Wat een top GIF.....quote:Op woensdag 16 april 2008 22:42 schreef mazaru het volgende:![]()
Kijk hem blij zijn!
Champagneglazen in de hand. We gaan het vieren!!!
Grote genade!!
Ik wist dat die dom was, maar zo dom had ik toch echt niet gedacht![]()
![]()
[ afbeelding ]
mazaru, serieus... je bent in topvorm vanavondquote:Op woensdag 16 april 2008 22:42 schreef mazaru het volgende:![]()
Kijk hem blij zijn!
Grote genade!!
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:42 schreef mazaru het volgende:![]()
Kijk hem blij zijn!
Grote genade!!
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:42 schreef akveor het volgende:
[..]
En Flens iets lekkers van Brian.... voor wat hoort wat.....
Ik vind het alles behalve natuurlijk. Het past natuurlijk wel in de geldhonger van JdM, maar absoluut niet in het spel.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:45 schreef schatje het volgende:
Ik vind het erg leuk dat Jaap heel vaak heeft geroepen dat de finale niet per sms wordt beslist omdat het hem achter werd meegedeeld. Nu blijkt het toch zo te zijn. Natuurlijk wordt het per sms beslist.
Hij blijft, hoe dan ook, met een fucking stelletje over.....gewoon redelijk hopeloos....quote:Op woensdag 16 april 2008 22:46 schreef yellowfirst het volgende:
Al met al, het is Jaap , denk ik, die een doorslaggevende rol in dit spelleke de doorslag geeft...
We mogen smsen ja. Wie zegt dat dat niet ook gemanipuleerd wordt door de Febo?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:45 schreef schatje het volgende:
Ik vind het erg leuk dat Jaap heel vaak heeft geroepen dat de finale niet per sms wordt beslist omdat het hem achter werd meegedeeld. Nu blijkt het toch zo te zijn. Natuurlijk wordt het per sms beslist.
niet vergeten tegen netty te zeggen dat ze een varkenskop heeft en 2 debielen zonenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:47 schreef Yasminn het volgende:
[..]
Dit vind ik echt niet leuk!HOE DURF JE?!
JE DOET ME PIJN!![]()
FOK YOU!
Doe normaal, mondje!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |