En gelijk heeft hij.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:19 schreef T-lex het volgende:
[..]
Jaap wil deze koe helemaal uitmelken..als Palma nog een paar dagen tv maakt, hoeft tie helemaal niet meer achter die computer vandaan te komen.
Gaat weer nergens over....draaien, draaien...quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:18 schreef avonne het volgende:
Palma "Brian die nu opeens haantjesgedrag vertoont naar zijn meisje toe, terwijl hij er niet eens bij is geweest..."
Nee, ik lach mee, geweldig script weerquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik moet nu vreselijk lachen om Amanda, is dat erg
JE meisje ben.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:27 schreef avonne het volgende:
Palma "... jij denkt dat ik een meisje ben en je me dus kunt koeieneren..."
Wie is Ricardo?quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:29 schreef Dementor het volgende:
Ricardo heeft spijt, hij zit huilend in de kapsalon.
Hear Hearquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:26 schreef Kaat38 het volgende:
Yep Amanda heeft een ordinaire slabek maar Amanda heeft wel gelijk wb. haar moeder en insinuatie's naar hoeren, ik zou ook pisnijdig zijn.
En voor een volwassen vrouw is Palma al tig keer tever gegaan.
Denk maar hoe ze tegenover Huub, Lieke heeft gestaan met een niet normale aso sla bek!
Conclusie: een jonge slabek en een oude slabek
Wat is het leven toch simpel als je Claire bent.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:32 schreef rooie3 het volgende:
Ach gelukkig snapt Claire het nog.
Een lopende aarsquote:
Dat dan weer wel maar het is van de dolle dat een 20 jarige zo'n bek heeft tegen een oudere vrouw, dat vind ik niet kunnen, punt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:26 schreef Kaat38 het volgende:
Yep Amanda heeft een ordinaire slabek maar Amanda heeft wel gelijk wb. haar moeder en insinuatie's naar hoeren, ik zou ook pisnijdig zijn.
En voor een volwassen vrouw is Palma al tig keer tever gegaan.
Denk maar hoe ze tegenover Huub, Lieke heeft gestaan met een niet normale aso sla bek!
Conclusie: een jonge slabek en een oude slabek
Zou hij het erg vinden dat hij nu de nieuwe HH is?quote:
Ach het laat alleen maar mooi zien hoe ze echt zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat dan weer wel maar het is van de dolle dat een 20 jarige zo'n bek heeft tegen een oudere vrouw, dat vind ik niet kunnen, punt.
Leeftijd boeit geen ene flikker.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat dan weer wel maar het is van de dolle dat een 20 jarige zo'n bek heeft tegen een oudere vrouw, dat vind ik niet kunnen, punt.
Hallo, het is 20 tegen 48. Palma is geen bedaarde bejaarde.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
net zo fris als haar beddelakenquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:37 schreef Varen het volgende:
Brian vond Amanda kraakhelder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |