Ik zou nog niet over Brian kunnen (kw)ijlen als ik 42 graden koorts hadquote:Op donderdag 17 april 2008 01:18 schreef Desii het volgende:
Leandra... .nu krijgen we toch geen kwijl-Brian OP![]()
Kijk die Joris-OP.. was top......... maar herhaling van zetten is zooooo not done
![]()
Kwestie van teruglezen hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 01:19 schreef Vandaag... het volgende:
huh.?
*komt uit lurkstand
Wie is die vreemde vent in het bed van dennix
ik heb zelfs live meegelezen maar Ben ging blijkbaar nogal ten onder in de finaleperikelen.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:23 schreef Kevv het volgende:
[..]
Kwestie van teruglezen hoorMaar dat is Ben, een vriend van Huub.
Mooie samenvatting van de romantische relatie tussen Brian en Amanda.......quote:Op donderdag 17 april 2008 01:29 schreef Shayndel het volgende:
amanda de wilde sexbom? Volgens mij ligt ze iedere keer als een dode pier op haar buik en brian is aan het strontstampen.
quote:Op donderdag 17 april 2008 01:19 schreef Vandaag... het volgende:
huh.?
*komt uit lurkstand
Wie is die vreemde vent in het bed van dennix
ik ga niet eens zo tekeer als ik stamppot wil maken...quote:Op donderdag 17 april 2008 01:29 schreef Shayndel het volgende:
amanda de wilde sexbom? Volgens mij ligt ze iedere keer als een dode pier op haar buik en brian is aan het strontstampen.
eh hoe crea kan je zijn onder de dekens dan?quote:Op donderdag 17 april 2008 01:29 schreef Shayndel het volgende:
nou euhhh,,,,,,quote:Op donderdag 17 april 2008 01:36 schreef Coraatje het volgende:
[..]
eh hoe crea kan je zijn onder de dekens dan?
Ik ga het iig ff uitproberen... Truste allquote:Op donderdag 17 april 2008 01:36 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Ik had een ander bed in gedachten voor Jorisquote:Op donderdag 17 april 2008 01:32 schreef Ziet het volgende:
[..]
het bed van joris!![]()
da's ben, ben vriend van huub
Vraag nadia maar.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:36 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Wel ja joh, change er lekker op losquote:Op donderdag 17 april 2008 01:51 schreef remlof het volgende:
TT change.
Goede morgen!quote:Op donderdag 17 april 2008 07:17 schreef JEEtjuuh het volgende:
En nu snap ik waarom voor brian en amanda ineens de sms naar boven zijn gegaan .
Brian heeft altijd gezegd als ik zie dat ik niet meer kan winnen sla ik alles kort en klein en stap ik op , amanda heeft altijd gezegd als brian eruit gaat/moet ze gelijk mee gaat omdat ze niet zonder hem kan.
Als huub boven aan had blijven staan en brian maar op 11% was er geen finale gekomen en het hele dure concept naar de kloten. dus brian en amanda zullen nu echt een hele harde dobber gaan krijgen en na meer als een jaar nu echt goed gaan nadenken.wat uiteraard erg moeilijk is als je geen realiteit meer kent.
FEBO,ik moet er van kotsen,quote:Op donderdag 17 april 2008 07:35 schreef trettie het volgende:
[..]
Goede morgen!
Nadenken dat proberen ze wel maar het lukt ze maar steeds niet !
Nadenken probeert trouwens alleen Brian, Amanda zit ernaast of zij ook gewonnen heeft en denkt laat hem maar gek doen en zichzelf voorbij lopen.
Maar toch wil ik de FEBO nog even bedanken voor dit fijne staaltje van partijdigheid!!!
Dat hadden we nog niet genoeg gezien, maar één ding is zeker er is veel vastgelegd op band en niet van de t.v. maar van de streams dus dit alles gaan de mensen ook zien als ze er uit komen en ik ben benieuwd hoe dan de reacties zullen zijn!
Dus FEBO hoe je het ook wend of keert, het is allemaal na te kijken!!!!!!!!!!
Het staat bij velen prachtig op beeld!!!!!!
quote:Op donderdag 17 april 2008 08:19 schreef trettie het volgende:
We kunnen er niet voor zorgen dat je wint maar we kunnen er wel voor zorgen dat je niet wint!
Dat was de uitspraak die de Febo heeft gedaan naar Huub!
Ze zijn dan ook al die tijd bezig geweest Amanda en Brian te steunen omdat ze anders allebei para werden.
Er is maar één terechte winnaar van dit spel aan te wijzen!
Die heeft zoveel shit over zicvh heen moeten verdragen waar anderen uit de wind werden gehouden!
HUUB HUUB EN NOG EENS HUUB!!!!!!
Dat is de echte winnaar van dit spelletje!
Brian zegt veel, of praat Jaap na, maar doet zelf helemaal niets.....quote:Op donderdag 17 april 2008 08:56 schreef Kaleddis het volgende:
Ik dacht trouwens dat Brian Huub rond een uur of 4,5 wakker zou maken??
Dus dat!quote:Op donderdag 17 april 2008 08:41 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Daarom weet ik ook nog niet zeker op ik 22 mei wel ga kijken. Ik denk dat het de moeite niet waard is om te zien hoe brian toevallig wint.
Zoals verwacht natuurlijk. Hij doet niks omdat hij ook helemaal niks kan.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Brian zegt veel, of praat Jaap na, maar doet zelf helemaal niets.....
Hij zal straks wel weer zichzelf prijzen omdat hij in al zijn goedheid had besloten om Huub met rust te laten omdat hij natuurlijk Huub zijn rijbewijs gunt, omdat Huub anders helemaal niets bereikt zou hebben.......(want rat gaat natuurlijk winnen)quote:Op donderdag 17 april 2008 09:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Zoals verwacht natuurlijk. Hij doet niks omdat hij ook helemaal niks kan.
Het is zijn uitslaapdag, wat denk je zelf?quote:Op donderdag 17 april 2008 09:05 schreef blomst het volgende:
Ik dacht dat brian Huub kwaad wilde maken voordat hij de deur uit gaat.
Is brian al op?
Of hij herrinnert zich dat zijn lieve Amannie ook nog examen moet doen, en die kan niet zo goed buiten haar slaapje!quote:Op donderdag 17 april 2008 09:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij zal straks wel weer zichzelf prijzen omdat hij in al zijn goedheid had besloten om Huub met rust te laten omdat hij natuurlijk Huub zijn rijbewijs gunt, omdat Huub anders helemaal niets bereikt zou hebben.......(want rat gaat natuurlijk winnen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |