Tuurlijk johquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:01 schreef Py het volgende:
[..]
Kan het niet zo gemerged worden dat de mijne in de jouwe opgaat?![]()
Zodat we jouw TT en OP kunnen zien
quote:Op donderdag 17 april 2008 23:13 schreef Prospera het volgende:
Leandra gaf al aan dat ik niet van mergen houd, dat is omdat ik moeite steek in een OP en niet wil dat een ander daarmee vandoor gaat.
Dat topic van PY wordt een beetje opgewaardeerd met mijn TT en OP en daar pas ik voor.
Ach gossss, nou hup iedereen uit de SC eenquote:
Vind je zelf niet dat je een beetje zit te mekkeren over -wat was het?- een stukje copy / paste van de RTL-site?quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:27 schreef Prospera het volgende:
Ach gossss, nou hup iedereen uit de SC eenof een
, zijn we daar ook weer klaar mee.
Ik edit en mekker als het me zo uit komt, maar lees jij de COSquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Vind je zelf niet dat je een beetje zit te mekkeren over -wat was het?- een stukje copy / paste van de RTL-site?
En dan ook nog de laatste pagina onleesbaar maken met al die edits.
Jawel, ik gaf aan dat ik niet van gemerge houd, je doet het wel en daar zeg ik dan wat van.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:33 schreef Petre het volgende:
Als het al gemerged is, kan men er niets meer aan veranderen...
De discussie lijkt me dan ook niet zinvol.
Die lees ik wel eens ja, maar dit ging toch over dat finalespeltopic?quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:35 schreef Prospera het volgende:
Ik edit en mekker als het me zo uit komt, maar lees jij de COS
Die vraag past beter in een PM dan in de FB.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Die lees ik wel eens ja, maar dit ging toch over dat finalespeltopic?
Noted.quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jawel, ik gaf aan dat ik niet van gemerge houd, je doet het wel en daar zeg ik dan wat van.
Ik ben trouwens ook zwaar tegen mergenquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die vraag past beter in een PM dan in de FB.
Niet mergen?quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:15 schreef Ning het volgende:
COS#3655) Waar de miljonairs geïnterviewd worden »
mag dicht te laat
Dan moet jij mergen met Riri!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb een verzoek.....voor het eerst......![]()
Kan een moderator/administrator alle Huub fans mergen tot eentje s.v.p?
Lul niet, ik heb ooit eens een tt fout voor je veranderd, op verzoek!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb een verzoek.....voor het eerst......![]()
Kan een moderator/administrator alle Huub fans mergen tot eentje s.v.p?
Ja, jammer!quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:02 schreef Disana het volgende:
[COS #3566] God door je Strot kan dicht. Zo'n prachtige TT, zucht...
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Lul niet, ik heb ooit eens een tt fout voor je veranderd, op verzoek!
Dus kom maar terug als je wel de waarheid spreekt.
Mee eens.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:51 schreef kybe het volgende:
Ik dacht dat het de beddoeling was om geen users aan te vallen in de cos.
Ik zie niet anders,te gek voor woorden zelfs hier in de feedback worden op/aanmerkingen over Riri gemaakt.
Riri magzoals de bedoeling is posten wat zij wil.De opmerkingen die daar over gemaakt worden zijn niet normaal en er is geen mod die hier wat van zegt.Als je het niet met haar eens ben reageer dan normaal of niet.
Het is niet normaal meer hoe de neuzen in de cos al maanden een kant op staan.Het is gewoon een verademing om af en toe een andere mening te lezen.
Het probleem met riri is dat ze a) dingen uit haar duim zuigt over Huub die helemaal niet op de streams gebeuren en b) het veel te vaak over de andere users heeft. Mijn conclusie kan dan niet anders zijn dan dat er wordt geprovoceerd.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens.
Brianhaters mogen tot in den treuren herhalen hoe vreselijk fout Brian is (een afreageertopic hierover wordt gesloten omdat het 'zuur' is), dus dan heeft Riri ook het recht vele malen haar mening over Huub te herhalen, zonder hiervoor persoonlijk aangevallen te worden.
a) over brian staan elke dag tientallen posts die niet bewezen kunnen worden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Het probleem met riri is dat ze a) dingen uit haar duim zuigt over Huub die helemaal niet op de streams gebeuren en b) het veel te vaak over de andere users heeft. Mijn conclusie kan dan niet anders zijn dan dat er wordt geprovoceerd.
Je deugt! Ik vind je de allerleukste en liefste mod.....quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Lul niet, ik heb ooit eens een tt fout voor je veranderd, op verzoek!
Dus kom maar terug als je wel de waarheid spreekt.
Het gaat voornamelijk hier foutquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:21 schreef APK het volgende:
Geef dan effe linkjes zodat de mods precies weten waar het mis gaat.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je deugt! Ik vind je de allerleukste en liefste mod.....![]()
En Leandra moet niet zo lachen....![]()
psst.. bedankt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:47 schreef nachtzuster het volgende:
Psst modjes, er staat nog een oude cos open
Ha, lekker klusje na het stappen.quote:
Thanks!quote:Op zondag 20 april 2008 12:51 schreef Disana het volgende:
[COS #3573] Zondag: A en B starten de dag weer al vanouds mag dicht.
Hé Mike, nog gefeliciteerd met je verjaardag.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:59 schreef Mike1964 het volgende:
Dus we mogen hier ook niet meer rellen?
Dankjewel!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hé Mike, nog gefeliciteerd met je verjaardag.![]()
Natuurlijk!quote:Op woensdag 23 april 2008 21:43 schreef happyme28 het volgende:
Het gaat een beetje mis met de COS telling, de laatste nummer 3594 en dan gaat hij ineens naar 3495 en nu zijn we inmiddels weer in de 3500-reeks. Misschien kunnen die nummers nog aangepast worden? Voor de statestieken
Ja, want daar hebben we een apart topic voor.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:22 schreef Disana het volgende:
Mag de onderstaande opmerking verwijderd worden uit Streamverslagen?
[DGK] Streamverslagen
Mja, blijft natuurlijk een lullige opmerkingquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, want daar hebben we een apart topic voor.
Thanks.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:38 schreef kahaarin het volgende:
[COS #3616] Escalaties op de vroege morgen.
2 is teveel, deze was later.
Natuurlijkquote:Op zondag 27 april 2008 07:17 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand de datum veranderen ?
De uitzending van maandag 28 april. Ze gaat ja zeggen.
Ja!quote:Op maandag 28 april 2008 10:49 schreef mootie het volgende:
[COS #3622] Dooie cavia wordt afgeserveerd
Te laat!
Uur later maar hij is dicht.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:27 schreef Disana het volgende:
[COS# 3627 alle kinderen naar bed! was te laat.
Sorryquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar, nou is er deze weer, óók al te laat![]()
[COS #3629] Aaf en Gijs
Oh I don't care, ik had me alleen maar verplicht gevoeld toch een OP te maken, en dat was met alles wat er gebeurt geen kleinigheid geweestquote:
Ik zal vandaag een groots onderzoek starten. Het kan zijn dat ik wel wat meer info van je nodig heb. Hoe laat is dit precies gebeurd en waren er op dat moment mensen aanwezig die een soort van andere kleur dan zwart hadden?quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:21 schreef Peter6000 het volgende:
Er is een crewlid die mijn naam paars heeft gemaakt, en mijn tagje heeft veranderd in 'Milf', vermoedelijk nav een aantal negatieve postings over Huub.
Kan dit weer teruggedraaid worden, en kan er tevens worden uitgezocht wie hier verantwoordelijk voor is?
Hoogachtend,
Peter6000.
Het is gebeurd gisteren tussen 20.46 en 21.39.quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zal vandaag een groots onderzoek starten. Het kan zijn dat ik wel wat meer info van je nodig heb. Hoe laat is dit precies gebeurd en waren er op dat moment mensen aanwezig die een soort van andere kleur dan zwart hadden?
Milf en paars, dat is Nikki volgens mij.
maar je bent hartstikke zwart.
Voor dat topic heb ik privetoegang nodig, en iets zegt me dat ik dat niet krijg.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:12 schreef schatje het volgende:
Tags zijn door elkaar gehusseld door het oranje verven van de crew.
Zie Jump's topic: http://forum.fok.nl/topic/1150388
Foutje dus! Excuus namens het voltallige team. Ik denk niet dat Jump überhaupt weet wie Huub of Brian is.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is gebeurd gisteren tussen 20.46 en 21.39.
Mogelijke aanleiding is een aantal kritische postings over Huub. Maar dat moet kunnen, want er worden ook vele kritische postings over Brian en Amanda (meestal worden die Rat en Del genoemd) gedaan.
In het begin vond ik het nog wel een leuk grapje, en om 00.00 uur was mijn oude kleur (zwart), en mijn oude tagje (Kernvrijwilliger) weer terug.
Echter, rond 00.10 was ik ineens weer paars en Milf.
Ik voel me naakt zonder tagje.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Foutje dus! Excuus namens het voltallige team. Ik denk niet dat Jump überhaupt weet wie Huub of Brian is.
Komt omdat er alleen nog maar enge Huub-lovers zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:46 schreef Jappie het volgende:
T is een beetje een ruk feedback topic he ?
In de COS is een kleine, extremistische tegenbeweging werkzaam hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Komt omdat er alleen nog maar enge Huub-lovers zijn.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In de COS is een kleine, extremistische tegenbeweging werkzaam hoor.
Je bent van harte welkom.
Het zit in de genen van mensen om doodongelukkig te willen worden/zijn...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Komt omdat er alleen nog maar enge Huub-lovers zijn.
Duitsers? Raus bitte....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert, waarom mag het dubbele topique van Coos wel openblijven en de mijne niet!? [ afbeelding ]
Alleen maar omdat ik zwart ben hè, racist! [ afbeelding ]
Lijkt me niet handig, het eerste topic zit op 296 posts, dus een merge veroorzaakt een sluiting.quote:Op zondag 4 mei 2008 09:56 schreef Loedertje het volgende:
MERGE-verzoek
[DGK] Vraag het een Streamer
en
DGK--> Vragen aan de mensen die het volgen
Een modieus "dat dus" volstaat hier.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig, het eerste topic zit op 296 posts, dus een merge veroorzaakt een sluiting.
Lijkt me handiger als jouw dubbeltopic gewoon de opvolger wordt van [DGK] Vraag het een Streamer met desnoods een aangepaste TT en OP en wederom al dan niet sticky...
Ja lekker weer enzo, en Noekje is een week geschorst.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:46 schreef Leandra het volgende:
Dit dubbeltopic staat al ongeveer de halve middag open: [COS # 3650] Brian en Amanda in actie
Biertje?quote:Op maandag 5 mei 2008 03:46 schreef PC eend het volgende:
Ja, het gaat te ver daar, ik krijg ook allerlei persoonlijke aanvallen naar mijn hoofd
Ik stel een opschoning voor, zodat alleen de constructieve bijdrages over de eventuele nazi-achtergronden van huub en zwartmakerij jegens zijn alcoholistische moeder, weer beter overzichtelijk worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |