Was al lang bezig hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:13 schreef Gert het volgende:
Open dan tenminste wél even een nieuw FB-topic!
Huillie #1!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:19 schreef mootie het volgende:
Maar je mag nu dus wel zomaar een COS openen, zonder 5 minuten te wachten? Terwijl iemand anders wel met een fatsoenlijk OP bezig is?
*confused
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:18 schreef APK het volgende:
[DGK] FB Kan het proberen, toch? val ook allemaal dood.
Ongezien: Ja!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:21 schreef kahaarin het volgende:
![]()
![]()
, Nouhou ik had deze wederom dichtgegooid en maak braaf een nieuwe, mag ik doodvallen, verdriet!
Good girl!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:15 schreef kahaarin het volgende:
vervolg van: [DGK FB #18] Feedback op alles wat los en vast zit
Hmpf...... geen geldelijk gewin voor mij, dus de moeite niet waard.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Good girl!![]()
En Mootie, nee dat is niet de bedoeling, maar soms moet er even snel een beslissing worden genomen.
Ga je ons nu voor de rechter dagen?
Krijgen we deze FB nou ook weer van dit soort topicvervuiling?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:29 schreef PC eend het volgende:
Als TVP wil ik dan even ons aller gewaardeerde peter complimenteren met zijn COS, TT en vooral de OP![]()
Zolang het in DGK-stijl is.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Krijgen we deze FB nou ook weer van dit soort topicvervuiling?![]()
* doet ook een poging tot een waardeloze TVP![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:38 schreef Leandra het volgende:
* doet ook een poging tot een waardeloze TVP![]()
Stop jij hier ook?quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:06 schreef Petre het volgende:
En als tvp wil ik vooral de mods Gert en noekje complimenteren, en dan vooral met het FB-topic, het forum en de wereld.
Nee, juist niet.quote:Op donderdag 13 maart 2008 07:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Stop jij hier ook?
Verdikkie, alle hippe jonge heren weg (sorry Gert)
quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
Droog je tranen en maak een dansje!
Ja sorry, zat in de file. Is dicht!quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:25 schreef Lobasca het volgende:
Noekje, werk aan de winkel, deze mag dicht:
[COS # 3406] Del on air
Alvast, bedankt!
quote:
Of niet natuurlijk.quote:wel opletten vrind![]()
Ja, ik was daar eventjes. Over welk meetingtopic heb je het?quote:Op zondag 16 maart 2008 13:26 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoi Noekje
Was je rond 11:03 uur in het topic: Lieke als gast-speelster?![]()
Indien Ja?
Goed gedaan, Prettiger, Klaar, ... Bedankt,
Dit had ook de manier geweest in het topic : Meeting in Hotel Witte Bergen,
dat begon met post 2 , de Quotes op reacties.......
DGK-Fan-avond in Hotel De Witte Bergen was 169 dagen eerder , ik zag 2 oude LekkerSimpel-caps in de COS.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:35 schreef noekje het volgende:
Ja, ik was daar eventjes. Over welk meetingtopic heb je het?
Ik ga wel even neuzen.
Is alquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:52 schreef Disana het volgende:
DGK[COS #3428] Waar Palma weg is moet een cijfertje opgehoogd worden.
Varen heeft hierna nog een COS met het goede nummer geopend, kan deze dicht want in de bovenstaande wordt al gepost.
En de te late COS van mij mag ook dicht: [COS # 3428] Komt Palma nog terug?
Ja, ik heb em.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Uhm.. Gert, Noek, Remlof, Yvonne, iemand?
Er zijn nog wat losse eindjes aangaande de SC. [DGK - 651] Naast de verwarming deez kan dicht
en [DGK SC - 651] Naast de verwarming deez ook...
Senk joe..
en ook toen was je geweldig!quote:
Ja, dat kan wel. Heb het inmiddels aangestipt in de cos.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:06 schreef avonne het volgende:
Kan er eens iets gedaan worden aan al dat OT in de COS?
Pagina's en pagina's off topic geleuter interesseert me echt niet. Als dat mag tegenwoordig, laten we daar dan duidelijk in zijn. In deze stroom bagger ga ik echt niet als enige een beetje autistisch zitten posten.
En klagen over "dan is de COS zo leeg" is ook niet nodig. Anderhalf jaar geleden waren er COSsen die een week duurden.
Case closed!quote:Op maandag 24 maart 2008 14:59 schreef Disana het volgende:
[COS #3440] Maandag fröbeldag
Dicht met dat ding.
En de geschiedenis herhaalt zich weer als user DGK_Redactie even komt meeposten. 95% is offtopic, en er is veel offtopic geleuter over van alles wat. Ik ben zeker niet de enige die zich hier aan stoort. Er kan vast een apart topic komen voor mensen die hun ei kwijt willen (leuke paasgedachte) aan DGK_Redactie. Gelijke monniken, gelijke kappen heet zoiets. Mijn scrollwieltje maakt op dit moment overuren.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:06 schreef avonne het volgende:
Kan er eens iets gedaan worden aan al dat OT in de COS?
Pagina's en pagina's off topic geleuter interesseert me echt niet. Als dat mag tegenwoordig, laten we daar dan duidelijk in zijn. In deze stroom bagger ga ik echt niet als enige een beetje autistisch zitten posten.
En klagen over "dan is de COS zo leeg" is ook niet nodig. Anderhalf jaar geleden waren er COSsen die een week duurden.
Ja het mijne ook. Vervelend ventje dat je bent, de laatste pagina's vol kwakken met de ene nietszeggende grote screencap na de andere zodat, inderdaad, iederéén zich een ongans scrollt.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:21 schreef Yavido het volgende:
[..]
En de geschiedenis herhaalt zich weer als user DGK_Redactie even komt meeposten. 95% is offtopic, en er is veel offtopic geleuter over van alles wat. Ik ben zeker niet de enige die zich hier aan stoort. Er kan vast een apart topic komen voor mensen die hun ei kwijt willen (leuke paasgedachte) aan DGK_Redactie. Gelijke monniken, gelijke kappen heet zoiets. Mijn scrollwieltje maakt op dit moment overuren.
Sorry, maar ik probeer enigzins ontopic te gaan, en daar horen caps bij.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja het mijne ook. Vervelend ventje dat je bent, de laatste pagina's vol kwakken met de ene nietszeggende grote screencap na de andere zodat, inderdaad, iederéén zich een ongans scrollt.
Die komt af en toe binnenvallen en dat is altijd leuk geweest want het leek soms bijna interactief. Er is speciaal een topic voor de redactie geweest maar daar bleven de users een beetje om zich heen roepen. Geen succes dus. Volgens mij heeft hij nu gillend de cos verlaten dus jij hebt er voorlopig geen last meer van. Ik vind het alleen maar jammer en vond het juist een toevoeging van de cos, hun/zijn aanwezigheid.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:21 schreef Yavido het volgende:
[..]
En de geschiedenis herhaalt zich weer als user DGK_Redactie even komt meeposten. 95% is offtopic, en er is veel offtopic geleuter over van alles wat. Ik ben zeker niet de enige die zich hier aan stoort. Er kan vast een apart topic komen voor mensen die hun ei kwijt willen (leuke paasgedachte) aan DGK_Redactie. Gelijke monniken, gelijke kappen heet zoiets. Mijn scrollwieltje maakt op dit moment overuren.
Is ook, vind het zelfs leuk dat iemand van DGK hier even komt kijken. Alleen komt er dan een stormloop van mensen die allemaal hun ei kwijt moeten blijkbaar. Misschien een idee voor een soort van 'het grote stel hier je vraag aan DGK_Redactie' topic? Om de COS enigzins wat te ontlasten voor de volgende keer.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar jammer en vond het juist een toevoeging van de cos, hun/zijn aanwezigheid.
Hm, vaag. Want met wat oudere versies van bepaalde browsers kan dit problemen geven is mijn ervaring. Vandaar ook de opmerking over het updaten. Het loopt hier vlot door, het probleem doet zich alleen voor als het forum zelf traag is denk ik.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:55 schreef noekje het volgende:
Mijn computer wordt regelmatig geupdate maar ook bij mij zijn jouw caps te groot. Als de pagina vernieuwd wordt blijft die op een cap hangen van jou en die is heel groot. Hij laadt daarna wel door maar hij blijft daar wel eerst op hangen. Te groot is te zien aan de rode stippellijn.
Dan weet ik het ook niet. Mijn resolutie is nog veel hoger en heb de baggerlayout. Hij verkleint ze ook wel automatisch maar met het laden blijft die juist op die caps hangen en worden ze even heel groot. Niet altijd hoor want soms loopt het lekker soepel door zoals vanavond maar gisteren in het spuiten en slikken topic niet. Lijkt toch iets met de snelheid ook te maken te hebben, wat je al zei. De gifjes van Mazaru daarentegen, daar blijft die niet op hangen. Het lijkt hem dus ook niet in bestandsgrootte te ziten maar in de breedte van de afbeelding of gif. Tja, en meer weet ik er ook niet van.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:07 schreef Yavido het volgende:
[..]
Is ook, vind het zelfs leuk dat iemand van DGK hier even komt kijken. Alleen komt er dan een stormloop van mensen die allemaal hun ei kwijt moeten blijkbaar. Misschien een idee voor een soort van 'het grote stel hier je vraag aan DGK_Redactie' topic? Om de COS enigzins wat te ontlasten voor de volgende keer.
[..]
Hm, vaag. Want met wat oudere versies van bepaalde browsers kan dit problemen geven is mijn ervaring. Vandaar ook de opmerking over het updaten. Het loopt hier vlot door, het probleem doet zich alleen voor als het forum zelf traag is denk ik.
De automatische resizefunctie is ontzettend handig, en niet voor niets erin gezet. De opmerking over dat grote plaatjes langer duurt om te laden gaat niet op.
De gifjes, waarbij de plaatjes bewegen zijn, zo niet, wel 10x groter qua bestandsgrootte, en zorgt dus voor véél meer traagheid dan een grotere cap. Dus dat zou betekenen als we Disana mogen volgen, dat users zoals Mazaru geen gifjes meer mogen plaatsen, vanwege de lange laadtijd? Dat mag ik toch niet hopen.
Bovendien hebben de meeste gebruikers minimaal de 1024 x 768 resolutie. Voor degenen die nog in het 640x480 tijdperk leven, sorry, tijd voor een hele grote update.
My 2 centsBedankt voor je reactie !
ik kan helaas alleen het topic sluiten.quote:
Namen en rugnummers!quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:52 schreef Talitha het volgende:
Er is iets errrugs aan de hand! Er is een heel stel SC-ers zoek...![]()
Kan iemand een diepgravend onderzoek opstarten?
Volgens mij heb jij meer inside notes dan ik. Dus zoek eens achter de schermen.quote:
quote:
Nou het is je gelukt hoor. Genoteerd: "Blijft maar zeuren om een note".quote:
Yeah! Tis een beetje slappe note, maar het is een beginnetje.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou het is je gelukt hoor. Genoteerd: "Blijft maar zeuren om een note".
Het is zeg maar een 'note-oplossing'quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Yeah! Tis een beetje slappe note, maar het is een beginnetje.Thanks Gertje.
![]()
![]()
Heb een verklaring geëist bij de betreffende FA.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:17 schreef Copycat het volgende:
Is Godmother Thea Moear Amanda's moer, deel 3
Naar een nieuw (neem ik aan) subforum, waar nog niet in gereageerd kan worden?
Sowieso vind ik het een beetje een rare schop. Het is allemaal puur speculatief en past imo veel beter hier dan daar.
Opgelost (forum is vanaf nu bepostbaarquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb een verklaring geëist bij de betreffende FA.
Maar het topic is nog steeds in gijzelingquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:59 schreef Petre het volgende:
[..]
Opgelost (forum is vanaf nu bepostbaar)
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:18 schreef PC eend het volgende:
Maar het topic is nog steeds in gijzeling![]()
Heb vanmiddag de FA gevraagd of het topic terug kan. We horen het wel. Even koest nog, Poesje Met Stress.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
Moet ik zeker een beetje blij zijn met een halve oplosing voor een heel probleem.
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:45 schreef avonne het volgende:
[COS # 3459] Van oude bekenden en liefdes die voorbij gaan
te laat, maggie dicht?
We hebben dit een tijd op het BB-forum gedaan. Resultaat, op eden duur: een belachelijk lange OP, en vrijwel niemand die die oude COS-links ooit aanklikt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:12 schreef Py het volgende:
In dit topic [ALLE COSSEN (!!!) ] Op een rijtje..... staan her en der alle links van cos 1 t/m cos 1000. Keurig gerangschikt.
Stel dat al die links in de OP verzameld worden, en het topic sticky gemaakt, dan hebben we een pracht van een oude cosdoos, die door de fanatici nog aangevuld kan worden tot heden![]()
Is dit een idee of wat?
Echt?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:53 schreef Gert het volgende:
[..]
We hebben dit een tijd op het BB-forum gedaan. Resultaat, op eden duur: een belachelijk lange OP, en vrijwel niemand die die oude COS-links ooit aanklikt.
Aaaah Gertquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:40 schreef Copycat het volgende:
Misschien een mooi centraaltopic van maken, staat het niemand in de weg en is het toch altijd te vinden voor diegenen die willen grasduinen?
Natuurlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:53 schreef akveor het volgende:
Kan een mod de titel even aanpassen
[COS #3465] Rode petjes, groene petjes, het blijft pet.
In
[COS #3465] Rode petjes, groene petjes, het blijft pet.
Thanks
Mooi gephotoshopped.quote:
Als jij niet wilt dat je pm openbaar wordt, dan moet je er in je voorgaande bericht niet over liegen. Ik heb recht op een weerwoord tegen een leugen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:41 schreef Yavido het volgende:
[..]
Mooi gephotoshopped.
Trouwens, als dit echt is heb je als het goed is een ban te pakken. Want je mag sowieso geen PM's openbaar plaatsen. Ik kreeg toen nog een ban toen ik slechts wat dingetjes liet vallen.
Ik heb ook niets gezegd over het wel of niet openbaar maken van een PM. Je zit sowieso fout, dus ik zou zeggen fijne vakantie.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jij niet wilt dat je pm openbaar wordt, dan moet je er in je voorgaande bericht niet over liegen. Ik heb recht op een weerwoord tegen een leugen.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:45 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ik heb ook niets gezegd over het wel of niet openbaar maken van een PM. Je zit sowieso fout, dus ik zou zeggen fijne vakantie.
Ik maak zeer zeker wat van mijn leven. Zo te lezen aan dat PM'etje jij niet zo? of wel? Heb je al werk? En ik mag het zeggen want Disana maakt zelf iets openbaar wat jullie fijn samen bekokstoofd hebben. Mij heb je er niet mee.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Altijd lachen met jou
![]()
Openbaar maken van PM's..was jij daart laatst niet zo trots op? Voor de meelezers..uit mijn inbox..![]()
En vanavond weer een pm naar Disana versturen met suggestieve redenen. Kneus, raap jezelf bij elkaar, maak wat van je leven, en val een ander niet lastig met je waanbeelden.
Nee, want jullie hebben jullie 'werkwijze' zojuist uit de doeken gedaan. Je hebt jezelf ontmaskerd ten overstaan van heel Fok!. Hoe naief kan je zijn om nu nog niet in te zien dat je gigantisch door de mand bent gevallen vanavond.quote:
Wat jammer nou, je staat gequote, en je bericht is allang gelezen door de rest hier. Weer een staaltje lafheid. Iets uitlokken, en nu ineens terugtrekken?quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:38 schreef Disana het volgende:
Poppetje gezien, kastje dicht![]()
[ Bericht 58% gewijzigd door Disana op 04-04-2008 00:50 ]
Net zoals de admins in de Pm van Disana kunnen kijken...quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:03 schreef Yavido het volgende:
[..]
Wat jammer nou, je staat gequote, en je bericht is allang gelezen door de rest hier. Weer een staaltje lafheid. Iets uitlokken, en nu ineens terugtrekken?
je maakt jezelf compleet belachelijk.
Oh, en berichten die je gauw even aanpast kunnen de mods en admins teruglezen. Maak je geen zorgen.
Dat mogen admins niet, Yvonne zei dit laatst nog.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Net zoals de admins in de Pm van Disana kunnen kijken...
Hetgeen ze absoluut niet gaan doen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:13 schreef Lobasca het volgende:
Net zoals de admins in de Pm van Disana kunnen kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |