Zal wel met een sisser aflopen, hopelijk wordt Wicawdo niet het nieuwe hoofd huishouding, dan komt er helemaal niets terecht van het werk.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:45 schreef Varen het volgende:
Palma is weg
ja........... dit is zo typisch B&Aquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:38 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Ik zit in het finalespel en niemand brengt hier info naar binnen.
Ehm.......die rat is gisteren 12 uur buiten geweest.......jeeeez.
Jij laat dus over je heen lopen dan.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja en? Ik zou het niet in mijn hoofd halen om op die leeftijd zo tekeer te gaan tegen iemand van bijna 50 jaar. Maar goed, ik heb dan ook een opvoeding genoten.
Hoe doe ik een FB post?quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:51 schreef Leandra het volgende:
Okay? Deze is het dus, ondanks het feit dat het nummer fout is??
Even een FB post doen over de aanpassing van het nummer Varen, dan kunnen al die andere dicht.
Gefixtquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:49 schreef Varen het volgende:
Fout nummerEen nieuw Cos openen ging moeizaam
![]()
Er bestaat ook een middenweg, iemand normaal aanspreken. Werkt nog ook, moet je eens proberen.quote:[b]Op woensdag 19 maart 2008 12:50 schreef Borga het volgende:[/]
Jij laat dus over je heen lopen dan.
Remlof heeft je al geholpen.quote:
Jahaa en dat vinden wij allemaal heel erg, als er niets meer van het werk terecht komtquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zal wel met een sisser aflopen, hopelijk wordt Wicawdo niet het nieuwe hoofd huishouding, dan komt er helemaal niets terecht van het werk.
Dat heb ik al gedaan, maar normaal doe je dat hier:quote:
In het Feed Back topic, [DGK FB #19] Feedback, al is het het laatste dat je doet. dat is de huidige, gewoon zeggen wat er mis is en er komt een modje langs om het te fixxen.quote:
In de FB ( [DGK FB #19] Feedback, al is het het laatste dat je doet. post je even dat deze een fout nummer had en dan je andere gesloten kan worden... we gaan immers altijd voor de eerste COS en eventuele fouten in de TT worden dan wel opgelost...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |