is eindelijk is dat mysterie ook voor mij ontrafeld.. zet de bende eens aanquote:
Dit is de COS nietquote:Op zondag 6 april 2008 12:04 schreef Verida het volgende:
zit ik net onschuldig tv te zappen. val ik in een reclame van cdckliniek (iets met tanden) en ik heb toch echt het idee dat de laatste Lieke is. (de reclame is ook op hun site te zien)
Heeft natuurlijk niets met de cos te maken, maar ik dacht ik meld het even.....
Kurt een persoon die vannacht tegen 5 uur pas op z'n klokje keek en zich nu zit af te vragen hoe hij zo snel mogelijk van die koppijn af kan komen (hint: laat de tv vandaag uit)quote:Op zondag 6 april 2008 12:09 schreef Lobasca het volgende:
Kurt is nog onder zeil. Kurt, wie is Kurt? En Noekje neem t het er ook van. Dit is een te late COS idd
Dus Kurt is wel Gert..nu snap ik er niks vanquote:Op zondag 6 april 2008 12:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kurt een persoon die vannacht tegen 5 uur pas op z'n klokje keek en zich nu zit af te vragen hoe hij zo snel mogelijk van die koppijn af kan komen (hint: laat de tv vandaag uit)
Noekje gelooft gewoon in zelfregulatie
Ik heb er nooit wat van gesnaptquote:Op zondag 6 april 2008 12:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dus Kurt is wel Gert..nu snap ik er niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |