Als je keurig altijd alleen de uitgroei doet is er niks aan de hand. Del moet er zelf met d,r klauwen afblijven.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:24 schreef Dementor het volgende:
Dellie is ook niet goed wijs om al weer te gaan verven.
En dat doen ze dus niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:26 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Als je keurig altijd alleen de uitgroei doet is er niks aan de hand. Del moet er zelf met d,r klauwen afblijven.
Die kapster smeert het nu ook nog ff veel te veel in, lekker doormasseren naar de punten.quote:
Volgens mij heeft ze echt een schurfthekel aan die krullen.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ link | afbeelding ]
pffff en weer zal zelf het ff weer goed doen ipv de kapster.
Ik hoop dat Jaap die dag zo bederft,maar dat zal wel weer niet.Zat smoesjes te verzinnen,we moeten aan plan bever denken,de kok wil niet voor de tweede keer voor lul staan.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik hoop dat het 14 april regent en slecht weer is op zijn verjaardag komt zijn moeder en zijn 3 nichtjes
quote:
Nou hij doet z'n best maar.... TV uitzendingen kijk ik toch haast niet... en streamen heb ik sinds gisteren niet meer gedaan.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:33 schreef Disana het volgende:
Jaap maakt weer een televisiemoment van het geven van de rest van het geld.
quote:Op donderdag 10 april 2008 12:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik hoop dat het 14 april regent en slecht weer is op zijn verjaardag komt zijn moeder en zijn 3 nichtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |