Op 0 meter ook hoorquote:...
En ja je kan op 185m gewoon komenweet ik uit ervaring
Wat ik begrijp mag het weer eens niet. Dus nu proberen ze een ander plan, Chantal Brian laten versieren. Maar die wil niet. Ze vindt Amanda zo'n topwijf, daar heeft ze teveel respect voorquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:51 schreef coldstar het volgende:
Wat een schijters zeg. Huub komt naar Jaap en zegt nu hebben ze het nummer van Brain al gedraaid. Jaap zegt heel verbaasd, Jaaaaa nou dan gaan we nu knallen. Huub en Jaap lopen naar buiten en blijven in de tuin staan. Ineens durft geen van beide meer.
Ik begreep dat het erom ging dat Brian 'm live moest zingen...en dat wilden ze verknallen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:51 schreef coldstar het volgende:
Wat een schijters zeg. Huub komt naar Jaap en zegt nu hebben ze het nummer van Brain al gedraaid. Jaap zegt heel verbaasd, Jaaaaa nou dan gaan we nu knallen. Huub en Jaap lopen naar buiten en blijven in de tuin staan. Ineens durft geen van beide meer.
Toch wel eens, het feestelijke ontgaat mequote:Op zaterdag 5 april 2008 22:55 schreef Kaleddis het volgende:
Ben het trouwens roerend met de TT eens, wat een enorm rukfeest met ook nog eens slechte muziek
Ik heb niet begrepen dat he tniet mag van achter. Ik heb toch meer de indruk dat het toch aan lef ontbreekt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat ik begrijp mag het weer eens niet. Dus nu proberen ze een ander plan, Chantal Brian laten versieren. Maar die wil niet. Ze vindt Amanda zo'n topwijf, daar heeft ze teveel respect voor
Daar heb jij dan weer gelijk in. Het is geen feest en er valt ook niets te vieren. De release van Brian z'n drie singles. Guttegut ...quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch wel eens, het feestelijke ontgaat me
edit: Hoewel: het geestrijk vocht vloeit rijkelijk, dat belooft nog wat![]()
ohquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:01 schreef Disana het volgende:
[COS #3494] De terror valt in het water? is de goede COS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |