en dat ondanks de 'overwinning' van rat nog welquote:Op woensdag 16 april 2008 23:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
amanda dwaalt weer af naar het huwelijk dat zit haar zo dwars
666quote:Op woensdag 16 april 2008 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Kon er geSMSed worden dan ? Wat is het nummer ?
Ach, Amanda weet nog steeds niet dat de aarde rond isquote:Op woensdag 16 april 2008 23:10 schreef Dark het volgende:
Brian verwacht van 15 tot 22 mei een hoge spanning!
Amanda vraagt zich af of de ontslagronde gaat werken.
daar ben ik het ab-so-luut niet mee eens !quote:Op woensdag 16 april 2008 23:06 schreef miesy het volgende:
[..]
en jaap heeft huub niet flink links laten liggen toen lieke naast hem in bed lag?
en zover ik weet heeft huub samen met jaap en lieke zoveel als kan een groepje van
3 wllen vormen, net als toen met SHE. dus jaap (als jij) moet niet zo zeiken
quote:Op woensdag 16 april 2008 23:11 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda denkt dat de komende ontslagronde niet gaat werken..
Brian denkt dat er nog mogelijkheden zijn omdat het huwelijkspektakel dan voorbij is.
Soms denk ik dat Amanda slimmer is dan Brian..
Kenneth heeft volledig bij mij afgedaan na zijn belachelijk bodychecks op Huub. Verder heb je wel een puntquote:Op woensdag 16 april 2008 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb Kennith (geen foute gast overigens) nog nooit een redelijk zinnig woord in het nederlands horen vertellen, denk jij dat hem dat in z'n moerstaal wel lukt
Wat heeft dat met COS te maken?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:11 schreef thundernoom het volgende:
Er heerste een kut-stemming op vol toen bekend werd dat alle mensen die een BAN hebben gehad afgelopen maand mensen huub fans waren .
Er zijn wat oud-miljonairs die op voet van oorlog leven met de redactie van de gouden kooiquote:Op woensdag 16 april 2008 23:12 schreef Lady-night het volgende:
Vindt het wel jammer dat de oud-miljonairs geen rol gaan spelen
en terecht........ hoop dat Huub en Jaap eerlijk blijven naar elkaar toe en samen proberen Brian eruit te spelen.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:12 schreef JEEtjuuh het volgende:
volgens mij zit jaap achter
Amanda ziet dingen vaak erg duidelijk. Haar probleem is dat ze zich altijd laat lijden door haar gevoel. En dat gevoel klopt niet altijd. Helamaal niet door de slechte invloed van die Brian.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:11 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda denkt dat de komende ontslagronde niet gaat werken..
Brian denkt dat er nog mogelijkheden zijn omdat het huwelijkspektakel dan voorbij is.
Soms denk ik dat Amanda slimmer is dan Brian..
9 van de 10 oud-miljonairs willen niets meer met het programma te maken hebbenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:12 schreef Lady-night het volgende:
Vindt het wel jammer dat de oud-miljonairs geen rol gaan spelen
Er gaat nu toch niets meer gebeuren vanavond.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik rot even op, met een "Uniekhoorn-opsta-tijdstip"![]()
![]()
En die zitten nu hier bedoel je?!quote:Op woensdag 16 april 2008 23:11 schreef thundernoom het volgende:
Er heerste een kut-stemming op vol toen bekend werd dat alle mensen die een BAN hebben gehad afgelopen maand mensen huub fans waren .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |