kenniet zal er dan ook wel zijn ondertussen want die zou er dan zijn voor een weekquote:Op donderdag 10 april 2008 12:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jaap die dag zo bederft,maar dat zal wel weer niet.Zat smoesjes te verzinnen,we moeten aan plan bever denken,de kok wil niet voor de tweede keer voor lul staan.
ik deel je mening vind er helemaal niks aan kan dr niet eens om lachen.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:44 schreef rooie3 het volgende:
Vinden jullie Jaap zo leuk,ik vind er niks aan,hij kan slecht acteren.Was gewoon leuker geweest als hij dit allemaal spontaan deed .
Excuse me?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
amanda krijgt de kleur van dr platjes zegt mandy.
nee ze zei eigenlijk matjesquote:
Kan het me voorstellen, is soms onweerstaanbaar hè?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
nee ze zei eigenlijk matjesmaar ik vond platjes zoooooooooo leuk om te typen
ze blijven opschrijven wil wel eens helpenquote:Op donderdag 10 april 2008 12:50 schreef Dementor het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan Brian's uitspraken: dat is een hele mooie hout uit brazilie 150 jaar weet ik het allemaal
Ik weiger mee te gaan met dat kromme nederlands.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:55 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ze blijven opschrijven wil wel eens helpen
Om mezelf maar eens te quoten.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:46 schreef kahaarin het volgende:
[COS # 3516] Een drukke ochtend
Deze was eerst? zal even naar FB melden.
nee zelfs wilders en verdonk gaat 'm niet wordenquote:Op donderdag 10 april 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
Huub vertelt het verhaal van Natasja en het in de steek laten van haar kids aan Mandy. Hij vindt Natasja een minderwaardig mens, ze verdient een nekschot.
Laat het lekker gaan het gaat mij erom dat er een COS is, niet wie de OP maakt.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Om mezelf maar eens te quoten.![]()
Die van Dementor was eerst, heb het gemeld, waarschijnlijk gaat deze dus dicht, verhuizen dan maar?
Dit is wel een mooie OP, Dementor is ook bezig, misschien combineren?
*Amanda kijkt niet zo blij, zou ze nieuwe matten krijgen?*
Okay, het maakt mij ook niet uit maar als ze het volgens de regeltjes doen gaat deze zo dicht, als jij nu zegt in FB dat die van jou dicht kan is er volgens mij niets aan de hand en gaan we hier verder, het zou imho jammer zijn dat er hier zo een hele rij posts staan en een modje gaat hem hier dichtgooien.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Laat het lekker gaan het gaat mij erom dat er een COS is, niet wie de OP maakt.
Laten we lekker hier blijven mij boeit het verder niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Laat het lekker gaan het gaat mij erom dat er een COS is, niet wie de OP maakt.
Dat is toch het risico van COSsen openen? En zo te zien is er geen vuiltje aan de lucht want is Dementor zo sportief niet aan een lager nummertje te hangen.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:03 schreef Disana het volgende:
Zonde van mijn mooie OP. Waarom doe ik nog moeite.
ja hallo Brian kan alles, en mag toch wel eens een foutje maken.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:08 schreef AnTjUh het volgende:
whhaaaaaaaaaaa die brian kan nog steds dat een simpele melodietje niet foutloos spelen
wat een tijdsverspilling zijn die lessen zeg
hij leert t echt nooit
Het is dat Jayms meespeelt, zo lijkt het iig nog ergens op. Ik zit me te bescheuren hier.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:08 schreef AnTjUh het volgende:
whhaaaaaaaaaaa die brian kan nog steds dat een simpele melodietje niet foutloos spelen
wat een tijdsverspilling zijn die lessen zeg
hij leert t echt nooit
Als je eerst alleen TT en "volgt" doet en op Nieuwe Topics klikt (rechtsbovenin), kun je zien welke nieuwe er zijn, en welke de eerste is.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:03 schreef Disana het volgende:
Zonde van mijn mooie OP. Waarom doe ik nog moeite.
Entertainment voor de streamers, het zal idd de uitzending niet halen waarschijnlijk, dit is niet zo goedvoor zijn stoere rapper/zanger/muzikant/paaldanser/superlover/heilige imago.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:06 schreef beequeen het volgende:
Ze switchen naar het gitaarspel van Brian.......ik lach me helemaal kapot, het lijkt nog steeds nergens op.![]()
Melodiegevoel mischien wel, hij krijgt het alleen niet uit zijn vingers, maw beter oefenen, niet met pingelen maar met akkoorden en toonladders.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:16 schreef beequeen het volgende:
Jayms: Je melodiegevoel is heel goed.
Hoe krijgt hij het uit zijn strot.
Eigenlijk moet gewoon niemand in dat huis reageren op gekke taaltje van Brian.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:55 schreef Dementor het volgende:
Brian waagt weer een poging
Het klinkt na een half jaar nog steeds voor geen meter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |