quote:
Op vrijdag 4 april 2008 01:41 schreef Gert het volgende:[..]
Maar die grove PM was dus echt niet van jou? Die was gephotoshopped? Dat weet je heel zeker, aangezien jij die PM niet verstuurd hebt? Want dat is nogal een beschuldiging namelijk: beweren dat iemand jou zwart probeert te maken door een fake-PM met een misselijke inhoud van jouw naam te voorzien.
Maar dan gaan we nog even terug voor mijn eigen beschuldiging, ik werd beschuldigd van een misselijkmakend PM door Disana. En dan maakt het niet uit of het wel of niet fake is, zij is zelf begonnen hierover. Ze had ervoor kunnen kiezen dit niet te doen. Wat zeg ik, ze had haar mond moeten houden. Nee, ze gaat in de COS lopen etteren.
Waarom doet ze dit? Juist, om mij weg te krijgen. Ze zag haar kans schoon om zo een ban uit te lokken. Dit is dus de werkzijze van Lobasca & Disana. Ze zijn al tijden bezig om mensen tegen elkaar op te zetten, of te provoceren. Jij doet er niets aan, want ja, het is je maatje he?
Was jij niet degene die mij laatst waarschuwde hiervoor en dreigde met een ban als ik zoiets degelijks zou doen, als wat Disana vanavond gedaan heeft? Steek je hand in eigen boezem Gert. Trek je conclussies, wees objectief, en wees dan mans genoeg diezelfde mededeling te doen aan Disana.
Ze heeft er voor gekozen om het openbaar te maken, omdat ik ontken die PM gestuurd te hebben. Dat ik ontken is geen aanleiding om een PM openbaar te maken!
quote:
Ik kan niet alles in de COS meer teruglezen, want er is opgeschoond, maar wat ik vanavond meegekregen heb, liep jijzelf de boel flink uit te lokken, yavido. En nou wil ik zeker niet beweren dat Disana een heilig boontje is, maar het komt op mij nogal schijnheilig over om hier zo klagerig te gaan doen.
Ze blazen iets op over een PM, privé aangelegenheid dus. Daar heb jij niets mee te maken toch?
Je hebt er wel moeite mee als jouw privé dingetjes online worden gezet, maar nu hier open en bloot een PM staat ineens niet? Elkaar PM's sturen en elkaar de huid verrotschelden gedogen jullie, en moedigen het zelfs aan. Dus ik snap het probleem niet. Nee, nu heb ik het uitgelokt, maak het nog mooier. Je weet het wel mooi te draaien zodat het voor Lobasca het beste uitkomt he? Want zij moet blijven, en ik moet bloeden omdat je nog steeds ermee zit dat ik privé dingen heb gelezen tussen jou en Lobasca.
Wanneer dringt het eens door die plaat voor je kop heen dat dat mens die PM box bewust heeft gedeeld met me, zodat ik hierover uit de school zou klappen? Nouja, dat was de bedoeling, is ontzettend mislukt maar net genoeg met jouw inzet om mij gebanned te krijgen. Flinke vent.
Leuk hoor, zo'n 'vriendin'. Wie weet flikt ze jou zometeen hetzelfde. Wat zeg ik, velen gingen je al voor. Sla de SC's er maar op na. Sterkte jongen. KleinZusje heeft het van de week nogal dramatisch verwoord, maar ergens heeft dat mens nog gelijk ook. Je bent werkelijk al je objectiviteit kwijt.