Ik zou nog niet over Brian kunnen (kw)ijlen als ik 42 graden koorts hadquote:Op donderdag 17 april 2008 01:18 schreef Desii het volgende:
Leandra... .nu krijgen we toch geen kwijl-Brian OP![]()
Kijk die Joris-OP.. was top......... maar herhaling van zetten is zooooo not done
![]()
Kwestie van teruglezen hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 01:19 schreef Vandaag... het volgende:
huh.?
*komt uit lurkstand
Wie is die vreemde vent in het bed van dennix
ik heb zelfs live meegelezen maar Ben ging blijkbaar nogal ten onder in de finaleperikelen.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:23 schreef Kevv het volgende:
[..]
Kwestie van teruglezen hoorMaar dat is Ben, een vriend van Huub.
Mooie samenvatting van de romantische relatie tussen Brian en Amanda.......quote:Op donderdag 17 april 2008 01:29 schreef Shayndel het volgende:
amanda de wilde sexbom? Volgens mij ligt ze iedere keer als een dode pier op haar buik en brian is aan het strontstampen.
quote:Op donderdag 17 april 2008 01:19 schreef Vandaag... het volgende:
huh.?
*komt uit lurkstand
Wie is die vreemde vent in het bed van dennix
ik ga niet eens zo tekeer als ik stamppot wil maken...quote:Op donderdag 17 april 2008 01:29 schreef Shayndel het volgende:
amanda de wilde sexbom? Volgens mij ligt ze iedere keer als een dode pier op haar buik en brian is aan het strontstampen.
eh hoe crea kan je zijn onder de dekens dan?quote:Op donderdag 17 april 2008 01:29 schreef Shayndel het volgende:
nou euhhh,,,,,,quote:Op donderdag 17 april 2008 01:36 schreef Coraatje het volgende:
[..]
eh hoe crea kan je zijn onder de dekens dan?
Ik ga het iig ff uitproberen... Truste allquote:Op donderdag 17 april 2008 01:36 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Ik had een ander bed in gedachten voor Jorisquote:Op donderdag 17 april 2008 01:32 schreef Ziet het volgende:
[..]
het bed van joris!![]()
da's ben, ben vriend van huub
Vraag nadia maar.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:36 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |