Zal wel met een sisser aflopen, hopelijk wordt Wicawdo niet het nieuwe hoofd huishouding, dan komt er helemaal niets terecht van het werk.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:45 schreef Varen het volgende:
Palma is weg
ja........... dit is zo typisch B&Aquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:38 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Ik zit in het finalespel en niemand brengt hier info naar binnen.
Ehm.......die rat is gisteren 12 uur buiten geweest.......jeeeez.
Jij laat dus over je heen lopen dan.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja en? Ik zou het niet in mijn hoofd halen om op die leeftijd zo tekeer te gaan tegen iemand van bijna 50 jaar. Maar goed, ik heb dan ook een opvoeding genoten.
Hoe doe ik een FB post?quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:51 schreef Leandra het volgende:
Okay? Deze is het dus, ondanks het feit dat het nummer fout is??
Even een FB post doen over de aanpassing van het nummer Varen, dan kunnen al die andere dicht.
Gefixtquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:49 schreef Varen het volgende:
Fout nummerEen nieuw Cos openen ging moeizaam
![]()
Er bestaat ook een middenweg, iemand normaal aanspreken. Werkt nog ook, moet je eens proberen.quote:[b]Op woensdag 19 maart 2008 12:50 schreef Borga het volgende:[/]
Jij laat dus over je heen lopen dan.
Remlof heeft je al geholpen.quote:
Jahaa en dat vinden wij allemaal heel erg, als er niets meer van het werk terecht komtquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zal wel met een sisser aflopen, hopelijk wordt Wicawdo niet het nieuwe hoofd huishouding, dan komt er helemaal niets terecht van het werk.
Dat heb ik al gedaan, maar normaal doe je dat hier:quote:
In het Feed Back topic, [DGK FB #19] Feedback, al is het het laatste dat je doet. dat is de huidige, gewoon zeggen wat er mis is en er komt een modje langs om het te fixxen.quote:
In de FB ( [DGK FB #19] Feedback, al is het het laatste dat je doet. post je even dat deze een fout nummer had en dan je andere gesloten kan worden... we gaan immers altijd voor de eerste COS en eventuele fouten in de TT worden dan wel opgelost...quote:
Een arm om haar heen slaan en laten uitrazen is teveel gevraagd?quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:58 schreef T-lex het volgende:
Amanda is te opgefokt om er rustig over te kunnen praten.
Brian voelt aan dat ze er bijna zelf ruzie om krijgen dus vlucht en last een pauze in.
Tja nu Huub even weg is kunnen B en A lekker te keer gaan.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:58 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat Huub wel realiseert dat Palma pro Huub is. Als ie meegaat in een ontslag voor Palma dan kan ie er op wachten dat een pro rat figuur als Wicardo hoofd huishouding wordt. Daarnaast is Palma de enige die A en B dus wel durft aan te pakken.
Dat hoeft helemaal niet dat hoor je aan Claire en je kan een hekel aan haar hebben maar die scheld niet zo maar!!!!!!!!quote:
Dat denk ik wel, zo dom is Huub toch niet? Amanda zei het net zelf, José is een Huubfan. Vandaar dat ik denk dat José moet wieberen en Ricardo haar plaats gaat innemen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:58 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat Huub wel realiseert dat Palma pro Huub is. Als ie meegaat in een ontslag voor Palma dan kan ie er op wachten dat een pro rat figuur als Wicardo hoofd huishouding wordt. Daarnaast is Palma de enige die A en B dus wel durft aan te pakken.
JIJ MOET GODVERDOMME EENS NAAR MIJ LUISTEREN, VIES OUD WIJF DAT JE ER ROND LOOPT.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er bestaat ook een middenweg, iemand normaal aanspreken. Werkt nog ook, moet je eens proberen.
Wie is Claire?quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:00 schreef trettie het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet dat hoor je aan Claire en je kan een hekel aan haar hebben maar die scheld niet zo maar!!!!!!!!
Lijkt net of ze achter tralies zittenquote:
Dat hadden we al eerder opgemerkt toch, voor onrust zorgen betekent dat B&A zelf wel ruzie krijgen, daar hebben ze geen inmenging voor nodig.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:59 schreef -Blurk- het volgende:
Palma heeft toch iets goeds bewerkstelligd. Amanda en Brian hebben nu bonje omdat Amanda niet naar Brian wilde luisteren, naar zijn adviezen omtrent Palma. Toen hij wegliep riep ze hem klootzak na.
yep.... so truequote:Op woensdag 19 maart 2008 12:58 schreef akveor het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:04 schreef Varen het volgende:
Amanda pikt het niet, dat Palma ( personeel) zo tegen haar praat
Claire doet helemaal nix......... das haar probleem...... maar ze begrijpt wel alles (das dan wel weer mooiquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:00 schreef trettie het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet dat hoor je aan Claire en je kan een hekel aan haar hebben maar die scheld niet zo maar!!!!!!!!
Die is inmiddels ook bont en blauw.quote:
Speelt die beslissing van Huub nog ? Palma is zelf opgestapt, dus (denk ik) hoeven de Miljonairs niet meer te stemmen. Japio had een afkoelperiode met 'n paar vrije dagen voorgesteld, dat heeft Palma geweigerd. Formeel heeft Palma zelf ontslag genomen door weg te lopen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:58 schreef akveor het volgende:
In het begin had ik echt de schurft aan Palma. Maar ze heeft wel vaak voor mooie momenten gezorgd. En heeft echt iedereen wel eens aangepakt. Ik zou het belachelijk vinden wanneer zij het veld moet ruimen nu B en A een het slachtoffer zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, zo dom is Huub toch niet? Amanda zei het net zelf, José is een Huubfan. Vandaar dat ik denk dat José moet wieberen en Ricardo haar plaats gaat innemen.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die is inmiddels ook bont en blauw.
Niet dat ik weet maar ik ben het wel met je eens, vreemd type. Ze heeft dezelfde bril als hynotiseur Patrick, geen gezicht.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:08 schreef Disana het volgende:
Had ik al eens gezegd dat ik het gezicht en de stem van die grime mevrouw niet pretting vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |