Die komt af en toe binnenvallen en dat is altijd leuk geweest want het leek soms bijna interactief. Er is speciaal een topic voor de redactie geweest maar daar bleven de users een beetje om zich heen roepen. Geen succes dus. Volgens mij heeft hij nu gillend de cos verlaten dus jij hebt er voorlopig geen last meer van. Ik vind het alleen maar jammer en vond het juist een toevoeging van de cos, hun/zijn aanwezigheid.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:21 schreef Yavido het volgende:
[..]
En de geschiedenis herhaalt zich weer als user DGK_Redactie even komt meeposten. 95% is offtopic, en er is veel offtopic geleuter over van alles wat. Ik ben zeker niet de enige die zich hier aan stoort. Er kan vast een apart topic komen voor mensen die hun ei kwijt willen (leuke paasgedachte) aan DGK_Redactie. Gelijke monniken, gelijke kappen heet zoiets. Mijn scrollwieltje maakt op dit moment overuren.
Is ook, vind het zelfs leuk dat iemand van DGK hier even komt kijken. Alleen komt er dan een stormloop van mensen die allemaal hun ei kwijt moeten blijkbaar. Misschien een idee voor een soort van 'het grote stel hier je vraag aan DGK_Redactie' topic? Om de COS enigzins wat te ontlasten voor de volgende keer.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar jammer en vond het juist een toevoeging van de cos, hun/zijn aanwezigheid.
Hm, vaag. Want met wat oudere versies van bepaalde browsers kan dit problemen geven is mijn ervaring. Vandaar ook de opmerking over het updaten. Het loopt hier vlot door, het probleem doet zich alleen voor als het forum zelf traag is denk ik.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:55 schreef noekje het volgende:
Mijn computer wordt regelmatig geupdate maar ook bij mij zijn jouw caps te groot. Als de pagina vernieuwd wordt blijft die op een cap hangen van jou en die is heel groot. Hij laadt daarna wel door maar hij blijft daar wel eerst op hangen. Te groot is te zien aan de rode stippellijn.
Dan weet ik het ook niet. Mijn resolutie is nog veel hoger en heb de baggerlayout. Hij verkleint ze ook wel automatisch maar met het laden blijft die juist op die caps hangen en worden ze even heel groot. Niet altijd hoor want soms loopt het lekker soepel door zoals vanavond maar gisteren in het spuiten en slikken topic niet. Lijkt toch iets met de snelheid ook te maken te hebben, wat je al zei. De gifjes van Mazaru daarentegen, daar blijft die niet op hangen. Het lijkt hem dus ook niet in bestandsgrootte te ziten maar in de breedte van de afbeelding of gif. Tja, en meer weet ik er ook niet van.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:07 schreef Yavido het volgende:
[..]
Is ook, vind het zelfs leuk dat iemand van DGK hier even komt kijken. Alleen komt er dan een stormloop van mensen die allemaal hun ei kwijt moeten blijkbaar. Misschien een idee voor een soort van 'het grote stel hier je vraag aan DGK_Redactie' topic? Om de COS enigzins wat te ontlasten voor de volgende keer.
[..]
Hm, vaag. Want met wat oudere versies van bepaalde browsers kan dit problemen geven is mijn ervaring. Vandaar ook de opmerking over het updaten. Het loopt hier vlot door, het probleem doet zich alleen voor als het forum zelf traag is denk ik.
De automatische resizefunctie is ontzettend handig, en niet voor niets erin gezet. De opmerking over dat grote plaatjes langer duurt om te laden gaat niet op.
De gifjes, waarbij de plaatjes bewegen zijn, zo niet, wel 10x groter qua bestandsgrootte, en zorgt dus voor véél meer traagheid dan een grotere cap. Dus dat zou betekenen als we Disana mogen volgen, dat users zoals Mazaru geen gifjes meer mogen plaatsen, vanwege de lange laadtijd? Dat mag ik toch niet hopen.
Bovendien hebben de meeste gebruikers minimaal de 1024 x 768 resolutie. Voor degenen die nog in het 640x480 tijdperk leven, sorry, tijd voor een hele grote update.
My 2 centsBedankt voor je reactie !
ik kan helaas alleen het topic sluiten.quote:
Namen en rugnummers!quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:52 schreef Talitha het volgende:
Er is iets errrugs aan de hand! Er is een heel stel SC-ers zoek...![]()
Kan iemand een diepgravend onderzoek opstarten?
Volgens mij heb jij meer inside notes dan ik. Dus zoek eens achter de schermen.quote:
quote:
Nou het is je gelukt hoor. Genoteerd: "Blijft maar zeuren om een note".quote:
Yeah! Tis een beetje slappe note, maar het is een beginnetje.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou het is je gelukt hoor. Genoteerd: "Blijft maar zeuren om een note".
Het is zeg maar een 'note-oplossing'quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Yeah! Tis een beetje slappe note, maar het is een beginnetje.Thanks Gertje.
![]()
![]()
Heb een verklaring geëist bij de betreffende FA.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:17 schreef Copycat het volgende:
Is Godmother Thea Moear Amanda's moer, deel 3
Naar een nieuw (neem ik aan) subforum, waar nog niet in gereageerd kan worden?
Sowieso vind ik het een beetje een rare schop. Het is allemaal puur speculatief en past imo veel beter hier dan daar.
Opgelost (forum is vanaf nu bepostbaarquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb een verklaring geëist bij de betreffende FA.
Maar het topic is nog steeds in gijzelingquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:59 schreef Petre het volgende:
[..]
Opgelost (forum is vanaf nu bepostbaar)
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:18 schreef PC eend het volgende:
Maar het topic is nog steeds in gijzeling![]()
Heb vanmiddag de FA gevraagd of het topic terug kan. We horen het wel. Even koest nog, Poesje Met Stress.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
Moet ik zeker een beetje blij zijn met een halve oplosing voor een heel probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |