Iedereen is hier welkom hoor.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:52 schreef Anke78 het volgende:
[..]
Ik kom vanaf vandaag op Fok.
Kwam tot vanmorgen wel op Vol.
Tot ik vanmorgen door Snaptnix werd uitgemaakt voor 'dom wicht'.
Dit was voor mij de druppel met hun vriendjespolitiek daar.
Dus ik kom hier niet omdat Vol nu de ST dicht heeft gegooid.
En ik doe mijn best om niet vervelend te zijn.
Ok, ik zal je geen dom wicht noemenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:52 schreef Anke78 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
Kun je ook op Dennis sms-en ????
Claire zag wel dat als Amanda vertrekt, al haar stemmen naar Brian zullen gaan. Maar Huub heeft een afspraak met Jaap waaraan hij zich wil houden.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:53 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, tegen Jaap zei hij dat hij hen er allebei in zal houden
weet iemand wat Huub en Claire allemaal besproken heeft?
Die is druk bezig een kinderwagen uit te zoeken...............quote:Op woensdag 16 april 2008 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
Jij welquote:Op woensdag 16 april 2008 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:55 schreef Kinga het volgende:
Huub krijgt stiekem wat spelinfo van Ben. Dat Jaap álles doorlult aan Brian..
en soundlock
Waarvoor?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:56 schreef Kinga het volgende:
en waarschuwing van febo tijdens soundlock
Jammer dat Twents zo goed te verstaan is. Het had een beetje op Pappiaments moeten lijken. Dan was er niets aan de hand geweestquote:Op woensdag 16 april 2008 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En terecht dat die vuige oldenzaalse kale neet z'n graftakkenmuil moet houden.....
Als ie nu slimmer was, deed ie het in onverstaanbaar dialect, net als Brian, Kenny en Sandy.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:57 schreef fredfik het volgende:
goed zo ben...ga zo door,mag de familie van de rat ook!!!!!!!
Dat doen ze toch al zo vaakquote:Op woensdag 16 april 2008 22:57 schreef akveor het volgende:
Huh hoor ik nu Brian en Amanda zeggen dat de telefoonlijnen vrijkomen? Bedoelen ze daarmee dat ze onbeperkt mogen bellen?
Mooi.... als dit Jaap's doodsvonnis niet is....quote:Op woensdag 16 april 2008 22:56 schreef Marieke_B het volgende:
Ben vertelt dat Jaap alles doorlult.
Soundlock
Waarschuwing: geen spelinfo
Ben; 'o ik dacht alleen recente info'
"Dom wicht!!!" Hoe dúrft ze!quote:Op woensdag 16 april 2008 22:52 schreef Anke78 het volgende:
[..]
Oh dan neem ik de hele dag vrijquote:Op woensdag 16 april 2008 22:56 schreef avonne het volgende:
[..]hallo skattie
je valt met de neus in de boter
Jaap wil Dennis laten optreden op zijn bruiloft !!
Hij verteld Huub dat Jaap in geuren en kleuren alles aan Brian zit door te vertellen (bever, etc)quote:
En toch vetrouw ik haar nog niet. Als je haar achterban ook ziet, dan kan ik bijna niet geloven in haar naïviteit in het spel. Maar dan zou ze dus een briljant actrice zijn. En dat vind ik ook weer moeilijk te geloven.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, Huub schuift in z'n euforie Claire volledig aan de kant. En nog lijkt ze het allemaal te pikken. Vanavond gaf hij haar ongeveer tien keer een reden om hem wél een mes en z'n rug te steken. Hopelijk valt het kwartje toch nog een keer bij haar.
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:56 schreef Marieke_B het volgende:
Soundlock
Toch jammer ze geen Antilliaans sprekenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:56 schreef Marieke_B het volgende:
Soundlock
Beter danquote:Op woensdag 16 april 2008 22:59 schreef noekje het volgende:
Negeer dat kind nu even dan ruim ik even op.
[Forum] Banmeldtopicquote:Op woensdag 16 april 2008 22:59 schreef noekje het volgende:
Geloof je daar nou echt in?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Mooi.... als dit Jaap's doodsvonnis niet is....
Toch geloof ik er niet in dat Jaap zo aan de kant geschoven mag worden. Er komt vast nog iets.... dit is te gemakkelijk. Exit Brian is veel logischer.
Ik heb er al notes van gemaakt.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:59 schreef noekje het volgende:
"Warm welkom" is our middle name!quote:Op woensdag 16 april 2008 22:59 schreef Anke78 het volgende:
Dankjulliewel allemaal voor het warme welkom!
Joh pie klept dur drek al deur an doetlulquote:Op woensdag 16 april 2008 22:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ie nu slimmer was, deed ie het in onverstaanbaar dialect, net als Brian, Kenny en Sandy.
Hoi.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:59 schreef Anke78 het volgende:
Dankjulliewel allemaal voor het warme welkom!
Mocht ze het echt allemaal spelen, dan driewerg hulde voor d'r. Maar joh, ze jankt de ogen uit d'r hoofd bij een artikel in de krant en wanneer ze niet met d'r moeder een jurk mag uitzoeken. En dan moet papa op komen draven.....Voorlopig hou ik het nog op: onschuldig, lief en naief.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:59 schreef Py het volgende:
[..]
En toch vetrouw ik haar nog niet. Als je haar achterban ook ziet, dan kan ik bijna niet geloven in haar naïviteit in het spel. Maar dan zou ze dus een briljant actrice zijn. En dat vind ik ook weer moeilijk te geloven.
+1quote:Op woensdag 16 april 2008 23:02 schreef Copycat het volgende:
Toch weer genant dat er nu wel meteen een soundlock kan komen en Brian ongestoord Papiamento heeft kunnen lullen met zijn gasten.
Preciesquote:Op woensdag 16 april 2008 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dankzij de vele quotes nog een flink karwei.
Jij bent absoluut niet vervelend, integendeel.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:52 schreef Anke78 het volgende:
[..]
Ik heb Kennith (geen foute gast overigens) nog nooit een redelijk zinnig woord in het nederlands horen vertellen, denk jij dat hem dat in z'n moerstaal wel luktquote:Op woensdag 16 april 2008 23:02 schreef Copycat het volgende:
Toch weer genant dat er nu wel meteen een soundlock kan komen en Brian ongestoord Papiamento heeft kunnen lullen met zijn gasten.
Ik ga de mijne wel ff aanpassen.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Precies
Iedereen OPLETTEN !
Als je qoute, haal dan weg dat stuk wat je niet bevalt, dat scheelt héél véél werk voor een modje
maar volgens mij krijgt hij valse info.... want Jaap heeft helemaal niet alle plannen doorverteld...quote:Op woensdag 16 april 2008 22:55 schreef Kinga het volgende:
Huub krijgt stiekem wat spelinfo van Ben. Dat Jaap álles doorlult aan Brian..
en soundlock
Dat zou wel ideaal zijn he. 15 mei Brian eruit... bohhh, droom scenario, en dan staat Jaap alsnog in de finale met Huub, wat hij wilde toch?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:03 schreef mazaru het volgende:
Del is bezig om rat helemaal para te maken. Ze zegt dat hen met zijn drieën er voor kunnen zorgen dat rat de minste punten gaat krijgen. Zodat rat er uit moet.
Dat wordt dus een charme-offensief op Jaap de komende weken
en jaap heeft huub niet flink links laten liggen toen lieke naast hem in bed lag?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik word soms echt zo moe van jouw feiten.....![]()
Huub met Jaap gaat iedere keer goed, totdat er een chick binnenkomt en Huub Jaap weer voor een groot deel links laat liggen. Jaap kon en kan niet anders dan hij gedaan heeft. Nog los van opdrachten en bescherming van achteren.
Ik ookquote:Op woensdag 16 april 2008 23:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat zou wel ideaal zijn he. 15 mei Brian eruit... bohhh, droom scenario, en dan staat Jaap alsnog in de finale met Huub, wat hij wilde toch?
Brian denkt dat er tijdens de ontslagronde nog veel spanning opgebouwd kan worden.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
B&A in de tuin, interessant wat er uit die strotjes komt ?
Stel je voor dat Jaap dan met die del gaat samenwerkenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat zou wel ideaal zijn he. 15 mei Brian eruit... bohhh, droom scenario, en dan staat Jaap alsnog in de finale met Huub, wat hij wilde toch?
Zag het al aankomen dus ben niet verbaasd.De febo kon niet anders,alleen lullig voor de bellers.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:04 schreef akveor het volgende:
Ligt het aan mij of proef ik op Fok toch iets van euforie? Als Huub nu ook nog ff kapt met pingelen dan is dit een topstreamavond....
Daar ga ik fijn van dromen.....quote:Op woensdag 16 april 2008 23:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
moet ze ook vooral blijven doen vinden de kijkers heeeeeeeeeeeeeeeeel leuk.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:07 schreef mazaru het volgende:
Zooooooo het gesprek gaat weer eens over het huwelijk van H en C.
Hoe nep het is, hoe dom Claire is, hoe vals Huub is
sorry sorry....duizendmaal sorry...quote:Op woensdag 16 april 2008 23:06 schreef miesy het volgende:
[..]
en jaap heeft huub niet flink links laten liggen toen lieke naast hem in bed lag?
en zover ik weet heeft huub samen met jaap en lieke zoveel als kan een groepje van
3 wllen vormen, net als toen met SHE. dus jaap (als jij) moet niet zo zeiken
Hij klinkt heel kalm.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:05 schreef rooie3 het volgende:
Brian kan nu aardig in de stress raken.
Ik heb ook nog nooit een SMS'je gestuurd. Misschien doe ik het wel met de finale.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zag het al aankomen dus ben niet verbaasd.De febo kon niet anders,alleen lullig voor de bellers.
Gelukkig heeft Johnny geen euro van me gehad
Kon er geSMSed worden dan ? Wat is het nummer ?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zag het al aankomen dus ben niet verbaasd.De febo kon niet anders,alleen lullig voor de bellers.
Gelukkig heeft Johnny geen euro van me gehad
Tnxquote:Op woensdag 16 april 2008 23:07 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian denkt dat er tijdens de ontslagronde nog veel spanning opgebouwd kan worden.
A vindt het naief van Claire, dat ze trouwt VOOR de ontslagronde en niet daarna.........(hokje)
Als hij met getuite lippen diep adem naar binnen zuigt en die hard weer uitblaast, is hij niet kalm; en dat deed ie netquote:Op woensdag 16 april 2008 23:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij klinkt heel kalm.
Maar ik blijf er even bij, je weet nooit
en dat ondanks de 'overwinning' van rat nog welquote:Op woensdag 16 april 2008 23:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
amanda dwaalt weer af naar het huwelijk dat zit haar zo dwars
666quote:Op woensdag 16 april 2008 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Kon er geSMSed worden dan ? Wat is het nummer ?
Ach, Amanda weet nog steeds niet dat de aarde rond isquote:Op woensdag 16 april 2008 23:10 schreef Dark het volgende:
Brian verwacht van 15 tot 22 mei een hoge spanning!
Amanda vraagt zich af of de ontslagronde gaat werken.
daar ben ik het ab-so-luut niet mee eens !quote:Op woensdag 16 april 2008 23:06 schreef miesy het volgende:
[..]
en jaap heeft huub niet flink links laten liggen toen lieke naast hem in bed lag?
en zover ik weet heeft huub samen met jaap en lieke zoveel als kan een groepje van
3 wllen vormen, net als toen met SHE. dus jaap (als jij) moet niet zo zeiken
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:11 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda denkt dat de komende ontslagronde niet gaat werken..
Brian denkt dat er nog mogelijkheden zijn omdat het huwelijkspektakel dan voorbij is.
Soms denk ik dat Amanda slimmer is dan Brian..
Kenneth heeft volledig bij mij afgedaan na zijn belachelijk bodychecks op Huub. Verder heb je wel een puntquote:Op woensdag 16 april 2008 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb Kennith (geen foute gast overigens) nog nooit een redelijk zinnig woord in het nederlands horen vertellen, denk jij dat hem dat in z'n moerstaal wel lukt
Wat heeft dat met COS te maken?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:11 schreef thundernoom het volgende:
Er heerste een kut-stemming op vol toen bekend werd dat alle mensen die een BAN hebben gehad afgelopen maand mensen huub fans waren .
Er zijn wat oud-miljonairs die op voet van oorlog leven met de redactie van de gouden kooiquote:Op woensdag 16 april 2008 23:12 schreef Lady-night het volgende:
Vindt het wel jammer dat de oud-miljonairs geen rol gaan spelen
en terecht........ hoop dat Huub en Jaap eerlijk blijven naar elkaar toe en samen proberen Brian eruit te spelen.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:12 schreef JEEtjuuh het volgende:
volgens mij zit jaap achter
Amanda ziet dingen vaak erg duidelijk. Haar probleem is dat ze zich altijd laat lijden door haar gevoel. En dat gevoel klopt niet altijd. Helamaal niet door de slechte invloed van die Brian.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:11 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda denkt dat de komende ontslagronde niet gaat werken..
Brian denkt dat er nog mogelijkheden zijn omdat het huwelijkspektakel dan voorbij is.
Soms denk ik dat Amanda slimmer is dan Brian..
9 van de 10 oud-miljonairs willen niets meer met het programma te maken hebbenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:12 schreef Lady-night het volgende:
Vindt het wel jammer dat de oud-miljonairs geen rol gaan spelen
Er gaat nu toch niets meer gebeuren vanavond.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik rot even op, met een "Uniekhoorn-opsta-tijdstip"![]()
![]()
En die zitten nu hier bedoel je?!quote:Op woensdag 16 april 2008 23:11 schreef thundernoom het volgende:
Er heerste een kut-stemming op vol toen bekend werd dat alle mensen die een BAN hebben gehad afgelopen maand mensen huub fans waren .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |