Was al lang bezig hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:13 schreef Gert het volgende:
Open dan tenminste wél even een nieuw FB-topic!
Huillie #1!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:19 schreef mootie het volgende:
Maar je mag nu dus wel zomaar een COS openen, zonder 5 minuten te wachten? Terwijl iemand anders wel met een fatsoenlijk OP bezig is?
*confused
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:18 schreef APK het volgende:
[DGK] FB Kan het proberen, toch? val ook allemaal dood.
Ongezien: Ja!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:21 schreef kahaarin het volgende:
![]()
![]()
, Nouhou ik had deze wederom dichtgegooid en maak braaf een nieuwe, mag ik doodvallen, verdriet!
Good girl!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:15 schreef kahaarin het volgende:
vervolg van: [DGK FB #18] Feedback op alles wat los en vast zit
Hmpf...... geen geldelijk gewin voor mij, dus de moeite niet waard.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Good girl!![]()
En Mootie, nee dat is niet de bedoeling, maar soms moet er even snel een beslissing worden genomen.
Ga je ons nu voor de rechter dagen?
Krijgen we deze FB nou ook weer van dit soort topicvervuiling?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:29 schreef PC eend het volgende:
Als TVP wil ik dan even ons aller gewaardeerde peter complimenteren met zijn COS, TT en vooral de OP![]()
Zolang het in DGK-stijl is.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Krijgen we deze FB nou ook weer van dit soort topicvervuiling?![]()
* doet ook een poging tot een waardeloze TVP![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:38 schreef Leandra het volgende:
* doet ook een poging tot een waardeloze TVP![]()
Stop jij hier ook?quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:06 schreef Petre het volgende:
En als tvp wil ik vooral de mods Gert en noekje complimenteren, en dan vooral met het FB-topic, het forum en de wereld.
Nee, juist niet.quote:Op donderdag 13 maart 2008 07:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Stop jij hier ook?
Verdikkie, alle hippe jonge heren weg (sorry Gert)
quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
Droog je tranen en maak een dansje!
Ja sorry, zat in de file. Is dicht!quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:25 schreef Lobasca het volgende:
Noekje, werk aan de winkel, deze mag dicht:
[COS # 3406] Del on air
Alvast, bedankt!
quote:
Of niet natuurlijk.quote:wel opletten vrind![]()
Ja, ik was daar eventjes. Over welk meetingtopic heb je het?quote:Op zondag 16 maart 2008 13:26 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoi Noekje
Was je rond 11:03 uur in het topic: Lieke als gast-speelster?![]()
Indien Ja?
Goed gedaan, Prettiger, Klaar, ... Bedankt,
Dit had ook de manier geweest in het topic : Meeting in Hotel Witte Bergen,
dat begon met post 2 , de Quotes op reacties.......
DGK-Fan-avond in Hotel De Witte Bergen was 169 dagen eerder , ik zag 2 oude LekkerSimpel-caps in de COS.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:35 schreef noekje het volgende:
Ja, ik was daar eventjes. Over welk meetingtopic heb je het?
Ik ga wel even neuzen.
Is alquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:52 schreef Disana het volgende:
DGK[COS #3428] Waar Palma weg is moet een cijfertje opgehoogd worden.
Varen heeft hierna nog een COS met het goede nummer geopend, kan deze dicht want in de bovenstaande wordt al gepost.
En de te late COS van mij mag ook dicht: [COS # 3428] Komt Palma nog terug?
Ja, ik heb em.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Uhm.. Gert, Noek, Remlof, Yvonne, iemand?
Er zijn nog wat losse eindjes aangaande de SC. [DGK - 651] Naast de verwarming deez kan dicht
en [DGK SC - 651] Naast de verwarming deez ook...
Senk joe..
en ook toen was je geweldig!quote:
Ja, dat kan wel. Heb het inmiddels aangestipt in de cos.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:06 schreef avonne het volgende:
Kan er eens iets gedaan worden aan al dat OT in de COS?
Pagina's en pagina's off topic geleuter interesseert me echt niet. Als dat mag tegenwoordig, laten we daar dan duidelijk in zijn. In deze stroom bagger ga ik echt niet als enige een beetje autistisch zitten posten.
En klagen over "dan is de COS zo leeg" is ook niet nodig. Anderhalf jaar geleden waren er COSsen die een week duurden.
Case closed!quote:Op maandag 24 maart 2008 14:59 schreef Disana het volgende:
[COS #3440] Maandag fröbeldag
Dicht met dat ding.
En de geschiedenis herhaalt zich weer als user DGK_Redactie even komt meeposten. 95% is offtopic, en er is veel offtopic geleuter over van alles wat. Ik ben zeker niet de enige die zich hier aan stoort. Er kan vast een apart topic komen voor mensen die hun ei kwijt willen (leuke paasgedachte) aan DGK_Redactie. Gelijke monniken, gelijke kappen heet zoiets. Mijn scrollwieltje maakt op dit moment overuren.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:06 schreef avonne het volgende:
Kan er eens iets gedaan worden aan al dat OT in de COS?
Pagina's en pagina's off topic geleuter interesseert me echt niet. Als dat mag tegenwoordig, laten we daar dan duidelijk in zijn. In deze stroom bagger ga ik echt niet als enige een beetje autistisch zitten posten.
En klagen over "dan is de COS zo leeg" is ook niet nodig. Anderhalf jaar geleden waren er COSsen die een week duurden.
Ja het mijne ook. Vervelend ventje dat je bent, de laatste pagina's vol kwakken met de ene nietszeggende grote screencap na de andere zodat, inderdaad, iederéén zich een ongans scrollt.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:21 schreef Yavido het volgende:
[..]
En de geschiedenis herhaalt zich weer als user DGK_Redactie even komt meeposten. 95% is offtopic, en er is veel offtopic geleuter over van alles wat. Ik ben zeker niet de enige die zich hier aan stoort. Er kan vast een apart topic komen voor mensen die hun ei kwijt willen (leuke paasgedachte) aan DGK_Redactie. Gelijke monniken, gelijke kappen heet zoiets. Mijn scrollwieltje maakt op dit moment overuren.
Sorry, maar ik probeer enigzins ontopic te gaan, en daar horen caps bij.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja het mijne ook. Vervelend ventje dat je bent, de laatste pagina's vol kwakken met de ene nietszeggende grote screencap na de andere zodat, inderdaad, iederéén zich een ongans scrollt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |