Wat een top GIF.....quote:Op woensdag 16 april 2008 22:42 schreef mazaru het volgende:![]()
Kijk hem blij zijn!
Champagneglazen in de hand. We gaan het vieren!!!
Grote genade!!
Ik wist dat die dom was, maar zo dom had ik toch echt niet gedacht![]()
![]()
[ afbeelding ]
mazaru, serieus... je bent in topvorm vanavondquote:Op woensdag 16 april 2008 22:42 schreef mazaru het volgende:![]()
Kijk hem blij zijn!
Grote genade!!
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:42 schreef mazaru het volgende:![]()
Kijk hem blij zijn!
Grote genade!!
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:42 schreef akveor het volgende:
[..]
En Flens iets lekkers van Brian.... voor wat hoort wat.....
Ik vind het alles behalve natuurlijk. Het past natuurlijk wel in de geldhonger van JdM, maar absoluut niet in het spel.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:45 schreef schatje het volgende:
Ik vind het erg leuk dat Jaap heel vaak heeft geroepen dat de finale niet per sms wordt beslist omdat het hem achter werd meegedeeld. Nu blijkt het toch zo te zijn. Natuurlijk wordt het per sms beslist.
Hij blijft, hoe dan ook, met een fucking stelletje over.....gewoon redelijk hopeloos....quote:Op woensdag 16 april 2008 22:46 schreef yellowfirst het volgende:
Al met al, het is Jaap , denk ik, die een doorslaggevende rol in dit spelleke de doorslag geeft...
We mogen smsen ja. Wie zegt dat dat niet ook gemanipuleerd wordt door de Febo?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:45 schreef schatje het volgende:
Ik vind het erg leuk dat Jaap heel vaak heeft geroepen dat de finale niet per sms wordt beslist omdat het hem achter werd meegedeeld. Nu blijkt het toch zo te zijn. Natuurlijk wordt het per sms beslist.
niet vergeten tegen netty te zeggen dat ze een varkenskop heeft en 2 debielen zonenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:47 schreef Yasminn het volgende:
[..]
Dit vind ik echt niet leuk!HOE DURF JE?!
JE DOET ME PIJN!![]()
FOK YOU!
Doe normaal, mondje!quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:49 schreef tutjehola het volgende:
Brian: al die mensen thuis, de streamers hebben op me gestemd.
Ben, de vriend van Huub. Kwam zo'n half uurtje binnen nadat broer Joris was vertrokken.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:50 schreef Py het volgende:
Wie is die kale?
Ik kom vanaf vandaag op Fok.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
VOL is dicht, dus....sommige vervelende posters daar zoeken hun heil nu hier.
Heb haar ooit wel eens horen schreeuwen tegen Sylvia en Huub: " De popo? Als je het daar van moet hebben, dan ben je pas echt zielig!"quote:Op woensdag 16 april 2008 22:48 schreef Disana het volgende:
Amanda denkt dat met deze finale in zicht de popo ineens wel heel belangrijk is.
[ afbeelding ]
fuck off brajen ik heb niet op jou gestemd dit is gemanipulleerd hoor debielquote:Op woensdag 16 april 2008 22:49 schreef tutjehola het volgende:
Brian: al die mensen thuis, de streamers hebben op me gestemd.
't Nog debielere zusje van Amanda, if possible.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:50 schreef avonne het volgende:
Ach, joh,
Tis net alsof Amanda aan het meeposten is
Tja, Huub schuift in z'n euforie Claire volledig aan de kant. En nog lijkt ze het allemaal te pikken. Vanavond gaf hij haar ongeveer tien keer een reden om hem wél een mes en z'n rug te steken. Hopelijk valt het kwartje toch nog een keer bij haar.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:48 schreef Py het volgende:
Volgens mij vertrouwen Huub en Claire elkaar niet 100%
Oh men ze zijn zo makkelijk. Maar Brian zal nog wel nattigheid voelen.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:48 schreef Disana het volgende:
Amanda denkt dat met deze finale in zicht de popo ineens wel heel belangrijk is.
[ afbeelding ]
Dat is Ben. Een vriend van Huubquote:Op woensdag 16 april 2008 22:50 schreef Py het volgende:
Wie is die kale?
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:52 schreef Anke78 het volgende:
[..]
Ik kom vanaf vandaag op Fok.
Kwam tot vanmorgen wel op Vol.
Tot ik vanmorgen door Snaptnix werd uitgemaakt voor 'dom wicht'.
Dit was voor mij de druppel met hun vriendjespolitiek daar.
Dus ik kom hier niet omdat Vol nu de ST dicht heeft gegooid.
En ik doe mijn best om niet vervelend te zijn.
ja, tegen Jaap zei hij dat hij hen er allebei in zal houdenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:50 schreef Kinga het volgende:
Huub heeft ook door dat die beter Claire erin kan houden volgende week?
Ik denk dat het weinig zin heeft hier op door te gaan.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:51 schreef Yasminn het volgende:
[..]
Wat? Ik vind Brian geweldig?![]()
Stel dit vraag aan Huubje.
Kusje?
Welkomquote:Op woensdag 16 april 2008 22:52 schreef Anke78 het volgende:
[..]
knip...........
Leuk om te zien he. Maar wel lastig: welke stream te volgen.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Oh men ze zijn zo makkelijk. Maar Brian zal nog wel nattigheid voelen.
Ik word soms echt zo moe van jouw feiten.....quote:Op woensdag 16 april 2008 22:51 schreef akveor het volgende:
Voor Jaap kan het natuurlijk ook nog helemaal anders worden. Feit is dat hij de verkeerde keuze gemaakt heeft om het sterke drietal op te breken dan om met z'n drietjes tegen B en A te spelen. Zoals al zo vaak gezegd.
Maar er kan nog van alles gebeuren voor de ontslagronde. Zo'n koffertje zie ik absoluut nog tot de mogelijkheden behoren. Kan natuurlijk ook gewoon zijn dat de febo het ook zat is dat Jaap et hen spelletjes prbeert te spelen.
En heerlijk hoe euforisch Brian s over deze schijnoverwinning. Wat een Top streamavond. De kaarten liggen eindelijk op tafel.
Welkom Anke...plek zat en zo te zien komen er nog wel meer plekjes vrij....quote:Op woensdag 16 april 2008 22:52 schreef Anke78 het volgende:
[..]
Ik kom vanaf vandaag op Fok.
Kwam tot vanmorgen wel op Vol.
Tot ik vanmorgen door Snaptnix werd uitgemaakt voor 'dom wicht'.
Dit was voor mij de druppel met hun vriendjespolitiek daar.
Dus ik kom hier niet omdat Vol nu de ST dicht heeft gegooid.
Jij wel!quote:Op woensdag 16 april 2008 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
Kun je ook op Dennis sms-en ????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |