Dat doet hem denken aan het spelletje dat hij vroeger speelde: Bolletje, bolletje.quote:Op maandag 14 april 2008 21:32 schreef Katewalker het volgende:
Brian haalt de jassen en maakt een paar schijnbewegingen bij het wijnrek..in de chill bij de spiegel en terwijl hij zijn jas aan doet bij de schoorsteen bij zijn bed pakt hij wat er van af en verplaatst wat...jaaaaaaa, Brian is hier goed in hoor...net een goochelaar..al met al weet ik nou nog niet wat het is en waar het is gebleven...
Ik denk niet dat we daar over kunnen oordelen. Wij kennen die vrouw n.l helemaal niet. Dat geldt voor alle familie. Bij Brain zijn ze zo als we hebben kunnen zien wel heel erg liefdevol en dat is ook weer niet goed. Ook die familie kennen we niet goed genoeg om er over te oordelen. Zij zitten niet in het spel.quote:
quote:Op maandag 14 april 2008 21:39 schreef Copycat het volgende:
[COS# 3544] Jarige buiten en Joris binnen
Daaro!
Daaro!
Mikey ook? Was die coke dan voor hem? Of zou het bruin zijn geweest?quote:
Daaro!
Dat vereist natuurlijk wel dat je leest wat anderen posten enzoquote:Op maandag 14 april 2008 21:54 schreef Copycat het volgende:
coldstar, voor de umpht time ... dit is niet de juiste COS.
Ik herhaal: DIT IS NIET DE JUISTE COS.
In deze te late COS staan al tig links naar de juiste COS.
hahaha ja, dan weet je nu precies dat ik veel scrol.....quote:Op maandag 14 april 2008 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vereist natuurlijk wel dat je leest wat anderen posten enzo
Maar ik heb m inmiddels in de FB gemeld
En ik ws niet de enige![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |