Dat zou wel ideaal zijn he. 15 mei Brian eruit... bohhh, droom scenario, en dan staat Jaap alsnog in de finale met Huub, wat hij wilde toch?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:03 schreef mazaru het volgende:
Del is bezig om rat helemaal para te maken. Ze zegt dat hen met zijn drieën er voor kunnen zorgen dat rat de minste punten gaat krijgen. Zodat rat er uit moet.
Dat wordt dus een charme-offensief op Jaap de komende weken
en jaap heeft huub niet flink links laten liggen toen lieke naast hem in bed lag?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik word soms echt zo moe van jouw feiten.....![]()
Huub met Jaap gaat iedere keer goed, totdat er een chick binnenkomt en Huub Jaap weer voor een groot deel links laat liggen. Jaap kon en kan niet anders dan hij gedaan heeft. Nog los van opdrachten en bescherming van achteren.
Ik ookquote:Op woensdag 16 april 2008 23:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat zou wel ideaal zijn he. 15 mei Brian eruit... bohhh, droom scenario, en dan staat Jaap alsnog in de finale met Huub, wat hij wilde toch?
Brian denkt dat er tijdens de ontslagronde nog veel spanning opgebouwd kan worden.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
B&A in de tuin, interessant wat er uit die strotjes komt ?
Stel je voor dat Jaap dan met die del gaat samenwerkenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat zou wel ideaal zijn he. 15 mei Brian eruit... bohhh, droom scenario, en dan staat Jaap alsnog in de finale met Huub, wat hij wilde toch?
Zag het al aankomen dus ben niet verbaasd.De febo kon niet anders,alleen lullig voor de bellers.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:04 schreef akveor het volgende:
Ligt het aan mij of proef ik op Fok toch iets van euforie? Als Huub nu ook nog ff kapt met pingelen dan is dit een topstreamavond....
Daar ga ik fijn van dromen.....quote:Op woensdag 16 april 2008 23:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
moet ze ook vooral blijven doen vinden de kijkers heeeeeeeeeeeeeeeeel leuk.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:07 schreef mazaru het volgende:
Zooooooo het gesprek gaat weer eens over het huwelijk van H en C.
Hoe nep het is, hoe dom Claire is, hoe vals Huub is
sorry sorry....duizendmaal sorry...quote:Op woensdag 16 april 2008 23:06 schreef miesy het volgende:
[..]
en jaap heeft huub niet flink links laten liggen toen lieke naast hem in bed lag?
en zover ik weet heeft huub samen met jaap en lieke zoveel als kan een groepje van
3 wllen vormen, net als toen met SHE. dus jaap (als jij) moet niet zo zeiken
Hij klinkt heel kalm.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:05 schreef rooie3 het volgende:
Brian kan nu aardig in de stress raken.
Ik heb ook nog nooit een SMS'je gestuurd. Misschien doe ik het wel met de finale.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zag het al aankomen dus ben niet verbaasd.De febo kon niet anders,alleen lullig voor de bellers.
Gelukkig heeft Johnny geen euro van me gehad
Kon er geSMSed worden dan ? Wat is het nummer ?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zag het al aankomen dus ben niet verbaasd.De febo kon niet anders,alleen lullig voor de bellers.
Gelukkig heeft Johnny geen euro van me gehad
Tnxquote:Op woensdag 16 april 2008 23:07 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian denkt dat er tijdens de ontslagronde nog veel spanning opgebouwd kan worden.
A vindt het naief van Claire, dat ze trouwt VOOR de ontslagronde en niet daarna.........(hokje)
Als hij met getuite lippen diep adem naar binnen zuigt en die hard weer uitblaast, is hij niet kalm; en dat deed ie netquote:Op woensdag 16 april 2008 23:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij klinkt heel kalm.
Maar ik blijf er even bij, je weet nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |