Was al lang bezig hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:13 schreef Gert het volgende:
Open dan tenminste wél even een nieuw FB-topic!
Huillie #1!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:19 schreef mootie het volgende:
Maar je mag nu dus wel zomaar een COS openen, zonder 5 minuten te wachten? Terwijl iemand anders wel met een fatsoenlijk OP bezig is?
*confused
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:18 schreef APK het volgende:
[DGK] FB Kan het proberen, toch? val ook allemaal dood.
Ongezien: Ja!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:21 schreef kahaarin het volgende:
![]()
![]()
, Nouhou ik had deze wederom dichtgegooid en maak braaf een nieuwe, mag ik doodvallen, verdriet!
Good girl!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:15 schreef kahaarin het volgende:
vervolg van: [DGK FB #18] Feedback op alles wat los en vast zit
Hmpf...... geen geldelijk gewin voor mij, dus de moeite niet waard.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Good girl!![]()
En Mootie, nee dat is niet de bedoeling, maar soms moet er even snel een beslissing worden genomen.
Ga je ons nu voor de rechter dagen?
Krijgen we deze FB nou ook weer van dit soort topicvervuiling?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:29 schreef PC eend het volgende:
Als TVP wil ik dan even ons aller gewaardeerde peter complimenteren met zijn COS, TT en vooral de OP![]()
Zolang het in DGK-stijl is.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Krijgen we deze FB nou ook weer van dit soort topicvervuiling?![]()
* doet ook een poging tot een waardeloze TVP![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:38 schreef Leandra het volgende:
* doet ook een poging tot een waardeloze TVP![]()
Stop jij hier ook?quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:06 schreef Petre het volgende:
En als tvp wil ik vooral de mods Gert en noekje complimenteren, en dan vooral met het FB-topic, het forum en de wereld.
Nee, juist niet.quote:Op donderdag 13 maart 2008 07:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Stop jij hier ook?
Verdikkie, alle hippe jonge heren weg (sorry Gert)
quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
Droog je tranen en maak een dansje!
Ja sorry, zat in de file. Is dicht!quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:25 schreef Lobasca het volgende:
Noekje, werk aan de winkel, deze mag dicht:
[COS # 3406] Del on air
Alvast, bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |