Wel met toestemming, dus tyf nu maar op met je kinderlijk gezeik, en ga een baan zoekenquote:Op vrijdag 4 april 2008 01:21 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat mogen admins niet, Yvonne zei dit laatst nog.
Ik heb een baan schat, nu jij nog.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wel met toestemming, dus tyf nu maar op met je kinderlijk gezeik, en ga een baan zoeken
Van mij mogen ze. En voorts zien ze de oorspronkelijke post van mij hiervoor, waarin ontegenzeggelijk bewezen wordt dat Yavido hier zit te jokken en te fantaseren. Hij heeft met zijn hele klacht geen poot om op te staan, er staan niet eens links in naar waar iemand hem dan lastig zou vallen. Eerder is het zo dat hij de mods met niets lastig valt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wel met toestemming, dus tyf nu maar op met je kinderlijk gezeik, en ga een baan zoeken
Daar ga je al de mist in..ik werk 2 dagen part-time en 1 dag full-time..misschien zijn jouw bronnen niet betrouwbaar? Maakt niet uit, jij vindt het nodig om te vermelden, zegt veel over jouquote:
Ach, dat verifiëren hoeft niet zo'n probleem te zijn. Je weet zelf maar al te goed hoe makkelijk het is om een inbox te delen..quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:21 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat mogen admins niet, Yvonne zei dit laatst nog.
Maar dan gaan we nog even terug voor mijn eigen beschuldiging, ik werd beschuldigd van een misselijkmakend PM door Disana. En dan maakt het niet uit of het wel of niet fake is, zij is zelf begonnen hierover. Ze had ervoor kunnen kiezen dit niet te doen. Wat zeg ik, ze had haar mond moeten houden. Nee, ze gaat in de COS lopen etteren.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar die grove PM was dus echt niet van jou? Die was gephotoshopped? Dat weet je heel zeker, aangezien jij die PM niet verstuurd hebt? Want dat is nogal een beschuldiging namelijk: beweren dat iemand jou zwart probeert te maken door een fake-PM met een misselijke inhoud van jouw naam te voorzien.
Ze blazen iets op over een PM, privé aangelegenheid dus. Daar heb jij niets mee te maken toch?quote:Ik kan niet alles in de COS meer teruglezen, want er is opgeschoond, maar wat ik vanavond meegekregen heb, liep jijzelf de boel flink uit te lokken, yavido. En nou wil ik zeker niet beweren dat Disana een heilig boontje is, maar het komt op mij nogal schijnheilig over om hier zo klagerig te gaan doen.
Ik heb het er wel mee gehad. Stelletje kleuters. Negeer elkaar of je ligt er af. Vecht het maar uit op MSN ofzo, maar niet hier.quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:29 schreef Lobasca het volgende:
Om je te bescheuren dit..frusties hier melden ajb
En dan het log weer hier plaatsen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:32 schreef remlof het volgende:
Vecht het maar uit op MSN ofzo, maar niet hier.
Lijkt me geen goed ideequote:
Je was gewaarschuwd, tot ziensquote:Op vrijdag 4 april 2008 02:44 schreef Yavido het volgende:
Laatste dingetje hierover, het begon rond half zes, zes uur in de COS.
Tip: let op het tijdstip van die PM, en het sneren en provoceren eerder in de COS door de aanstellers.
Wie daagt nou wie uit? I rest my case, genoeg hierover. We zien wel wat de mods en admins hiervan maken.
Heb je het wel helemaal gelezen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:23 schreef APK het volgende:
Eens met bovenstaande.
Got it!quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:19 schreef petraa het volgende:
[COS#3485] Charlotte vindt viezigheid onder voeten van Brian Kan dicht !
In de SC ook, altijd dolle pret met hemquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:![]()
![]()
Yavido was gewoon een hartstikke leuke user in de COS.....
ging best, oorzaak lag elders, paardenklep.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
In de SC ook, altijd dolle pret met hem
Gedeeltelijk, yavido voor mod vond ik op zich ook al lachenquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie de smiley niet, of is dat de grap?
Heb Desii gepee-emd dat er al een COS is, hopelijk ziet ze dat voor ze klaar is.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:31 schreef Gert het volgende:
Owraidie, [COS #3491] Waar de voorbereidingen in volle gang zijn is de winnaar.
Arme os.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:09 schreef Disana het volgende:
[OS # 3508] Waar Jaap z'n hoed op zet. was even te laat.
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:29 schreef Mokum020 het volgende:
Schatjes...
deze kan dicht:
[COS #3514] Trouwen, scheiden en bubbels
was te laat, ben niet meer zo snel
Een drukke ochtend mag dicht aangezien er anders gezeik komt.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:47 schreef kahaarin het volgende:
Er zijn 2 COS-sen:
[COS #3516] Unieke pruikloze beelden!
[COS # 3516] Een drukke ochtend
Wat ben je ijverig. Dementor zegt dat deze [COS # 3516] Een drukke ochtend dicht mag, de andere heeft al veel posts en een uitgebreide OP.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:47 schreef kahaarin het volgende:
Er zijn 2 COS-sen:
[COS #3516] Unieke pruikloze beelden!
[COS # 3516] Een drukke ochtend
Ik heb zelf al een paar keer een OP inelkaar gezet die uiteindelijk te laat was, dat is zo zonde, ik had een stille hoop dat het nog op tijd was dat het opgemerkt werd, maar als die van Dementor nu dicht gaat dan is er niets aan de hand toch?quote:Op donderdag 10 april 2008 13:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ben je ijverig. Dementor zegt dat deze [COS # 3516] Een drukke ochtend dicht mag, de andere heeft al veel posts en een uitgebreide OP.
Het was gewoon mijn fout hoor. Ik zat maar te F5'en en zag die van mij niet eens staan. Toen ik naar Nieuwe Topics ging, bleef IE weer eens hangen. Toen ik daarna nog niets zag, ben ik maar aan de OP begonnen.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb zelf al een paar keer een OP inelkaar gezet die uiteindelijk te laat was, dat is zo zonde, ik had een stille hoop dat het nog op tijd was dat het opgemerkt werd, maar als die van Dementor nu dicht gaat dan is er niets aan de hand toch?
Die OP is idd heel mooi, wat mij betreft maakt het ook niet uit, ik weet hoe vervelend het is om voor nop een OP in elkaar te zetten dus dacht ik ik begin even te roepen om teleurstellingen te voorkomen.
quote:Op donderdag 10 april 2008 13:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was gewoon mijn fout hoor. Ik zat maar te F5'en en zag die van mij niet eens staan. Toen ik naar Nieuwe Topics ging, bleef IE weer eens hangen. Toen ik daarna nog niets zag, ben ik maar aan de OP begonnen.
Jezus! Ik zit gewoon met tranen in de ogen naar 2 dochters te kijken die hun vader gaan ontmoeten in ...god waar was dat nu ook alweer... Anyhow, in de reclame ren ik snel naar de laptop met hele dikke snottebellen en er is geen COS, ja!quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:09 schreef Copycat het volgende:
Goffer Noek!
Dan maak je je er al met een Huubje van Lijden vanaf, met die kut OP , en vervolgens trap je nog harder op mijn COShart door het nummertje verkeerd te hebben.
Hoe fucking moeilijk kan het zijn!?!
Kutmod!
![]()
neuh, Yasminn vraagt om aandacht, modjes vragen om een banquote:Op woensdag 16 april 2008 22:44 schreef Kaleddis het volgende:
Yasminn vraagt duidelijk om een ban in [COS # 3555] Waar de PP NIET is gemanipuleerd. Eg nie!.
Sorry, de eerste keer dat ik zoiets doe. Maar hier gingen m'n nekharen recht van overeind staanquote:Op woensdag 16 april 2008 22:51 schreef Petre het volgende:
[..]
neuh, Yasminn vraagt om aandacht, modjes vragen om een ban
Ze is weg.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Sorry, de eerste keer dat ik zoiets doe. Maar hier gingen m'n nekharen recht van overeind staan![]()
Maar zie dat Schatje Noekje ondertussen al aanwezig is om een oogje in het zeil te houden.
Thanks!
Got it.quote:
Gooi maar dicht die van mij, dat gemerged hoeft niet.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:12 schreef akveor het volgende:
We hebben nu twee Topics waarin over hetzelfde gepost wordt. Misschien samenvoegen of 1 dicht?
Hoe zal de finale van DGK eruit zien?
[DGK] De Eindstrijd # 1
Zonde, ik zie het duidelijk als een ander topic. Er is nu immers bekend hoe de eindstrijd eruit zal zien... en dat lijkt me een nieuw uitgangspunt en een topic waard, zeker met die OP.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Gooi maar dicht die van mij, dat gemerged, daar ben ik geen fan van.
Gedaan, twee topics is alleen maar verwarrend.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Gooi maar dicht die van mij, dat gemerged hoeft niet.
Zal ik even doen.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:15 schreef Leandra het volgende:
Meester, Juf......... kan iemand de TT van m'n COS aanpassen??
[COS # 3557] The name is Brian, Brian Kubatz moet zijn: The name is Kubatz, Brian Kubatz
Ik zie hem hier regelmatig hoor.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:52 schreef Prospera het volgende:
Ah jij bent zo'n mod die het niet helemaal volgt![]()
Is dat grappig?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:07 schreef Peter6000 het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=13702
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=13703![]()
Hoi Blurkie, er is een trucje om uit te vinden welk topic eerder is.quote:Op maandag 14 april 2008 22:48 schreef -Blurk- het volgende:
Volgens mij mag mijn COS dicht, ik weet niet wie eerder was.
Als iemand die van mij wil sluiten, mijn dank.
Dat laat ik aan de DGK mods. TS van het ene topic wou een slotje, en dat heb ik gegeven.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:42 schreef Disana het volgende:
Kan een modje zich hier niet over uitspreken en het topic van Prospera weer openen? Ik vind het speculeren over een finale toch heel iets anders dan een definitieve aankondiging van de procedure; mijn mening is dat dat laatste een eigen topic verdient.
Waarover moet ik me uitspreken? Prospera wilde een slotje en Remlof gaf gehoor aan dat verzoek. Als Prospera het topic weer open wil dan moet ze het maar laten weten.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:42 schreef Disana het volgende:
Kan een modje zich hier niet over uitspreken en het topic van Prospera weer openen? Ik vind het speculeren over een finale toch heel iets anders dan een definitieve aankondiging van de procedure; mijn mening is dat dat laatste een eigen topic verdient.
Geen kritiek op remlof hoor.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Waarover moet ik me uitspreken? Prospera wilde een slotje en Remlof gaf gehoor aan dat verzoek. Als Prospera het topic weer open wil dan moet ze het maar laten weten.
Wat duck zegt, kan er geen sanctie komen tegen morwen, die heeft lelijk gedaan tegen huupstumperts op vol, met bovenstaande tot gevolg. Heel het lurk plezier is naar de mallemoeren.quote:Op donderdag 17 april 2008 05:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is dat grappig?![]()
We hadden al veel te veel groupies en nu ook nog es de vervelende VOL groupies die hierheen komen
Morwenquote:Op donderdag 17 april 2008 17:16 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Wat duck zegt, kan er geen sanctie komen tegen morwen, die heeft lelijk gedaan tegen huupstumperts op vol, met bovenstaande tot gevolg. Heel het lurk plezier is naar de mallemoeren.
Van mij mag het topic open maar dat vind ik dan meer iets voor Prospera om te bepalen. Zij wilde hem immers dicht hebben. Gouden Kooi-bewoners kiezen zelf winnaar Deze is zojuist hierheen geschopt vanuit nieuws en achtergronden, of daar gewoon verder.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen kritiek op remlof hoor.
Ik vond het voorstel van akveor om te mergen (onder een actuele TT) wel goed.
Er is nu geen actueel topic over de inhoud van de halve en hele finale. Het oudere topic was speculatief, terwijl we nu een actueel handvat hebben. Dat verdient mijns inziens een eigen topic. Mijn vraag is of jullie dat ook vinden, en zo ja, of het topic van Prospera dan weer open mag.
Ik vind het wel okay als het VOL gedoe hier op FOK wordt voortgezet.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:35 schreef noekje het volgende:
Van mij mag dat VOL-gedoe elders voortgezet worden, op VOL bijvoorbeeld.
Niet in feedback.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het wel okay als het VOL gedoe hier op FOK wordt voortgezet.
Brengt wat extra leven in de brouwerij.
Is het een optie als ik een topic open met iets als "VOL uitlaatklephoekje" oid?quote:
Fantastisch idee, voor op VOL!quote:Op donderdag 17 april 2008 17:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is het een optie als ik een topic open met iets als "VOL uitlaatklephoekje" oid?![]()
Zodat users die behoefte hebben aan ruzie zoeken hun eventuele ongenoegens te uiten, dit daar kunnen doen?
Okquote:Op donderdag 17 april 2008 17:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Van mij mag het topic open maar dat vind ik dan meer iets voor Prospera om te bepalen. Zij wilde hem immers dicht hebben. Gouden Kooi-bewoners kiezen zelf winnaar Deze is zojuist hierheen geschopt vanuit nieuws en achtergronden, of daar gewoon verder.
Ja, ik vind de COSsen een beetje vol VOL worden. Al dat gegroet ook enzoquote:Van mij mag dat VOL-gedoe elders voortgezet worden, op VOL bijvoorbeeld.
Is het dan ook nog mogelijk de posts uit het Prospera topic daarin te zetten... ik weet dat Prospera niet van merges houdt maar het was wel een heel duidelijk en compleet topic (voordat iedereen begon te dubbelposten en te linken naar het andere topic dan)quote:Op donderdag 17 april 2008 19:29 schreef Gert het volgende:
De Eindstrijd!!! (voorheen "Hoe zal de finale eruit zien")
Leandra gaf al aan dat ik niet van mergen houd, dat is omdat ik moeite steek in een OP en niet wil dat een ander daarmee vandoor gaat.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:59 schreef Gert het volgende:
OK, ook nog mergen. Verzoek is ingediend, over en sluiten maar.
Kan het niet zo gemerged worden dat de mijne in de jouwe opgaat?quote:Op donderdag 17 april 2008 23:13 schreef Prospera het volgende:
[..]
Leandra gaf al aan dat ik niet van mergen houd, dat is omdat ik moeite steek in een OP en niet wil dat een ander daarmee vandoor gaat.
Dat topic van PY wordt een beetje opgewaardeerd met mijn TT en OP en daar pas ik voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |