Jezus! Ik zit gewoon met tranen in de ogen naar 2 dochters te kijken die hun vader gaan ontmoeten in ...god waar was dat nu ook alweer... Anyhow, in de reclame ren ik snel naar de laptop met hele dikke snottebellen en er is geen COS, ja!quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:09 schreef Copycat het volgende:
Goffer Noek!
Dan maak je je er al met een Huubje van Lijden vanaf, met die kut OP , en vervolgens trap je nog harder op mijn COShart door het nummertje verkeerd te hebben.
Hoe fucking moeilijk kan het zijn!?!
Kutmod!
![]()
neuh, Yasminn vraagt om aandacht, modjes vragen om een banquote:Op woensdag 16 april 2008 22:44 schreef Kaleddis het volgende:
Yasminn vraagt duidelijk om een ban in [COS # 3555] Waar de PP NIET is gemanipuleerd. Eg nie!.
Sorry, de eerste keer dat ik zoiets doe. Maar hier gingen m'n nekharen recht van overeind staanquote:Op woensdag 16 april 2008 22:51 schreef Petre het volgende:
[..]
neuh, Yasminn vraagt om aandacht, modjes vragen om een ban
Ze is weg.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Sorry, de eerste keer dat ik zoiets doe. Maar hier gingen m'n nekharen recht van overeind staan![]()
Maar zie dat Schatje Noekje ondertussen al aanwezig is om een oogje in het zeil te houden.
Thanks!
Got it.quote:
Gooi maar dicht die van mij, dat gemerged hoeft niet.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:12 schreef akveor het volgende:
We hebben nu twee Topics waarin over hetzelfde gepost wordt. Misschien samenvoegen of 1 dicht?
Hoe zal de finale van DGK eruit zien?
[DGK] De Eindstrijd # 1
Zonde, ik zie het duidelijk als een ander topic. Er is nu immers bekend hoe de eindstrijd eruit zal zien... en dat lijkt me een nieuw uitgangspunt en een topic waard, zeker met die OP.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Gooi maar dicht die van mij, dat gemerged, daar ben ik geen fan van.
Gedaan, twee topics is alleen maar verwarrend.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Gooi maar dicht die van mij, dat gemerged hoeft niet.
Zal ik even doen.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:15 schreef Leandra het volgende:
Meester, Juf......... kan iemand de TT van m'n COS aanpassen??
[COS # 3557] The name is Brian, Brian Kubatz moet zijn: The name is Kubatz, Brian Kubatz
Ik zie hem hier regelmatig hoor.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:52 schreef Prospera het volgende:
Ah jij bent zo'n mod die het niet helemaal volgt![]()
Is dat grappig?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:07 schreef Peter6000 het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=13702
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=13703![]()
Hoi Blurkie, er is een trucje om uit te vinden welk topic eerder is.quote:Op maandag 14 april 2008 22:48 schreef -Blurk- het volgende:
Volgens mij mag mijn COS dicht, ik weet niet wie eerder was.
Als iemand die van mij wil sluiten, mijn dank.
Dat laat ik aan de DGK mods. TS van het ene topic wou een slotje, en dat heb ik gegeven.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:42 schreef Disana het volgende:
Kan een modje zich hier niet over uitspreken en het topic van Prospera weer openen? Ik vind het speculeren over een finale toch heel iets anders dan een definitieve aankondiging van de procedure; mijn mening is dat dat laatste een eigen topic verdient.
Waarover moet ik me uitspreken? Prospera wilde een slotje en Remlof gaf gehoor aan dat verzoek. Als Prospera het topic weer open wil dan moet ze het maar laten weten.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:42 schreef Disana het volgende:
Kan een modje zich hier niet over uitspreken en het topic van Prospera weer openen? Ik vind het speculeren over een finale toch heel iets anders dan een definitieve aankondiging van de procedure; mijn mening is dat dat laatste een eigen topic verdient.
Geen kritiek op remlof hoor.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Waarover moet ik me uitspreken? Prospera wilde een slotje en Remlof gaf gehoor aan dat verzoek. Als Prospera het topic weer open wil dan moet ze het maar laten weten.
Wat duck zegt, kan er geen sanctie komen tegen morwen, die heeft lelijk gedaan tegen huupstumperts op vol, met bovenstaande tot gevolg. Heel het lurk plezier is naar de mallemoeren.quote:Op donderdag 17 april 2008 05:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is dat grappig?![]()
We hadden al veel te veel groupies en nu ook nog es de vervelende VOL groupies die hierheen komen
Morwenquote:Op donderdag 17 april 2008 17:16 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Wat duck zegt, kan er geen sanctie komen tegen morwen, die heeft lelijk gedaan tegen huupstumperts op vol, met bovenstaande tot gevolg. Heel het lurk plezier is naar de mallemoeren.
Van mij mag het topic open maar dat vind ik dan meer iets voor Prospera om te bepalen. Zij wilde hem immers dicht hebben. Gouden Kooi-bewoners kiezen zelf winnaar Deze is zojuist hierheen geschopt vanuit nieuws en achtergronden, of daar gewoon verder.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen kritiek op remlof hoor.
Ik vond het voorstel van akveor om te mergen (onder een actuele TT) wel goed.
Er is nu geen actueel topic over de inhoud van de halve en hele finale. Het oudere topic was speculatief, terwijl we nu een actueel handvat hebben. Dat verdient mijns inziens een eigen topic. Mijn vraag is of jullie dat ook vinden, en zo ja, of het topic van Prospera dan weer open mag.
Ik vind het wel okay als het VOL gedoe hier op FOK wordt voortgezet.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:35 schreef noekje het volgende:
Van mij mag dat VOL-gedoe elders voortgezet worden, op VOL bijvoorbeeld.
Niet in feedback.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het wel okay als het VOL gedoe hier op FOK wordt voortgezet.
Brengt wat extra leven in de brouwerij.
Is het een optie als ik een topic open met iets als "VOL uitlaatklephoekje" oid?quote:
Fantastisch idee, voor op VOL!quote:Op donderdag 17 april 2008 17:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is het een optie als ik een topic open met iets als "VOL uitlaatklephoekje" oid?![]()
Zodat users die behoefte hebben aan ruzie zoeken hun eventuele ongenoegens te uiten, dit daar kunnen doen?
Okquote:Op donderdag 17 april 2008 17:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Van mij mag het topic open maar dat vind ik dan meer iets voor Prospera om te bepalen. Zij wilde hem immers dicht hebben. Gouden Kooi-bewoners kiezen zelf winnaar Deze is zojuist hierheen geschopt vanuit nieuws en achtergronden, of daar gewoon verder.
Ja, ik vind de COSsen een beetje vol VOL worden. Al dat gegroet ook enzoquote:Van mij mag dat VOL-gedoe elders voortgezet worden, op VOL bijvoorbeeld.
Is het dan ook nog mogelijk de posts uit het Prospera topic daarin te zetten... ik weet dat Prospera niet van merges houdt maar het was wel een heel duidelijk en compleet topic (voordat iedereen begon te dubbelposten en te linken naar het andere topic dan)quote:Op donderdag 17 april 2008 19:29 schreef Gert het volgende:
De Eindstrijd!!! (voorheen "Hoe zal de finale eruit zien")
Leandra gaf al aan dat ik niet van mergen houd, dat is omdat ik moeite steek in een OP en niet wil dat een ander daarmee vandoor gaat.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:59 schreef Gert het volgende:
OK, ook nog mergen. Verzoek is ingediend, over en sluiten maar.
Kan het niet zo gemerged worden dat de mijne in de jouwe opgaat?quote:Op donderdag 17 april 2008 23:13 schreef Prospera het volgende:
[..]
Leandra gaf al aan dat ik niet van mergen houd, dat is omdat ik moeite steek in een OP en niet wil dat een ander daarmee vandoor gaat.
Dat topic van PY wordt een beetje opgewaardeerd met mijn TT en OP en daar pas ik voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |