Iedereen is hier welkom hoor.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:52 schreef Anke78 het volgende:
[..]
Ik kom vanaf vandaag op Fok.
Kwam tot vanmorgen wel op Vol.
Tot ik vanmorgen door Snaptnix werd uitgemaakt voor 'dom wicht'.
Dit was voor mij de druppel met hun vriendjespolitiek daar.
Dus ik kom hier niet omdat Vol nu de ST dicht heeft gegooid.
En ik doe mijn best om niet vervelend te zijn.
Ok, ik zal je geen dom wicht noemenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:52 schreef Anke78 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
Kun je ook op Dennis sms-en ????
Claire zag wel dat als Amanda vertrekt, al haar stemmen naar Brian zullen gaan. Maar Huub heeft een afspraak met Jaap waaraan hij zich wil houden.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:53 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, tegen Jaap zei hij dat hij hen er allebei in zal houden
weet iemand wat Huub en Claire allemaal besproken heeft?
Die is druk bezig een kinderwagen uit te zoeken...............quote:Op woensdag 16 april 2008 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
Jij welquote:Op woensdag 16 april 2008 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:55 schreef Kinga het volgende:
Huub krijgt stiekem wat spelinfo van Ben. Dat Jaap álles doorlult aan Brian..
en soundlock
Waarvoor?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:56 schreef Kinga het volgende:
en waarschuwing van febo tijdens soundlock
Jammer dat Twents zo goed te verstaan is. Het had een beetje op Pappiaments moeten lijken. Dan was er niets aan de hand geweestquote:Op woensdag 16 april 2008 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En terecht dat die vuige oldenzaalse kale neet z'n graftakkenmuil moet houden.....
Als ie nu slimmer was, deed ie het in onverstaanbaar dialect, net als Brian, Kenny en Sandy.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:57 schreef fredfik het volgende:
goed zo ben...ga zo door,mag de familie van de rat ook!!!!!!!
Dat doen ze toch al zo vaakquote:Op woensdag 16 april 2008 22:57 schreef akveor het volgende:
Huh hoor ik nu Brian en Amanda zeggen dat de telefoonlijnen vrijkomen? Bedoelen ze daarmee dat ze onbeperkt mogen bellen?
Mooi.... als dit Jaap's doodsvonnis niet is....quote:Op woensdag 16 april 2008 22:56 schreef Marieke_B het volgende:
Ben vertelt dat Jaap alles doorlult.
Soundlock
Waarschuwing: geen spelinfo
Ben; 'o ik dacht alleen recente info'
"Dom wicht!!!" Hoe dúrft ze!quote:Op woensdag 16 april 2008 22:52 schreef Anke78 het volgende:
[..]
Oh dan neem ik de hele dag vrijquote:Op woensdag 16 april 2008 22:56 schreef avonne het volgende:
[..]hallo skattie
je valt met de neus in de boter
Jaap wil Dennis laten optreden op zijn bruiloft !!
Hij verteld Huub dat Jaap in geuren en kleuren alles aan Brian zit door te vertellen (bever, etc)quote:
En toch vetrouw ik haar nog niet. Als je haar achterban ook ziet, dan kan ik bijna niet geloven in haar naïviteit in het spel. Maar dan zou ze dus een briljant actrice zijn. En dat vind ik ook weer moeilijk te geloven.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, Huub schuift in z'n euforie Claire volledig aan de kant. En nog lijkt ze het allemaal te pikken. Vanavond gaf hij haar ongeveer tien keer een reden om hem wél een mes en z'n rug te steken. Hopelijk valt het kwartje toch nog een keer bij haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |