Thanks.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:38 schreef kahaarin het volgende:
[COS #3616] Escalaties op de vroege morgen.
2 is teveel, deze was later.
Natuurlijkquote:Op zondag 27 april 2008 07:17 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand de datum veranderen ?
De uitzending van maandag 28 april. Ze gaat ja zeggen.
Ja!quote:Op maandag 28 april 2008 10:49 schreef mootie het volgende:
[COS #3622] Dooie cavia wordt afgeserveerd
Te laat!
Uur later maar hij is dicht.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:27 schreef Disana het volgende:
[COS# 3627 alle kinderen naar bed! was te laat.
Sorryquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar, nou is er deze weer, óók al te laat![]()
[COS #3629] Aaf en Gijs
Oh I don't care, ik had me alleen maar verplicht gevoeld toch een OP te maken, en dat was met alles wat er gebeurt geen kleinigheid geweestquote:
Ik zal vandaag een groots onderzoek starten. Het kan zijn dat ik wel wat meer info van je nodig heb. Hoe laat is dit precies gebeurd en waren er op dat moment mensen aanwezig die een soort van andere kleur dan zwart hadden?quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:21 schreef Peter6000 het volgende:
Er is een crewlid die mijn naam paars heeft gemaakt, en mijn tagje heeft veranderd in 'Milf', vermoedelijk nav een aantal negatieve postings over Huub.
Kan dit weer teruggedraaid worden, en kan er tevens worden uitgezocht wie hier verantwoordelijk voor is?
Hoogachtend,
Peter6000.
Het is gebeurd gisteren tussen 20.46 en 21.39.quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zal vandaag een groots onderzoek starten. Het kan zijn dat ik wel wat meer info van je nodig heb. Hoe laat is dit precies gebeurd en waren er op dat moment mensen aanwezig die een soort van andere kleur dan zwart hadden?
Milf en paars, dat is Nikki volgens mij.
maar je bent hartstikke zwart.
Voor dat topic heb ik privetoegang nodig, en iets zegt me dat ik dat niet krijg.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:12 schreef schatje het volgende:
Tags zijn door elkaar gehusseld door het oranje verven van de crew.
Zie Jump's topic: http://forum.fok.nl/topic/1150388
Foutje dus! Excuus namens het voltallige team. Ik denk niet dat Jump überhaupt weet wie Huub of Brian is.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is gebeurd gisteren tussen 20.46 en 21.39.
Mogelijke aanleiding is een aantal kritische postings over Huub. Maar dat moet kunnen, want er worden ook vele kritische postings over Brian en Amanda (meestal worden die Rat en Del genoemd) gedaan.
In het begin vond ik het nog wel een leuk grapje, en om 00.00 uur was mijn oude kleur (zwart), en mijn oude tagje (Kernvrijwilliger) weer terug.
Echter, rond 00.10 was ik ineens weer paars en Milf.
Ik voel me naakt zonder tagje.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Foutje dus! Excuus namens het voltallige team. Ik denk niet dat Jump überhaupt weet wie Huub of Brian is.
Komt omdat er alleen nog maar enge Huub-lovers zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:46 schreef Jappie het volgende:
T is een beetje een ruk feedback topic he ?
In de COS is een kleine, extremistische tegenbeweging werkzaam hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Komt omdat er alleen nog maar enge Huub-lovers zijn.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In de COS is een kleine, extremistische tegenbeweging werkzaam hoor.
Je bent van harte welkom.
Het zit in de genen van mensen om doodongelukkig te willen worden/zijn...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Komt omdat er alleen nog maar enge Huub-lovers zijn.
Duitsers? Raus bitte....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, waarom mag het dubbele topique van Coos wel openblijven en de mijne niet!? [ afbeelding ]
Alleen maar omdat ik zwart ben hè, racist! [ afbeelding ]
Lijkt me niet handig, het eerste topic zit op 296 posts, dus een merge veroorzaakt een sluiting.quote:Op zondag 4 mei 2008 09:56 schreef Loedertje het volgende:
MERGE-verzoek
[DGK] Vraag het een Streamer
en
DGK--> Vragen aan de mensen die het volgen
Een modieus "dat dus" volstaat hier.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig, het eerste topic zit op 296 posts, dus een merge veroorzaakt een sluiting.
Lijkt me handiger als jouw dubbeltopic gewoon de opvolger wordt van [DGK] Vraag het een Streamer met desnoods een aangepaste TT en OP en wederom al dan niet sticky...
Ja lekker weer enzo, en Noekje is een week geschorst.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:46 schreef Leandra het volgende:
Dit dubbeltopic staat al ongeveer de halve middag open: [COS # 3650] Brian en Amanda in actie
Biertje?quote:Op maandag 5 mei 2008 03:46 schreef PC eend het volgende:
Ja, het gaat te ver daar, ik krijg ook allerlei persoonlijke aanvallen naar mijn hoofd
Ik stel een opschoning voor, zodat alleen de constructieve bijdrages over de eventuele nazi-achtergronden van huub en zwartmakerij jegens zijn alcoholistische moeder, weer beter overzichtelijk worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |