Komt omdat er alleen nog maar enge Huub-lovers zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:46 schreef Jappie het volgende:
T is een beetje een ruk feedback topic he ?
In de COS is een kleine, extremistische tegenbeweging werkzaam hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Komt omdat er alleen nog maar enge Huub-lovers zijn.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In de COS is een kleine, extremistische tegenbeweging werkzaam hoor.
Je bent van harte welkom.

Het zit in de genen van mensen om doodongelukkig te willen worden/zijn...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Komt omdat er alleen nog maar enge Huub-lovers zijn.
Duitsers? Raus bitte....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, waarom mag het dubbele topique van Coos wel openblijven en de mijne niet!? [ afbeelding ]
Alleen maar omdat ik zwart ben hè, racist! [ afbeelding ]
Lijkt me niet handig, het eerste topic zit op 296 posts, dus een merge veroorzaakt een sluiting.quote:Op zondag 4 mei 2008 09:56 schreef Loedertje het volgende:
MERGE-verzoek
[DGK] Vraag het een Streamer
en
DGK--> Vragen aan de mensen die het volgen
Een modieus "dat dus" volstaat hier.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig, het eerste topic zit op 296 posts, dus een merge veroorzaakt een sluiting.
Lijkt me handiger als jouw dubbeltopic gewoon de opvolger wordt van [DGK] Vraag het een Streamer met desnoods een aangepaste TT en OP en wederom al dan niet sticky...
Ja lekker weer enzo, en Noekje is een week geschorst.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:46 schreef Leandra het volgende:
Dit dubbeltopic staat al ongeveer de halve middag open: [COS # 3650] Brian en Amanda in actie
Biertje?quote:Op maandag 5 mei 2008 03:46 schreef PC eend het volgende:
Ja, het gaat te ver daar, ik krijg ook allerlei persoonlijke aanvallen naar mijn hoofd
Ik stel een opschoning voor, zodat alleen de constructieve bijdrages over de eventuele nazi-achtergronden van huub en zwartmakerij jegens zijn alcoholistische moeder, weer beter overzichtelijk worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |