Jouw kopjes vond ik al engquote:Op maandag 3 maart 2008 18:44 schreef maok het volgende:
Nou Frecell, het zit ook niet mee, durf je nog wel naar mijn hightea te komen? Daar is namelijk heel veel thee
tja... Ow wacht, ik weet al wat, wax voor mijn nieuwe auto, maar dat is eigenlijk een stom cadeau hèquote:Op maandag 3 maart 2008 18:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Jouw kopjes vond ik al eng
Wat wil je hebben eigenlijk?
Zet maar een TR, alshet goed is, regeltMisstique hetdan voor ik thuis benquote:Op maandag 3 maart 2008 18:47 schreef MaxMark het volgende:
Dangel, doe eens (stiekem) gastmodden als je thuis bent.
Mwa, wel nuttig iigquote:Op maandag 3 maart 2008 18:48 schreef maok het volgende:
[..]
tja... Ow wacht, ik weet al wat, wax voor mijn nieuwe auto, maar dat is eigenlijk een stom cadeau hè
en hoe komt ons Bobbelientje zo vrolijk?quote:
Gewoon dingen.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
en hoe komt ons Bobbelientje zo vrolijk?
Dat gekras is beter als mn hoofd op die foto.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
Ziet er mooi uit CZ![]()
Alleen dat weggekraste hoofd op de laatste foto![]()
Op msn was dat grappigquote:Op maandag 3 maart 2008 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
DIKKE TIETUH!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Bqn5H5AWbws
Ik zat vandaag het reltopc eens te lezen, maar ook de OP gelezen, maar damn, wat zijn jij en freecell afegvallen!quote:
idd. Ik zag ook eentje met 80 kgquote:Op maandag 3 maart 2008 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zat vandaag het reltopc eens te lezen, maar ook de OP gelezen, maar damn, wat zijn jij en freecell afegvallen!Diep respect!
Troel.quote:
Tijd om die weer eens op te zettenquote:
dank je...quote:Op maandag 3 maart 2008 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zat vandaag het reltopc eens te lezen, maar ook de OP gelezen, maar damn, wat zijn jij en freecell afegvallen!Diep respect!
Jaquote:
Vanavond ben ik er niet, dan hebben we hospiteeravond, maar ik stuur je even een pm. Of jij mij, aangezien jij mij blijkbaar iets te vertellen hebt.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:49 schreef Dangel het volgende:
[..]
JaSpreek me binnenkortdaneens aan alsjewilt?
Vanavondbenikerooknietquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vanavond ben ik er niet, dan hebben we hospiteeravond, maar ik stuur je even een pm. Of jij mij, aangezien jij mij blijkbaar iets te vertellen hebt..
opt werk mod ik niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:10 schreef JH87 het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van overdag als Dangel posten en 's weekends als Alexxxxxxx?
Ah, zo.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:11 schreef Dangel het volgende:
[..]
opt werk mod ik niet.
wordgillendgekhierbtwkutzooi op twerk nu
blijdatikeenlang weekend weg ben...
Een heule slechte. Eigenlijk was ie ook nieteens leuk. Old School ofzo. Geen id eigenlijk waarom ik em uberhaupt had gedownload. Vanavond ga ik voor Sweeney Todd.quote:
Ik heb niet op de link geklikt, maar het klinkt als paaldansen. Volgens mij kun je bij de ACLO wel een cursus paaldansen volgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil vanaf mn 14e dit al leren.
Maar laat ik eerst maar eens 18 worden en uit huis gaan, want ik denk niet dat mams me gaat sponsoren.![]()
Ondanks dat ik niet in clubs wil staan oid.I ain't gonna be a stripper.
![]()
't Lijkt me wel leuk! Ik zag dat je ook had gereageerd in dat topic over paaldansen, lijkt me óók tof, maar door een ongeluk toen ik 12 was heb ik vrijwel geen kracht in m'n linkerarm, en dat zul je daarbij toch wel nodig hebben...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil vanaf mn 14e dit al leren.
Maar laat ik eerst maar eens 18 worden en uit huis gaan, want ik denk niet dat mams me gaat sponsoren.![]()
Tja, toch maar voor Mr. Brooks moeten kiezen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Een heule slechte. Eigenlijk was ie ook nieteens leuk. Old School ofzo. Geen id eigenlijk waarom ik em uberhaupt had gedownload. Vanavond ga ik voor Sweeney Todd.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik had die hele link gemist joh..
Maarja hij staat wel in de downloadquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:35 schreef JH87 het volgende:
[..]
Tja, toch maar voor Mr. Brooks moeten kiezen?![]()
Sweeney Todd lijkt me een toffe film. Moet ik ook nog eens tijd voor zoeken.
Mijn zegen heb je.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm. Ik heb zin om te leren buikdansen!
Die was ook mooi he.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:53 schreef Dangel het volgende:
of een groene lamp.Als zedeverkeerdelinkstuurt
jawel. Retour Leeuwarden-Groningen bijhetloketkopen,enaangeven datje via Dordrecht en Breda wilt.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een gedoe weer met die treinen... ik moet zaterdag van Leeuwarden naar Dordrecht, daarna naar Breda, en dan zondag weer terug naar Groningen. Dan kan ik dus verdikke weer geen weekendretourtje kopen.
Kan dat? En dan ben ik gewoon de standaard 25 euro kwijt? Ik dacht zelf om anders eerst maar zaterdagochtend vroeg naar Groningen te reizen, maar dan rijdt de trein blijkbaar niet, net dit weekend.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:23 schreef Dangel het volgende:
[..]
jawel. Retour Leeuwarden-Groningen bijhetloketkopen,enaangeven datje via Dordrecht en Breda wilt.
Datkanquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kan dat? En dan ben ik gewoon de standaard 25 euro kwijt? Ik dacht zelf om anders eerst maar zaterdagochtend vroeg naar Groningen te reizen, maar dan rijdt de trein blijkbaar niet, net dit weekend.. Maar als het zo kan ben ik blij!
Nu maak je ons wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whahahaha ik heb dus net dat filmpje gemaakt, te stom..
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:15 schreef freecell het volgende:
We hebben weer een goede echo gehad
SpartelbeebMet armpjes en beentjes
Oe dat wist ik nog nietquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:21 schreef JH87 het volgende:
Ah wat tof Freecell! Hoelang nog? De eerste?
Ja, de eerstequote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:21 schreef JH87 het volgende:
Ah wat tof Freecell! Hoelang nog? De eerste?
ahaquote:Op maandag 3 maart 2008 22:46 schreef freecell het volgende:
Dank je wel
Al kom ik momenteel wel aan hoor
aha dat wist ik ook niet. Net of ik de nieuwtjes/ ontwikkelingen steeds mis ofzoquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Yeeeey!![]()
Ik heb zo wiskunde bijles.
En tussen Tom en mij is het nu denk ik helemaal over en uit. Het was natuurlijk al uit, maar hij meent aldoor te moeten zieken blijkbaar, zich overal mee te bemoeien, op jan en allemaal jaloers te zijn oid, dus dan kannie t krijgen ook. Geblokt, verwijderd undso.
Al heb ik het er godvergeten moeilijk mee, maar ik laat me ook niet zo behandelen.
Foto's staan hier:quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:30 schreef maok het volgende:
Ik heb mijn autoHet is nu alleen echt te koud om hem helemaal mooi op te poetsen
![]()
freecell, heb je ook een toffe 'foto' die je hier neer kan zetten?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:39 schreef freecell het volgende:
Enne Grulez: het ligt echt aan jou, want het is uitgebreid aan bod gweest hoor
Is dat al wel zeker dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Freecell dit, freecell dat. het is ook mijn kind!
Dát snap ik dus ook niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Freecell dit, freecell dat. het is ook mijn kind!
Grulez, wordt je al wat donkerder dan? Dat je denkt dat je genegerd bent?Voglens mij ben je zo blank als wat
En Chips... jammer te horen dat het zo verder gaat. Na vorige week, de manier waarop jullie met elkaar omgingen, dacht ik dat juist dat soort ellende je nu gespaard zou blijven (daarbij was hij degene die het uitmaakte, dus dan verwacht je weinig jaloezie van die kant, toch?)
Zegt dat wat over ons of over de regel...?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:18 schreef MaxMark het volgende:
Juist. Wij zijn de uitzondering die de regel bevestigen.
Mss wel MS.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Normaal gesproken wassie nooit zo, dus ik snap er ook niks van.
Mss heeftie PMS.
Of PSMquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Normaal gesproken wassie nooit zo, dus ik snap er ook niks van.
Mss heeftie PMS.
Ik denk toch meer aan PMS.quote:
Want zelf eentje maken en er geld op storten is te moeilijk?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:37 schreef JH87 het volgende:
Trouwens iemand met een Paypal-account die 'even' deze voor me wil bestellen?
Verzendkosten: $41,50quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:37 schreef JH87 het volgende:
Trouwens iemand met een Paypal-account die 'even' deze voor me wil bestellen?
Ja maar ja maar ja maar als ik die pop hier in NL bestel kost ie 60 pleuro's en ook nog 's 7 euro verzendkosten. Daar is ie 10 euro en 26 euro verzendkosten. Tel uit je winst man.quote:
Oh, ik meende dat ik 'm al gepost had.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:02 schreef MaxMark het volgende:
DaD, ik ben gewoon bereikbaar hoor.
Zozo ik kan dat niet... Ik kan wel zieligafrikaantjestijl mn buik inhouden, telt dat ook?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik meende dat ik 'm al gepost had..
http://s20.photobucket.com/albums/b235/Devilsanddust/?action=view¤t=P1010046.flv
Werkt dat?
Ik sta in m'n bh, denk je dat ik er een bouwlamp op ga zetten of zo?quote:
Daglicht was al genoeg geweestquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik sta in m'n bh, denk je dat ik er een bouwlamp op ga zetten of zo?
Sorryquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik zie 'm nu zelf voor het eerst zo - hij was toch lichter op 't schermpje van m'n camera.. Maar goed, je ziet m'n buik rollen, klaar.
.
Idd genoeg te zien op het mooie filmpje.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:36 schreef Bob. het volgende:
Ja nee, wij willen het ook zien! Al vond ik dat deze ook al wel duidelijk was, qua buik rollen. Tof.
Dan speelt team 1 tegen team 2quote:
Oh en voor mensen die niet compleet debiel zijn als het op sport aan komt: Als er ergens bij een wedstrijd staat "team 1 - team 2" betekend dan dat ze spelen in de plaats van team 1? Dus zeg maar die die vooraan staat?
Oh, zegt het niks over of ze uit of thuis spelen? Sorry, qua sport ben ik echt heel erg een meisje.quote:
In dit geval speelt team 1 thuis, omdat het eerstgenoemd is.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:46 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, zegt het niks over of ze uit of thuis spelen? Sorry, qua sport ben ik echt heel erg een meisje.
Moet je mij toch eerst even je link met Groningen duidelijk maken en of je hier vaker komt postenquote:
Ah dus toch! Oke dank u!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In dit geval speelt team 1 thuis, omdat het eerstgenoemd is.
Omdat ik je niet geloofde.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even om m'n geheugen op te frissen hoor, maar waarom precies wilde je dat filmpje ook alweer?
heheh iddquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even om m'n geheugen op te frissen hoor, maar waarom precies wilde je dat filmpje ook alweer?
Beter kun je het niet treffen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mooie score weer vandaag. Selectief gezelschap ook
Ook al bekouden..quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n héle lichaam doet pijn.
Ik weet niet precies wat bekouden is, maar 't komt bij mij gewoon door belachelijk slecht in vorm te zijn en dan toch te gaan 'sporten'.quote:
heeft het met een plansoen en fietsen te maken?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat bekouden is, maar 't komt bij mij gewoon door belachelijk slecht in vorm te zijn en dan toch te gaan 'sporten'.
okeequote:Op woensdag 5 maart 2008 10:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kun je er even een enter tussen doen? 't Onderscheid is soms lastig te maken..
Ik mag toch hopen dat ik er niet uitzie als een lijk zeg.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:12 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
heeft het met een plansoen en fietsen te maken?
meisje in Groningen
Geen idee, op het moment voel ik me wel als een lijk..quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ik er niet uitzie als een lijk zeg.
Is ook niet zoquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ik er niet uitzie als een lijk zeg.
Au!quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, we hebben een gangkast, in de gang (goh), waar de stofzuiger en de strijkplank staat en zo. die kast is naast de keuken, en in de muur die de zijkant van de kast is, in de keuken, zit een nis om de magnetron in te zetten, dus dat steekt uit in de kast. Ik had gestofzuigd, en wilde de stofzuiger terugzetten, en toen knalde ik tegen de hoek van de uitstulping van het nisje aan.
Snap je 'm?
volgens mij was het hagelquote:
quote:
Dat zal het geweest zijnquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:46 schreef MaxMark het volgende:
Snagel?
Racen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:57 schreef MaxMark het volgende:
Wat moet je nou op de Nürburgring dan?
teveel koffie alweer..quote:
We moeten ook weer terug in de raceauto zegmaarquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Das dan toch veel leuker mét sneeuw?
yup.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Paal?
elke minuut iddquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:25 schreef MaxMark het volgende:
Wehe, die foto update ook steeds. Ik dacht al, wtf is die auto gebleven
Aan-uit-aan-uit-aan-uit.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:12 schreef Dangel het volgende:
Je had anderhalf jaar terug een relatie....
Wat heb je allemaal uitgepookt dat je opeens zo vrolijk bent jongeman?quote:
14e naar Eindhoven, heul tof iemand ontmoeten.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:37 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal uitgepookt dat je opeens zo vrolijk bent jongeman?Gister had je ook al zo'n heimzinnige "hihi" berichtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |