Goed, dan hier maar, openlijk en niet heel laf achter de schermen zoals de 2 trutjes doen. Waar ik het over heb? Disana en Lobasca. The story re-continues. In de COS word ik lastig gevallen, geprovoceerd als ik eens een taalfoutje of een typo maak, indirecte sneren van Lobasca naar mij toe tussen de berichten door. Heel subtiel. Maar geen mod dat ingrijpt.
En ook Disana doet vrolijk mee. En ze heeft wel vaker wat, en ook dan krijgt ze geen tik op de vingers. Van de week nog toen ze het nodig vond om een sneer uit te delen naar Leandra die toen pissig is opgestapt die middag.
Wat doen de mods? Niets.
Van Gert hoef ik sowieso niets te verwachten, we kunnen samen niet door een deur. Hij heeft een mening over mij, prima. Hoef van hem ook geen objectiviteit te verwachten. Maar het speelt wel mee in de afweging om er iets aan te doen, want Gert kan het erg goed vinden met...... Lobasca. Verrassend.
Hierbij nog een kanttekening, Lobasca heeft een week geleden in het integratieforum een topic van me lopen verzieken zonder dat er een aanleiding was. Remlof heeft toen moeten ingrijpen, en diverse keren de berichten weg moeten halen en het topic moeten opschonen. Dit is dus bekend bij Remlof.
Word niets mee gedaan geloof ik, want Lobasca blijft gerust doorgaan met provoceren en het overdreven jolig gedoe. Je kent het wel, hartje hier, kusje daar, geslachtsdelen benoemen, neuken dit, seks dat. En dat bij elke mannelijke user.
En nu begint het gezeik weer, mij proberen een ban in de schoenen schuiven omdat ik iets onbehoorlijks gedaan zou hebben.
Een PM doorsturen is heel eenvoudig, een naam eronder zetten van een willekeurig iemand ook, want je kan een bericht heel makkelijk opstellen, aanpassen doorsturen en weer veranderen. edit: deze uitspraak neem ik terug. De reden wil ik aan de betreffende admin wel uitleggen. Wat hier gaande is, moge duidelijk zijn. Graag verlang ik dat er eens openlijk wordt opgetreden, dus dat de aanstichters eens op de vingers worden getikt. En niet telkens dat iemand op een slinkse wijze uit de tent wordt gelokt, en als degene een keer uit zijn slof schiet een ban geven. Want wie zijn weer lachende derden? Juist.
Ik hoop dat de mods van hogeraf hier iets mee doen, want met de mods hier heb ik er geen vertrouwen meer in. Dat handje boven het hoofd houden geloof ik nu wel. Tot zover mijn klacht.
[ Bericht 2% gewijzigd door Yavido op 04-04-2008 02:21:00 ]