quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:26 schreef ruud_fr het volgende:
als die drukte niks voor jou is, kun je ook in een gehucht gaan wonen
PI PI PI !quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:27 schreef rosaatje het volgende:
tsja, want stel je voor zeg, dat Groningen uiteindelijk eens echt op de kaart zou worden gezet....
kijk ik nooit naar, je hebt dus geen klacht begrijp ikquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
PI PI PI !
* Renesite wijst.
PI !!!!!!!!
Volgens het monopolyspel van de boer is het Heerestraat...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:22 schreef Renesite het volgende:
In mijn pauze ging ik laatst ff een stukkie lopen, ik liep de Grote Markt over en ik zag een stel chinezen met hun dikke canon camera's fotos maken van die ene toren die natuurlijk dé trekpleister is... De Herestraat zag zwart van de mensen die winkel in winkel uit schoten. De Bakker Bart was tering druk. Ik besloot de McDonalds in te wippen voor een sundae ijsje voor een euro!. Stond ik achter een zooi Duitsers (waarom, die bloemetjesmarkt duurt nog wel ff
) zeker wel een kwartier te wachten.
Dohquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:40 schreef SpecialK het volgende:
TS wordt actief gesponsert als buzzer voor mcdonalds en bakker bart.
Dat monopolyspel heeft het fout. Het is met 1 'e'.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:35 schreef rosaatje het volgende:
[..]
Volgens het monopolyspel van de boer is het Heerestraat...
Toeristen in Assen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Grunn!
Je ziet nu ze ook overal in Assen
Kan het zijn dat ik jou gisteren zag fietsen in de stad?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:42 schreef ChipsZak. het volgende:![]()
Groningen.
![]()
Maar ik ben geen toerist, dus ik mag.
Hoi René
Hmm.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:56 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik jou gisteren zag fietsen in de stad?Uur of 2 geloof ik
Ja zoiets had ik ook al, kwam niet meer bij maar ze komen allemaal voor dat terracotta leger...quote:
Errquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hmm.Dat zou heel goed kunnen.
Waar?
Mijn hoofd valt nu wel mee.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:01 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
ErrGeen idee meer, ik ben echt de hele stad doorgefietst
Met je opvallende hoofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |