu dus wel zomaar een COS openen, zonder 5 minuten te wachten? Terwijl iemand anders wel met een fatsoenlijk OP bezig is?
*confused
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:18 schreef APK het volgende:
[DGK] FB Kan het proberen, toch? val ook allemaal dood.
Ongezien: Ja!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:21 schreef kahaarin het volgende:
![]()
![]()
, Nouhou ik had deze wederom dichtgegooid en maak braaf een nieuwe, mag ik doodvallen, verdriet!
Good girl!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:15 schreef kahaarin het volgende:
vervolg van: [DGK FB #18] Feedback op alles wat los en vast zit
Hmpf...... geen geldelijk gewin voor mij, dus de moeite niet waard.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Good girl!![]()
En Mootie, nee dat is niet de bedoeling, maar soms moet er even snel een beslissing worden genomen.
Ga je ons nu voor de rechter dagen?
Krijgen we deze FB nou ook weer van dit soort topicvervuiling?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:29 schreef PC eend het volgende:
Als TVP wil ik dan even ons aller gewaardeerde peter complimenteren met zijn COS, TT en vooral de OP![]()
Zolang het in DGK-stijl is.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Krijgen we deze FB nou ook weer van dit soort topicvervuiling?![]()
* doet ook een poging tot een waardeloze TVP![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:38 schreef Leandra het volgende:
* doet ook een poging tot een waardeloze TVP![]()
Stop jij hier ook?quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:06 schreef Petre het volgende:
En als tvp wil ik vooral de mods Gert en noekje complimenteren, en dan vooral met het FB-topic, het forum en de wereld.
Nee, juist niet.quote:Op donderdag 13 maart 2008 07:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Stop jij hier ook?
Verdikkie, alle hippe jonge heren weg (sorry Gert)
quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
Droog je tranen en maak een dansje!
Ja sorry, zat in de file. Is dicht!quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:25 schreef Lobasca het volgende:
Noekje, werk aan de winkel, deze mag dicht:
[COS # 3406] Del on air
Alvast, bedankt!
quote:
Of niet natuurlijk.quote:wel opletten vrind![]()
Ja, ik was daar eventjes. Over welk meetingtopic heb je het?quote:Op zondag 16 maart 2008 13:26 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoi Noekje
Was je rond 11:03 uur in het topic: Lieke als gast-speelster?![]()
Indien Ja?
Goed gedaan, Prettiger, Klaar, ... Bedankt,
Dit had ook de manier geweest in het topic : Meeting in Hotel Witte Bergen,
dat begon met post 2 , de Quotes op reacties.......
DGK-Fan-avond in Hotel De Witte Bergen was 169 dagen eerder , ik zag 2 oude LekkerSimpel-caps in de COS.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:35 schreef noekje het volgende:
Ja, ik was daar eventjes. Over welk meetingtopic heb je het?
Ik ga wel even neuzen.
Is alquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:52 schreef Disana het volgende:
DGK[COS #3428] Waar Palma weg is moet een cijfertje opgehoogd worden.
Varen heeft hierna nog een COS met het goede nummer geopend, kan deze dicht want in de bovenstaande wordt al gepost.
En de te late COS van mij mag ook dicht: [COS # 3428] Komt Palma nog terug?
Ja, ik heb em.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Uhm.. Gert, Noek, Remlof, Yvonne, iemand?
Er zijn nog wat losse eindjes aangaande de SC. [DGK - 651] Naast de verwarming deez kan dicht
en [DGK SC - 651] Naast de verwarming deez ook...
Senk joe..
en ook toen was je geweldig!quote:
Ja, dat kan wel. Heb het inmiddels aangestipt in de cos.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:06 schreef avonne het volgende:
Kan er eens iets gedaan worden aan al dat OT in de COS?
Pagina's en pagina's off topic geleuter interesseert me echt niet. Als dat mag tegenwoordig, laten we daar dan duidelijk in zijn. In deze stroom bagger ga ik echt niet als enige een beetje autistisch zitten posten.
En klagen over "dan is de COS zo leeg" is ook niet nodig. Anderhalf jaar geleden waren er COSsen die een week duurden.
Case closed!quote:Op maandag 24 maart 2008 14:59 schreef Disana het volgende:
[COS #3440] Maandag fröbeldag
Dicht met dat ding.
En de geschiedenis herhaalt zich weer als user DGK_Redactie even komt meeposten. 95% is offtopic, en er is veel offtopic geleuter over van alles wat. Ik ben zeker niet de enige die zich hier aan stoort. Er kan vast een apart topic komen voor mensen die hun ei kwijt willen (leuke paasgedachte) aan DGK_Redactie. Gelijke monniken, gelijke kappen heet zoiets. Mijn scrollwieltje maakt op dit moment overuren.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:06 schreef avonne het volgende:
Kan er eens iets gedaan worden aan al dat OT in de COS?
Pagina's en pagina's off topic geleuter interesseert me echt niet. Als dat mag tegenwoordig, laten we daar dan duidelijk in zijn. In deze stroom bagger ga ik echt niet als enige een beetje autistisch zitten posten.
En klagen over "dan is de COS zo leeg" is ook niet nodig. Anderhalf jaar geleden waren er COSsen die een week duurden.
Ja het mijne ook. Vervelend ventje dat je bent, de laatste pagina's vol kwakken met de ene nietszeggende grote screencap na de andere zodat, inderdaad, iederéén zich een ongans scrollt.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:21 schreef Yavido het volgende:
[..]
En de geschiedenis herhaalt zich weer als user DGK_Redactie even komt meeposten. 95% is offtopic, en er is veel offtopic geleuter over van alles wat. Ik ben zeker niet de enige die zich hier aan stoort. Er kan vast een apart topic komen voor mensen die hun ei kwijt willen (leuke paasgedachte) aan DGK_Redactie. Gelijke monniken, gelijke kappen heet zoiets. Mijn scrollwieltje maakt op dit moment overuren.
Sorry, maar ik probeer enigzins ontopic te gaan, en daar horen caps bij.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja het mijne ook. Vervelend ventje dat je bent, de laatste pagina's vol kwakken met de ene nietszeggende grote screencap na de andere zodat, inderdaad, iederéén zich een ongans scrollt.
Die komt af en toe binnenvallen en dat is altijd leuk geweest want het leek soms bijna interactief. Er is speciaal een topic voor de redactie geweest maar daar bleven de users een beetje om zich heen roepen. Geen succes dus. Volgens mij heeft hij nu gillend de cos verlaten dus jij hebt er voorlopig geen last meer van. Ik vind het alleen maar jammer en vond het juist een toevoeging van de cos, hun/zijn aanwezigheid.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:21 schreef Yavido het volgende:
[..]
En de geschiedenis herhaalt zich weer als user DGK_Redactie even komt meeposten. 95% is offtopic, en er is veel offtopic geleuter over van alles wat. Ik ben zeker niet de enige die zich hier aan stoort. Er kan vast een apart topic komen voor mensen die hun ei kwijt willen (leuke paasgedachte) aan DGK_Redactie. Gelijke monniken, gelijke kappen heet zoiets. Mijn scrollwieltje maakt op dit moment overuren.
Is ook, vind het zelfs leuk dat iemand van DGK hier even komt kijken. Alleen komt er dan een stormloop van mensen die allemaal hun ei kwijt moeten blijkbaar. Misschien een idee voor een soort van 'het grote stel hier je vraag aan DGK_Redactie' topic? Om de COS enigzins wat te ontlasten voor de volgende keer.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar jammer en vond het juist een toevoeging van de cos, hun/zijn aanwezigheid.
Hm, vaag. Want met wat oudere versies van bepaalde browsers kan dit problemen geven is mijn ervaring. Vandaar ook de opmerking over het updaten. Het loopt hier vlot door, het probleem doet zich alleen voor als het forum zelf traag is denk ik.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:55 schreef noekje het volgende:
Mijn computer wordt regelmatig geupdate maar ook bij mij zijn jouw caps te groot. Als de pagina vernieuwd wordt blijft die op een cap hangen van jou en die is heel groot. Hij laadt daarna wel door maar hij blijft daar wel eerst op hangen. Te groot is te zien aan de rode stippellijn.
Dan weet ik het ook niet. Mijn resolutie is nog veel hoger en heb de baggerlayout. Hij verkleint ze ook wel automatisch maar met het laden blijft die juist op die caps hangen en worden ze even heel groot. Niet altijd hoor want soms loopt het lekker soepel door zoals vanavond maar gisteren in het spuiten en slikken topic niet. Lijkt toch iets met de snelheid ook te maken te hebben, wat je al zei. De gifjes van Mazaru daarentegen, daar blijft die niet op hangen. Het lijkt hem dus ook niet in bestandsgrootte te ziten maar in de breedte van de afbeelding of gif. Tja, en meer weet ik er ook niet van.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:07 schreef Yavido het volgende:
[..]
Is ook, vind het zelfs leuk dat iemand van DGK hier even komt kijken. Alleen komt er dan een stormloop van mensen die allemaal hun ei kwijt moeten blijkbaar. Misschien een idee voor een soort van 'het grote stel hier je vraag aan DGK_Redactie' topic? Om de COS enigzins wat te ontlasten voor de volgende keer.
[..]
Hm, vaag. Want met wat oudere versies van bepaalde browsers kan dit problemen geven is mijn ervaring. Vandaar ook de opmerking over het updaten. Het loopt hier vlot door, het probleem doet zich alleen voor als het forum zelf traag is denk ik.
De automatische resizefunctie is ontzettend handig, en niet voor niets erin gezet. De opmerking over dat grote plaatjes langer duurt om te laden gaat niet op.
De gifjes, waarbij de plaatjes bewegen zijn, zo niet, wel 10x groter qua bestandsgrootte, en zorgt dus voor véél meer traagheid dan een grotere cap. Dus dat zou betekenen als we Disana mogen volgen, dat users zoals Mazaru geen gifjes meer mogen plaatsen, vanwege de lange laadtijd? Dat mag ik toch niet hopen.
Bovendien hebben de meeste gebruikers minimaal de 1024 x 768 resolutie. Voor degenen die nog in het 640x480 tijdperk leven, sorry, tijd voor een hele grote update.
My 2 centsBedankt voor je reactie !
ik kan helaas alleen het topic sluiten.quote:
Namen en rugnummers!quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:52 schreef Talitha het volgende:
Er is iets errrugs aan de hand! Er is een heel stel SC-ers zoek...![]()
Kan iemand een diepgravend onderzoek opstarten?
Volgens mij heb jij meer inside notes dan ik. Dus zoek eens achter de schermen.quote:
quote:
Nou het is je gelukt hoor. Genoteerd: "Blijft maar zeuren om een note".quote:
Yeah! Tis een beetje slappe note, maar het is een beginnetje.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou het is je gelukt hoor. Genoteerd: "Blijft maar zeuren om een note".
Het is zeg maar een 'note-oplossing'quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Yeah! Tis een beetje slappe note, maar het is een beginnetje.Thanks Gertje.
![]()
![]()
Heb een verklaring geëist bij de betreffende FA.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:17 schreef Copycat het volgende:
Is Godmother Thea Moear Amanda's moer, deel 3
Naar een nieuw (neem ik aan) subforum, waar nog niet in gereageerd kan worden?
Sowieso vind ik het een beetje een rare schop. Het is allemaal puur speculatief en past imo veel beter hier dan daar.
Opgelost (forum is vanaf nu bepostbaarquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb een verklaring geëist bij de betreffende FA.
Maar het topic is nog steeds in gijzelingquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:59 schreef Petre het volgende:
[..]
Opgelost (forum is vanaf nu bepostbaar)
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:18 schreef PC eend het volgende:
Maar het topic is nog steeds in gijzeling![]()
Heb vanmiddag de FA gevraagd of het topic terug kan. We horen het wel. Even koest nog, Poesje Met Stress.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
Moet ik zeker een beetje blij zijn met een halve oplosing voor een heel probleem.
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:45 schreef avonne het volgende:
[COS # 3459] Van oude bekenden en liefdes die voorbij gaan
te laat, maggie dicht?
We hebben dit een tijd op het BB-forum gedaan. Resultaat, op eden duur: een belachelijk lange OP, en vrijwel niemand die die oude COS-links ooit aanklikt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:12 schreef Py het volgende:
In dit topic [ALLE COSSEN (!!!) ] Op een rijtje..... staan her en der alle links van cos 1 t/m cos 1000. Keurig gerangschikt.
Stel dat al die links in de OP verzameld worden, en het topic sticky gemaakt, dan hebben we een pracht van een oude cosdoos, die door de fanatici nog aangevuld kan worden tot heden![]()
Is dit een idee of wat?
Echt?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:53 schreef Gert het volgende:
[..]
We hebben dit een tijd op het BB-forum gedaan. Resultaat, op eden duur: een belachelijk lange OP, en vrijwel niemand die die oude COS-links ooit aanklikt.
Aaaah Gertquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:40 schreef Copycat het volgende:
Misschien een mooi centraaltopic van maken, staat het niemand in de weg en is het toch altijd te vinden voor diegenen die willen grasduinen?
Natuurlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:53 schreef akveor het volgende:
Kan een mod de titel even aanpassen
[COS #3465] Rode petjes, groene petjes, het blijft pet.
In
[COS #3465] Rode petjes, groene petjes, het blijft pet.
Thanks
Mooi gephotoshopped.quote:
Als jij niet wilt dat je pm openbaar wordt, dan moet je er in je voorgaande bericht niet over liegen. Ik heb recht op een weerwoord tegen een leugen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:41 schreef Yavido het volgende:
[..]
Mooi gephotoshopped.
Trouwens, als dit echt is heb je als het goed is een ban te pakken. Want je mag sowieso geen PM's openbaar plaatsen. Ik kreeg toen nog een ban toen ik slechts wat dingetjes liet vallen.
Ik heb ook niets gezegd over het wel of niet openbaar maken van een PM. Je zit sowieso fout, dus ik zou zeggen fijne vakantie.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jij niet wilt dat je pm openbaar wordt, dan moet je er in je voorgaande bericht niet over liegen. Ik heb recht op een weerwoord tegen een leugen.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:45 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ik heb ook niets gezegd over het wel of niet openbaar maken van een PM. Je zit sowieso fout, dus ik zou zeggen fijne vakantie.
Ik maak zeer zeker wat van mijn leven. Zo te lezen aan dat PM'etje jij niet zo? of wel? Heb je al werk? En ik mag het zeggen want Disana maakt zelf iets openbaar wat jullie fijn samen bekokstoofd hebben. Mij heb je er niet mee.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Altijd lachen met jou
![]()
Openbaar maken van PM's..was jij daart laatst niet zo trots op? Voor de meelezers..uit mijn inbox..![]()
En vanavond weer een pm naar Disana versturen met suggestieve redenen. Kneus, raap jezelf bij elkaar, maak wat van je leven, en val een ander niet lastig met je waanbeelden.
Nee, want jullie hebben jullie 'werkwijze' zojuist uit de doeken gedaan. Je hebt jezelf ontmaskerd ten overstaan van heel Fok!. Hoe naief kan je zijn om nu nog niet in te zien dat je gigantisch door de mand bent gevallen vanavond.quote:
Wat jammer nou, je staat gequote, en je bericht is allang gelezen door de rest hier. Weer een staaltje lafheid. Iets uitlokken, en nu ineens terugtrekken?quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:38 schreef Disana het volgende:
Poppetje gezien, kastje dicht![]()
[ Bericht 58% gewijzigd door Disana op 04-04-2008 00:50 ]
Net zoals de admins in de Pm van Disana kunnen kijken...quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:03 schreef Yavido het volgende:
[..]
Wat jammer nou, je staat gequote, en je bericht is allang gelezen door de rest hier. Weer een staaltje lafheid. Iets uitlokken, en nu ineens terugtrekken?
je maakt jezelf compleet belachelijk.
Oh, en berichten die je gauw even aanpast kunnen de mods en admins teruglezen. Maak je geen zorgen.
Dat mogen admins niet, Yvonne zei dit laatst nog.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Net zoals de admins in de Pm van Disana kunnen kijken...
Hetgeen ze absoluut niet gaan doen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:13 schreef Lobasca het volgende:
Net zoals de admins in de Pm van Disana kunnen kijken...
Wel met toestemming, dus tyf nu maar op met je kinderlijk gezeik, en ga een baan zoekenquote:Op vrijdag 4 april 2008 01:21 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat mogen admins niet, Yvonne zei dit laatst nog.
Ik heb een baan schat, nu jij nog.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wel met toestemming, dus tyf nu maar op met je kinderlijk gezeik, en ga een baan zoeken
Van mij mogen ze. En voorts zien ze de oorspronkelijke post van mij hiervoor, waarin ontegenzeggelijk bewezen wordt dat Yavido hier zit te jokken en te fantaseren. Hij heeft met zijn hele klacht geen poot om op te staan, er staan niet eens links in naar waar iemand hem dan lastig zou vallen. Eerder is het zo dat hij de mods met niets lastig valt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wel met toestemming, dus tyf nu maar op met je kinderlijk gezeik, en ga een baan zoeken
Daar ga je al de mist in..ik werk 2 dagen part-time en 1 dag full-time..misschien zijn jouw bronnen niet betrouwbaar? Maakt niet uit, jij vindt het nodig om te vermelden, zegt veel over jouquote:
Ach, dat verifiëren hoeft niet zo'n probleem te zijn. Je weet zelf maar al te goed hoe makkelijk het is om een inbox te delen..quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:21 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat mogen admins niet, Yvonne zei dit laatst nog.
Maar dan gaan we nog even terug voor mijn eigen beschuldiging, ik werd beschuldigd van een misselijkmakend PM door Disana. En dan maakt het niet uit of het wel of niet fake is, zij is zelf begonnen hierover. Ze had ervoor kunnen kiezen dit niet te doen. Wat zeg ik, ze had haar mond moeten houden. Nee, ze gaat in de COS lopen etteren.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar die grove PM was dus echt niet van jou? Die was gephotoshopped? Dat weet je heel zeker, aangezien jij die PM niet verstuurd hebt? Want dat is nogal een beschuldiging namelijk: beweren dat iemand jou zwart probeert te maken door een fake-PM met een misselijke inhoud van jouw naam te voorzien.
Ze blazen iets op over een PM, privé aangelegenheid dus. Daar heb jij niets mee te maken toch?quote:Ik kan niet alles in de COS meer teruglezen, want er is opgeschoond, maar wat ik vanavond meegekregen heb, liep jijzelf de boel flink uit te lokken, yavido. En nou wil ik zeker niet beweren dat Disana een heilig boontje is, maar het komt op mij nogal schijnheilig over om hier zo klagerig te gaan doen.
Ik heb het er wel mee gehad. Stelletje kleuters. Negeer elkaar of je ligt er af. Vecht het maar uit op MSN ofzo, maar niet hier.quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:29 schreef Lobasca het volgende:
Om je te bescheuren dit..frusties hier melden ajb
En dan het log weer hier plaatsen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:32 schreef remlof het volgende:
Vecht het maar uit op MSN ofzo, maar niet hier.
Lijkt me geen goed ideequote:
Je was gewaarschuwd, tot ziensquote:Op vrijdag 4 april 2008 02:44 schreef Yavido het volgende:
Laatste dingetje hierover, het begon rond half zes, zes uur in de COS.
Tip: let op het tijdstip van die PM, en het sneren en provoceren eerder in de COS door de aanstellers.
Wie daagt nou wie uit? I rest my case, genoeg hierover. We zien wel wat de mods en admins hiervan maken.
Heb je het wel helemaal gelezen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:23 schreef APK het volgende:
Eens met bovenstaande.
Got it!quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:19 schreef petraa het volgende:
[COS#3485] Charlotte vindt viezigheid onder voeten van Brian Kan dicht !
In de SC ook, altijd dolle pret met hemquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:![]()
![]()
Yavido was gewoon een hartstikke leuke user in de COS.....
ging best, oorzaak lag elders, paardenklep.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
In de SC ook, altijd dolle pret met hem
Gedeeltelijk, yavido voor mod vond ik op zich ook al lachenquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie de smiley niet, of is dat de grap?
Heb Desii gepee-emd dat er al een COS is, hopelijk ziet ze dat voor ze klaar is.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:31 schreef Gert het volgende:
Owraidie, [COS #3491] Waar de voorbereidingen in volle gang zijn is de winnaar.
Arme os.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:09 schreef Disana het volgende:
[OS # 3508] Waar Jaap z'n hoed op zet. was even te laat.
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:29 schreef Mokum020 het volgende:
Schatjes...
deze kan dicht:
[COS #3514] Trouwen, scheiden en bubbels
was te laat, ben niet meer zo snel
Een drukke ochtend mag dicht aangezien er anders gezeik komt.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:47 schreef kahaarin het volgende:
Er zijn 2 COS-sen:
[COS #3516] Unieke pruikloze beelden!
[COS # 3516] Een drukke ochtend
Wat ben je ijverig. Dementor zegt dat deze [COS # 3516] Een drukke ochtend dicht mag, de andere heeft al veel posts en een uitgebreide OP.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:47 schreef kahaarin het volgende:
Er zijn 2 COS-sen:
[COS #3516] Unieke pruikloze beelden!
[COS # 3516] Een drukke ochtend
Ik heb zelf al een paar keer een OP inelkaar gezet die uiteindelijk te laat was, dat is zo zonde, ik had een stille hoop dat het nog op tijd was dat het opgemerkt werd, maar als die van Dementor nu dicht gaat dan is er niets aan de hand toch?quote:Op donderdag 10 april 2008 13:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ben je ijverig. Dementor zegt dat deze [COS # 3516] Een drukke ochtend dicht mag, de andere heeft al veel posts en een uitgebreide OP.
Het was gewoon mijn fout hoor. Ik zat maar te F5'en en zag die van mij niet eens staan. Toen ik naar Nieuwe Topics ging, bleef IE weer eens hangen. Toen ik daarna nog niets zag, ben ik maar aan de OP begonnen.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb zelf al een paar keer een OP inelkaar gezet die uiteindelijk te laat was, dat is zo zonde, ik had een stille hoop dat het nog op tijd was dat het opgemerkt werd, maar als die van Dementor nu dicht gaat dan is er niets aan de hand toch?
Die OP is idd heel mooi, wat mij betreft maakt het ook niet uit, ik weet hoe vervelend het is om voor nop een OP in elkaar te zetten dus dacht ik ik begin even te roepen om teleurstellingen te voorkomen.
quote:Op donderdag 10 april 2008 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was gewoon mijn fout hoor. Ik zat maar te F5'en en zag die van mij niet eens staan. Toen ik naar Nieuwe Topics ging, bleef IE weer eens hangen. Toen ik daarna nog niets zag, ben ik maar aan de OP begonnen.
Jezus! Ik zit gewoon met tranen in de ogen naar 2 dochters te kijken die hun vader gaan ontmoeten in ...god waar was dat nu ook alweer... Anyhow, in de reclame ren ik snel naar de laptop met hele dikke snottebellen en er is geen COS, ja!quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:09 schreef Copycat het volgende:
Goffer Noek!
Dan maak je je er al met een Huubje van Lijden vanaf, met die kut OP , en vervolgens trap je nog harder op mijn COShart door het nummertje verkeerd te hebben.
Hoe fucking moeilijk kan het zijn!?!
Kutmod!
![]()
neuh, Yasminn vraagt om aandacht, modjes vragen om een banquote:Op woensdag 16 april 2008 22:44 schreef Kaleddis het volgende:
Yasminn vraagt duidelijk om een ban in [COS # 3555] Waar de PP NIET is gemanipuleerd. Eg nie!.
Sorry, de eerste keer dat ik zoiets doe. Maar hier gingen m'n nekharen recht van overeind staanquote:Op woensdag 16 april 2008 22:51 schreef Petre het volgende:
[..]
neuh, Yasminn vraagt om aandacht, modjes vragen om een ban
Ze is weg.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Sorry, de eerste keer dat ik zoiets doe. Maar hier gingen m'n nekharen recht van overeind staan![]()
Maar zie dat Schatje Noekje ondertussen al aanwezig is om een oogje in het zeil te houden.
Thanks!
Got it.quote:
Gooi maar dicht die van mij, dat gemerged hoeft niet.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:12 schreef akveor het volgende:
We hebben nu twee Topics waarin over hetzelfde gepost wordt. Misschien samenvoegen of 1 dicht?
Hoe zal de finale van DGK eruit zien?
[DGK] De Eindstrijd # 1
Zonde, ik zie het duidelijk als een ander topic. Er is nu immers bekend hoe de eindstrijd eruit zal zien... en dat lijkt me een nieuw uitgangspunt en een topic waard, zeker met die OP.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Gooi maar dicht die van mij, dat gemerged, daar ben ik geen fan van.
Gedaan, twee topics is alleen maar verwarrend.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Gooi maar dicht die van mij, dat gemerged hoeft niet.
Zal ik even doen.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:15 schreef Leandra het volgende:
Meester, Juf......... kan iemand de TT van m'n COS aanpassen??
[COS # 3557] The name is Brian, Brian Kubatz moet zijn: The name is Kubatz, Brian Kubatz
Ik zie hem hier regelmatig hoor.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:52 schreef Prospera het volgende:
Ah jij bent zo'n mod die het niet helemaal volgt![]()
Is dat grappig?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:07 schreef Peter6000 het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=13702
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=13703![]()
Hoi Blurkie, er is een trucje om uit te vinden welk topic eerder is.quote:Op maandag 14 april 2008 22:48 schreef -Blurk- het volgende:
Volgens mij mag mijn COS dicht, ik weet niet wie eerder was.
Als iemand die van mij wil sluiten, mijn dank.
Dat laat ik aan de DGK mods. TS van het ene topic wou een slotje, en dat heb ik gegeven.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:42 schreef Disana het volgende:
Kan een modje zich hier niet over uitspreken en het topic van Prospera weer openen? Ik vind het speculeren over een finale toch heel iets anders dan een definitieve aankondiging van de procedure; mijn mening is dat dat laatste een eigen topic verdient.
Waarover moet ik me uitspreken? Prospera wilde een slotje en Remlof gaf gehoor aan dat verzoek. Als Prospera het topic weer open wil dan moet ze het maar laten weten.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:42 schreef Disana het volgende:
Kan een modje zich hier niet over uitspreken en het topic van Prospera weer openen? Ik vind het speculeren over een finale toch heel iets anders dan een definitieve aankondiging van de procedure; mijn mening is dat dat laatste een eigen topic verdient.
Geen kritiek op remlof hoor.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Waarover moet ik me uitspreken? Prospera wilde een slotje en Remlof gaf gehoor aan dat verzoek. Als Prospera het topic weer open wil dan moet ze het maar laten weten.
Wat duck zegt, kan er geen sanctie komen tegen morwen, die heeft lelijk gedaan tegen huupstumperts op vol, met bovenstaande tot gevolg. Heel het lurk plezier is naar de mallemoeren.quote:Op donderdag 17 april 2008 05:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is dat grappig?![]()
We hadden al veel te veel groupies en nu ook nog es de vervelende VOL groupies die hierheen komen
Morwenquote:Op donderdag 17 april 2008 17:16 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Wat duck zegt, kan er geen sanctie komen tegen morwen, die heeft lelijk gedaan tegen huupstumperts op vol, met bovenstaande tot gevolg. Heel het lurk plezier is naar de mallemoeren.
Van mij mag het topic open maar dat vind ik dan meer iets voor Prospera om te bepalen. Zij wilde hem immers dicht hebben. Gouden Kooi-bewoners kiezen zelf winnaar Deze is zojuist hierheen geschopt vanuit nieuws en achtergronden, of daar gewoon verder.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen kritiek op remlof hoor.
Ik vond het voorstel van akveor om te mergen (onder een actuele TT) wel goed.
Er is nu geen actueel topic over de inhoud van de halve en hele finale. Het oudere topic was speculatief, terwijl we nu een actueel handvat hebben. Dat verdient mijns inziens een eigen topic. Mijn vraag is of jullie dat ook vinden, en zo ja, of het topic van Prospera dan weer open mag.
Ik vind het wel okay als het VOL gedoe hier op FOK wordt voortgezet.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:35 schreef noekje het volgende:
Van mij mag dat VOL-gedoe elders voortgezet worden, op VOL bijvoorbeeld.
Niet in feedback.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het wel okay als het VOL gedoe hier op FOK wordt voortgezet.
Brengt wat extra leven in de brouwerij.
Is het een optie als ik een topic open met iets als "VOL uitlaatklephoekje" oid?quote:
Fantastisch idee, voor op VOL!quote:Op donderdag 17 april 2008 17:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is het een optie als ik een topic open met iets als "VOL uitlaatklephoekje" oid?![]()
Zodat users die behoefte hebben aan ruzie zoeken hun eventuele ongenoegens te uiten, dit daar kunnen doen?
Okquote:Op donderdag 17 april 2008 17:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Van mij mag het topic open maar dat vind ik dan meer iets voor Prospera om te bepalen. Zij wilde hem immers dicht hebben. Gouden Kooi-bewoners kiezen zelf winnaar Deze is zojuist hierheen geschopt vanuit nieuws en achtergronden, of daar gewoon verder.
Ja, ik vind de COSsen een beetje vol VOL worden. Al dat gegroet ook enzoquote:Van mij mag dat VOL-gedoe elders voortgezet worden, op VOL bijvoorbeeld.
Is het dan ook nog mogelijk de posts uit het Prospera topic daarin te zetten... ik weet dat Prospera niet van merges houdt maar het was wel een heel duidelijk en compleet topic (voordat iedereen begon te dubbelposten en te linken naar het andere topic dan)quote:Op donderdag 17 april 2008 19:29 schreef Gert het volgende:
De Eindstrijd!!! (voorheen "Hoe zal de finale eruit zien")
Leandra gaf al aan dat ik niet van mergen houd, dat is omdat ik moeite steek in een OP en niet wil dat een ander daarmee vandoor gaat.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:59 schreef Gert het volgende:
OK, ook nog mergen. Verzoek is ingediend, over en sluiten maar.
Kan het niet zo gemerged worden dat de mijne in de jouwe opgaat?quote:Op donderdag 17 april 2008 23:13 schreef Prospera het volgende:
[..]
Leandra gaf al aan dat ik niet van mergen houd, dat is omdat ik moeite steek in een OP en niet wil dat een ander daarmee vandoor gaat.
Dat topic van PY wordt een beetje opgewaardeerd met mijn TT en OP en daar pas ik voor.
Tuurlijk johquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:01 schreef Py het volgende:
[..]
Kan het niet zo gemerged worden dat de mijne in de jouwe opgaat?![]()
Zodat we jouw TT en OP kunnen zien
quote:Op donderdag 17 april 2008 23:13 schreef Prospera het volgende:
Leandra gaf al aan dat ik niet van mergen houd, dat is omdat ik moeite steek in een OP en niet wil dat een ander daarmee vandoor gaat.
Dat topic van PY wordt een beetje opgewaardeerd met mijn TT en OP en daar pas ik voor.
Ach gossss, nou hup iedereen uit de SC eenquote:
Vind je zelf niet dat je een beetje zit te mekkeren over -wat was het?- een stukje copy / paste van de RTL-site?quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:27 schreef Prospera het volgende:
Ach gossss, nou hup iedereen uit de SC eenof een
, zijn we daar ook weer klaar mee.
Ik edit en mekker als het me zo uit komt, maar lees jij de COSquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Vind je zelf niet dat je een beetje zit te mekkeren over -wat was het?- een stukje copy / paste van de RTL-site?
En dan ook nog de laatste pagina onleesbaar maken met al die edits.
Jawel, ik gaf aan dat ik niet van gemerge houd, je doet het wel en daar zeg ik dan wat van.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:33 schreef Petre het volgende:
Als het al gemerged is, kan men er niets meer aan veranderen...
De discussie lijkt me dan ook niet zinvol.
Die lees ik wel eens ja, maar dit ging toch over dat finalespeltopic?quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:35 schreef Prospera het volgende:
Ik edit en mekker als het me zo uit komt, maar lees jij de COS
Die vraag past beter in een PM dan in de FB.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Die lees ik wel eens ja, maar dit ging toch over dat finalespeltopic?
Noted.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jawel, ik gaf aan dat ik niet van gemerge houd, je doet het wel en daar zeg ik dan wat van.
Ik ben trouwens ook zwaar tegen mergenquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die vraag past beter in een PM dan in de FB.
Niet mergen?quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:15 schreef Ning het volgende:
COS#3655) Waar de miljonairs geïnterviewd worden »
mag dicht te laat
Dan moet jij mergen met Riri!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb een verzoek.....voor het eerst......![]()
Kan een moderator/administrator alle Huub fans mergen tot eentje s.v.p?
Lul niet, ik heb ooit eens een tt fout voor je veranderd, op verzoek!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb een verzoek.....voor het eerst......![]()
Kan een moderator/administrator alle Huub fans mergen tot eentje s.v.p?
Ja, jammer!quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:02 schreef Disana het volgende:
[COS #3566] God door je Strot kan dicht. Zo'n prachtige TT, zucht...
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Lul niet, ik heb ooit eens een tt fout voor je veranderd, op verzoek!
Dus kom maar terug als je wel de waarheid spreekt.
Mee eens.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:51 schreef kybe het volgende:
Ik dacht dat het de beddoeling was om geen users aan te vallen in de cos.
Ik zie niet anders,te gek voor woorden zelfs hier in de feedback worden op/aanmerkingen over Riri gemaakt.
Riri magzoals de bedoeling is posten wat zij wil.De opmerkingen die daar over gemaakt worden zijn niet normaal en er is geen mod die hier wat van zegt.Als je het niet met haar eens ben reageer dan normaal of niet.
Het is niet normaal meer hoe de neuzen in de cos al maanden een kant op staan.Het is gewoon een verademing om af en toe een andere mening te lezen.
Het probleem met riri is dat ze a) dingen uit haar duim zuigt over Huub die helemaal niet op de streams gebeuren en b) het veel te vaak over de andere users heeft. Mijn conclusie kan dan niet anders zijn dan dat er wordt geprovoceerd.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens.
Brianhaters mogen tot in den treuren herhalen hoe vreselijk fout Brian is (een afreageertopic hierover wordt gesloten omdat het 'zuur' is), dus dan heeft Riri ook het recht vele malen haar mening over Huub te herhalen, zonder hiervoor persoonlijk aangevallen te worden.
a) over brian staan elke dag tientallen posts die niet bewezen kunnen worden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Het probleem met riri is dat ze a) dingen uit haar duim zuigt over Huub die helemaal niet op de streams gebeuren en b) het veel te vaak over de andere users heeft. Mijn conclusie kan dan niet anders zijn dan dat er wordt geprovoceerd.
Je deugt! Ik vind je de allerleukste en liefste mod.....quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Lul niet, ik heb ooit eens een tt fout voor je veranderd, op verzoek!
Dus kom maar terug als je wel de waarheid spreekt.
Het gaat voornamelijk hier foutquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:21 schreef APK het volgende:
Geef dan effe linkjes zodat de mods precies weten waar het mis gaat.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je deugt! Ik vind je de allerleukste en liefste mod.....![]()
En Leandra moet niet zo lachen....![]()
psst.. bedankt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:47 schreef nachtzuster het volgende:
Psst modjes, er staat nog een oude cos open
Ha, lekker klusje na het stappen.quote:
Thanks!quote:Op zondag 20 april 2008 12:51 schreef Disana het volgende:
[COS #3573] Zondag: A en B starten de dag weer al vanouds mag dicht.
Hé Mike, nog gefeliciteerd met je verjaardag.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:59 schreef Mike1964 het volgende:
Dus we mogen hier ook niet meer rellen?
Dankjewel!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hé Mike, nog gefeliciteerd met je verjaardag.![]()
Natuurlijk!quote:Op woensdag 23 april 2008 21:43 schreef happyme28 het volgende:
Het gaat een beetje mis met de COS telling, de laatste nummer 3594 en dan gaat hij ineens naar 3495 en nu zijn we inmiddels weer in de 3500-reeks. Misschien kunnen die nummers nog aangepast worden? Voor de statestieken
Ja, want daar hebben we een apart topic voor.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:22 schreef Disana het volgende:
Mag de onderstaande opmerking verwijderd worden uit Streamverslagen?
[DGK] Streamverslagen
Mja, blijft natuurlijk een lullige opmerkingquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, want daar hebben we een apart topic voor.
Thanks.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:38 schreef kahaarin het volgende:
[COS #3616] Escalaties op de vroege morgen.
2 is teveel, deze was later.
Natuurlijkquote:Op zondag 27 april 2008 07:17 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand de datum veranderen ?
De uitzending van maandag 28 april. Ze gaat ja zeggen.
Ja!quote:Op maandag 28 april 2008 10:49 schreef mootie het volgende:
[COS #3622] Dooie cavia wordt afgeserveerd
Te laat!
Uur later maar hij is dicht.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:27 schreef Disana het volgende:
[COS# 3627 alle kinderen naar bed! was te laat.
Sorryquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar, nou is er deze weer, óók al te laat![]()
[COS #3629] Aaf en Gijs
Oh I don't care, ik had me alleen maar verplicht gevoeld toch een OP te maken, en dat was met alles wat er gebeurt geen kleinigheid geweestquote:
Ik zal vandaag een groots onderzoek starten. Het kan zijn dat ik wel wat meer info van je nodig heb. Hoe laat is dit precies gebeurd en waren er op dat moment mensen aanwezig die een soort van andere kleur dan zwart hadden?quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:21 schreef Peter6000 het volgende:
Er is een crewlid die mijn naam paars heeft gemaakt, en mijn tagje heeft veranderd in 'Milf', vermoedelijk nav een aantal negatieve postings over Huub.
Kan dit weer teruggedraaid worden, en kan er tevens worden uitgezocht wie hier verantwoordelijk voor is?
Hoogachtend,
Peter6000.
Het is gebeurd gisteren tussen 20.46 en 21.39.quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zal vandaag een groots onderzoek starten. Het kan zijn dat ik wel wat meer info van je nodig heb. Hoe laat is dit precies gebeurd en waren er op dat moment mensen aanwezig die een soort van andere kleur dan zwart hadden?
Milf en paars, dat is Nikki volgens mij.
maar je bent hartstikke zwart.
Voor dat topic heb ik privetoegang nodig, en iets zegt me dat ik dat niet krijg.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:12 schreef schatje het volgende:
Tags zijn door elkaar gehusseld door het oranje verven van de crew.
Zie Jump's topic: http://forum.fok.nl/topic/1150388
Foutje dus! Excuus namens het voltallige team. Ik denk niet dat Jump überhaupt weet wie Huub of Brian is.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is gebeurd gisteren tussen 20.46 en 21.39.
Mogelijke aanleiding is een aantal kritische postings over Huub. Maar dat moet kunnen, want er worden ook vele kritische postings over Brian en Amanda (meestal worden die Rat en Del genoemd) gedaan.
In het begin vond ik het nog wel een leuk grapje, en om 00.00 uur was mijn oude kleur (zwart), en mijn oude tagje (Kernvrijwilliger) weer terug.
Echter, rond 00.10 was ik ineens weer paars en Milf.
Ik voel me naakt zonder tagje.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Foutje dus! Excuus namens het voltallige team. Ik denk niet dat Jump überhaupt weet wie Huub of Brian is.
Komt omdat er alleen nog maar enge Huub-lovers zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:46 schreef Jappie het volgende:
T is een beetje een ruk feedback topic he ?
In de COS is een kleine, extremistische tegenbeweging werkzaam hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Komt omdat er alleen nog maar enge Huub-lovers zijn.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In de COS is een kleine, extremistische tegenbeweging werkzaam hoor.
Je bent van harte welkom.
Het zit in de genen van mensen om doodongelukkig te willen worden/zijn...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Komt omdat er alleen nog maar enge Huub-lovers zijn.
Duitsers? Raus bitte....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, waarom mag het dubbele topique van Coos wel openblijven en de mijne niet!? [ afbeelding ]
Alleen maar omdat ik zwart ben hè, racist! [ afbeelding ]
Lijkt me niet handig, het eerste topic zit op 296 posts, dus een merge veroorzaakt een sluiting.quote:Op zondag 4 mei 2008 09:56 schreef Loedertje het volgende:
MERGE-verzoek
[DGK] Vraag het een Streamer
en
DGK--> Vragen aan de mensen die het volgen
Een modieus "dat dus" volstaat hier.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig, het eerste topic zit op 296 posts, dus een merge veroorzaakt een sluiting.
Lijkt me handiger als jouw dubbeltopic gewoon de opvolger wordt van [DGK] Vraag het een Streamer met desnoods een aangepaste TT en OP en wederom al dan niet sticky...
Ja lekker weer enzo, en Noekje is een week geschorst.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:46 schreef Leandra het volgende:
Dit dubbeltopic staat al ongeveer de halve middag open: [COS # 3650] Brian en Amanda in actie
Biertje?quote:Op maandag 5 mei 2008 03:46 schreef PC eend het volgende:
Ja, het gaat te ver daar, ik krijg ook allerlei persoonlijke aanvallen naar mijn hoofd
Ik stel een opschoning voor, zodat alleen de constructieve bijdrages over de eventuele nazi-achtergronden van huub en zwartmakerij jegens zijn alcoholistische moeder, weer beter overzichtelijk worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |