Meer animalplanet met die twee.....quote:Op maandag 24 maart 2008 08:18 schreef fredfik het volgende:
en de del en rat liggen alweer te neuken
quote:Op maandag 24 maart 2008 08:54 schreef beequeen het volgende:
Mooi hè HiDiHo, zo'n witte wereld?
[ afbeelding ]
Mogguh.
Van mij mag het allemaal off-topicquote:Op maandag 24 maart 2008 10:20 schreef noekje het volgende:
Iedereen ligt nog op één oor in de villa en er zit een eend in de vijver.
Veel spannender gaat het vast niet worden vandaag en ik snap dat als er geen flikker gebeurt het offtopic-gehalte toeneemt. Maak me er zelf ook weleens schuldig aan. *steekt hand in eigen boezem*
Wel is het de laatste tijd wat veel en als er commentaar op komt dan wordt daar flauw op gereageerd. Het zou fijn zijn als er ook rekening wordt gehouden met de mensen die wel ontopic willen posten en met de mensen die alles nalezen.
De kleurplaat van Nena: Open daar een topic voor wat mij betreft en laat de huisvlijt daar zien. Maak er een leuk painttopic van maar hier doet het niet ter zake. Schroom niet om een topic te openen of om de sc binnen te stappen.
Niet mee eens dan graag verder in feedback.
Veel plezier bij de meubelboulevards vandaag!
En Thijs is aan de poets!quote:Op maandag 24 maart 2008 10:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Van mij mag het allemaal off-topic![]()
Jij ook een fijne dag Noekje
Het zal me een (hema)worst wezenquote:Op maandag 24 maart 2008 10:30 schreef beequeen het volgende:
Heeft iemand nog meegekregen of die "doorbitch" vannacht is thuisgekomen, in de COS kan ik daar niks van terugvinden.
quote:Op maandag 24 maart 2008 10:31 schreef HiDiHo het volgende:
Het zal me een (hema)worst wezen![]()
Morgen beequeen
quote:Op maandag 24 maart 2008 10:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
, ik ben gewoon nieuwsgierig maar hij is er dus niet. Opgeruimd staat netjes.
Tis dus gewoon maandag voor de wannabees.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:43 schreef T-lex het volgende:
Wat een actie....dacht die blijven uitslapen vandaag.
Mikey al boven...
Huub en Claire in de douche...
Brian en Amanda nog in bed.
Ze koetsioeke'en weer heel wat af....en aan het lachje van Amanda te horen hebben ze er wel lol in.quote:
De andere douche nemenquote:Op maandag 24 maart 2008 10:50 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze koetsioeke'en weer heel wat af....en aan het lachje van Amanda te horen hebben ze er wel lol in.
Ach je moet wat als je moet wachten tot H&C eindelijk is die douche uit komen.
Maar de Ikea is helemaal niet zo roze met glitters.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:52 schreef blomst het volgende:
Vorig jaar was de huishouding er ook op paasmaandag, nu ontbreekt Palma.
Mike hoopt vandaag naar ikea te gaan, door de week heeft hij geen tijd.
Zou Mike wel zelf de meubels uit mogen kiezen, of wordt het de smaak van Amanda wat er in zijn huis gaat komen?
de kinderafdeling ook niet?quote:Op maandag 24 maart 2008 10:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar de Ikea is helemaal niet zo roze met glitters.
Nee, daar zijn de insecten nog steeds hip and happening.quote:
Gaat ze dat ook nog tegen die creep zelf vertellen?quote:Op maandag 24 maart 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:
Herma zegt tegen Huub dat de kids van José heel erg geschrokken zijn van Brian, hoe hij tegen hun moeder tekeer ging.
Er werd zelfs op school over gesproken.
Finaal doorgeneuktquote:Op maandag 24 maart 2008 11:40 schreef beequeen het volgende:
Dit ziet er toch echt niet uit.
[ afbeelding ]
Amanda is weer ziek, ze is misselijk en heeft overgegeven. Ze wil graag naar bed.
Maar Brian heeft het toch zo goed voor met alleenstaande moedersquote:Op maandag 24 maart 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:
Herma zegt tegen Huub dat de kids van José heel erg geschrokken zijn van Brian, hoe hij tegen hun moeder tekeer ging.
Er werd zelfs op school over gesproken.
Ik kan me dat goed voorstellen, die idioot ging volledig uit zijn plaat.
Te rustigquote:Op maandag 24 maart 2008 11:43 schreef T-lex het volgende:
Wel lekker rustig aan het ontbijt zonder dat gebitch van Rachel/Ricardo.
Nope, ze heeft alle kans gehad in de slaapkamer maar geen woord tegen die rat. Volgens mij is ze bang voor hem en ik kan haar geen ongelijk geven.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:40 schreef Copycat het volgende:
Gaat ze dat ook nog tegen die creep zelf vertellen?
Morning!
Maar nu nog niet, het is pas over een half uur, ze kan zomaar helemaal opgeknapt zijn tegen die tijdquote:Op maandag 24 maart 2008 12:01 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ze gaat stuk van de buikpijn en moest overgeven. Ze wil misschien autorijden afzeggen.
Je voorspelling van gisteren is wel uitgekomen.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:02 schreef mootie het volgende:
Maar nu nog niet, het is pas over een half uur, ze kan zomaar helemaal opgeknapt zijn tegen die tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |